12. czerwca 2013
Danio
Redaktorzy Gry-OnLine grali już w Rivals!
Redaktorzy polskiego serwisu Gry-OnLine mogli przetestować najnowszego Need For Speeda w akcji już na konsoli nowej generacji - PlayStation 4. Zostali podzieleni na dwie drużyny składające się z 3 osób - policjantów i uciekinierów.
Dzięki obszernej relacji poznaliśmy bliżej funkcję Shootlist, czyli określonych zadań w wyścigu. Przykłady to: wygranie bezpośredniego wyścigu z innym jego uczestnikiem, przekroczenie danego pułapu prędkości, zgubienie pościgu policyjnego czy driftowanie przez 30 sekund. Takie czynności spowodują zwiększenie mnożnika i w efekcie dużo SpeedPoints. Możemy je przeznaczyć na ulepszenie pojazdów w kryjówkach porozrzucanych po całym Redview.
Według autorów tekstu opady atmosferyczne będą mieć wpływ na jazdę samochodem. Prowadzenie piekielnie szybkiego Ferrari w niesprzyjających warunkach może nam sprawić trochę kłopotu. A teraz coś o dobrodziejstwie All-Drive - na każdym kilometrze spotkamy jakiegoś użytkownika! Na trasach pojawi się wiele skrótów, a miasto będzie posiadało wiele fotoradarów, które najwyraźniej zepchną billboardy na dalszy tor. Urządzenie rejestrujące prędkość może być także przyczyną pościgu.
Grafika ma być realistyczna i rzucić na kolana. W malowniczym Redview (m.in góry i lasy) będzie na czym zawiesić oko. Pochwalono także dynamicznie zmieniające się warunki atmosferyczne - deszcz ma zostawić po sobie ślad w postaci rozległych kałuż. Natomiast zniszczenia wizualne uległy ewolucji, lecz ich potencjał nie zostanie w pełni wykorzystany. Samochód po kilkusekundowej animacji wraca do idealnego stanu.
Źródło: Gry-OnLine.pl
Dzięki obszernej relacji poznaliśmy bliżej funkcję Shootlist, czyli określonych zadań w wyścigu. Przykłady to: wygranie bezpośredniego wyścigu z innym jego uczestnikiem, przekroczenie danego pułapu prędkości, zgubienie pościgu policyjnego czy driftowanie przez 30 sekund. Takie czynności spowodują zwiększenie mnożnika i w efekcie dużo SpeedPoints. Możemy je przeznaczyć na ulepszenie pojazdów w kryjówkach porozrzucanych po całym Redview.
Według autorów tekstu opady atmosferyczne będą mieć wpływ na jazdę samochodem. Prowadzenie piekielnie szybkiego Ferrari w niesprzyjających warunkach może nam sprawić trochę kłopotu. A teraz coś o dobrodziejstwie All-Drive - na każdym kilometrze spotkamy jakiegoś użytkownika! Na trasach pojawi się wiele skrótów, a miasto będzie posiadało wiele fotoradarów, które najwyraźniej zepchną billboardy na dalszy tor. Urządzenie rejestrujące prędkość może być także przyczyną pościgu.
Grafika ma być realistyczna i rzucić na kolana. W malowniczym Redview (m.in góry i lasy) będzie na czym zawiesić oko. Pochwalono także dynamicznie zmieniające się warunki atmosferyczne - deszcz ma zostawić po sobie ślad w postaci rozległych kałuż. Natomiast zniszczenia wizualne uległy ewolucji, lecz ich potencjał nie zostanie w pełni wykorzystany. Samochód po kilkusekundowej animacji wraca do idealnego stanu.
Źródło: Gry-OnLine.pl
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Chcę wiedzieć jak to będzie wyglądać na X360 i PS3!
Cytat