Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Aktualności
16. listopada 2012 Leeav

Zakończenie wspaniałego okresu!

Zakończenie wspaniałego okresu!Minął ponad miesiąc i niestety musimy zakończyć jeden z najgorętszych okresów tuningowych tego roku, na naszej stronie. Dokładnie wiecie o czym mówie. Z góry chciałbym wszystkim (tj. Adamo, barteq, Bazyl, Chad_MC, Cris7xD, Gwozdek, illusion, Radon i Skazo) podziękować za udział, wspaniałą współpracę i wielkie gratulacje, że mieliście na to czas, siły i ochotę. Każdy zaskoczył nas czymś ze swojej strony. Najchętniej zobaczyłbym jeszcze trochę Waszych zmagań, ale wszystko się kiedyś kończy. Podsumowując; uczestniczyliście w czterech etapach, pierwszym były kwalifikacje i szczęśliwie wszyscy dotarli do kolejnego, gdzie przygotowaliście świetne motywy zwierzęce. W trzecim, który chyba wyszedł najlepiej, stworzyliście świetne Porsche, a w finale natomiast mogliście wykazać się robiąc wóz NASCAR. W tegorocznej edycji brakowało mi kilku tunerów, m.in. Virusa (przyp. zwycięzca Tuneking'a 2011) czy sebastianka (przyp. drugie miejsce w Tuneking 2011), kto wie co by oni zaprezentowali.

Przejdę do konkretów. Zwycięzcą Tunekinga 2012 roku jest... Radon! Jeszcze raz, wielkie gratulacje. W showroom zobaczyliśmy już wiele Twoich wspaniałych konkretów, podczas konkursu naprawdę udowodniłeś, że jak chcesz to potrafisz. W rozwinięciu będziecie mogli zobaczyć wywiad przeprowadzony przeze mnie, gdzie Radek udziela porad, mówi o swoich początkach na zone, początkach tuningu i wiele więcej.

Wcale nie zapomniałem o reszcie finalistów, drugie miejsce należy do Bazyla, natomiast trzecie do Chada. Wy też pokazaliście klasę, możecie czuć niedosyt, ale wiedzcie, że i tak jesteście bardzo dobrymi tunerami i jesteście takimi postrzegani przez całe nfszone. Do zobaczenia za rok, a tymczasem do dyspozycji oddajemy Wam Challenge Series i nie zapominajcie o Black List!

Wywiad


F - For3ver, R - Radon

F: Cześć, zacznijmy od początku. Jak to się zaczęło, w której części po raz pierwszy otworzyłeś zakładkę z tuningiem?

R: Cześć. Po raz pierwszy stuningowałem samochód w Most Wanted. Tak po prostu, później postanowiłem go pokazać na jednym z większych wówczas portali o NFS, na szczęście nie da się go już tam zobaczyć. Początki jak to zwykle bywa nie były proste.

F: Czy któraś z początkowych prac zapadła Ci w pamięci, któraś która najbardziej Ci się spodobała?

R: Ze starszych prac, w pamięci utkwił mi mój pierwszy projekt wykonany w NFS ProStreet, Nissan 240SX. Był szkaradny, ale tworząc go poświęciłem mu wyjątkowo dużo uwagi. Poza tym o starszych pracach raczej staram się zapomnieć, wszystkie te, które mi się podobają, są w moim showroomie na nfszone.

F: Wzorowałeś się na jakiś pracach, miałeś swojego tuningiowego idola?

R: Pewnie tak, ale już tego nie pamiętam.

F: Jakie to uczucie - teraz tunerzy wzorują się na Twoich pracach i słuchają Twoich porad.

R: Na pewno jest to satysfakcja, gdy ktoś kierując się moimi wskazówkami zdoła zrobić coś fajnego, ale ogólnie dawanie rad to ciężka robota, trudno jest świeżemu tunerowi wyperswadować, że coś jest dobre w taki sposób żeby się nie obraził. Jeśli chodzi o wzorowanie na moich pracach, to ciężko jest mi cokolwiek powiedzieć, spotkałem się z taką sytuacją tylko kilka razy.

F: Chciałbyś tak ogólnie poradzić coś świeżym tunerom? Od czego powinni zacząć, jakiej serii, jakiego motywu.

R: Na pewno pierwszym krokiem jest wymyślenie nietypowej, ciekawej kolorystyki. To jest to co chciałbym, żeby każdy tuner wiedział, bo właśnie kolory są kluczem do dobrego wyglądu pracy. W głównej mierze to one decydują o pierwszym wrażeniu u oglądającego, i odciągają wzrok od mniejszych błędów.

F: Kreatywność podstawą, też tak uważam. Jak przebiegała dla Ciebie rywalizacja podczas konkursu? Chyba nie było łatwo, kogo uważasz, ża najtrudniejszego, godnego Ciebie, rywala?

R: Owszem nie było łatwo. Kryteria co do kolejnych etapów były ciężkie do zrealizowania i właściwie cały czas spodziewałem się, że odpadnę wcześniej. Najbardziej obawiałem się Chada_MC ze względu na wypracowany, prosty styl, który sprawdza się właściwie zawsze.

F: Widać że lubisz eksperymentować, czasami wychodzi Ci to dobrze, czasami gorzej - ale na tym to wszystko polega i dzięki temu Twoje projekty są niepowtarzalne i innowacyjne. Który z nich jest teraz Twoim ulubionym - takim na który nadal patrzysz z przyjemnością?

R: Moimi ulubienicami są na pewno dwie Silvie z mojego sr - pierwsza, pomarańczowa, wykonana w Shifcie 2 i druga wykonana na początku tego roku w ProStreecie. Poza tymi, przyjemnie ogląda mi się moje prace z drugiego i trzeciego etapu tegorocznego Tunekinga.

F:Czy twój sposób rozrywki odbija się też jakoś w świecie realnym? Wymarzyłeś sobie już jakiś motyw na Twoje pierwsze auto?

R: Nie, w rzeczywistości wolałbym żeby mój samochód zachował fabryczny wygląd. Mam oczywiście pomysł na wygląd samochodu po tuningu, którym chciałbym jeździć, ale to raczej pozostanie w sferze marzeń.

F: No cóż, pozostaje mi zakończyć i podziękować za wspaniały wywiad. Jeszcze raz gratuluje, mam nadzieję, że nie spoczniesz na laurach, bo już dzisiaj do dyspozycji macie Challenge Series, powodzenia!

R: Dzięki, na laurach na pewno nie spocznę, planuję już parę kolejnych projektów, w tym Demo Car'a NFSzone.

NFS - Need for Speed - NFSZone.pl Tuneking

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Cris7
    Cris7  ·  12 lata temu
    No Radon, pokazałeś swoją wielkość.. Gratuluje! Wink
    • Radzio
      Radzio  ·  12 lata temu
      Gratuluje.
      • Slight
        Slight  ·  12 lata temu
        Gratulacje dla wszystkich finalistów! Kawał dobrej roboty Smile

        Ja czuję niedosyt bo mi się na czas tunekinga musiała mi strona zepsuć Sad
        • Inventer89
          Inventer89  ·  12 lata temu
          Gratki dla wszystkich, szczególnie dla Radona Smile
          • Se3a
            Se3a  ·  12 lata temu
            Gratulację :]
            • Bazyl
              Bazyl  ·  12 lata temu
              Gratulacje. Smile
              • G
                Gwozdek  ·  12 lata temu
                Gz! Smile
                • Danio
                  Danio  ·  12 lata temu
                  Gratulacje Wink Ciekawy wywiad i przeczytałem go, pomimo, że nie umiem tuningować.

                  Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
                  10 (0)0 %
                  9 (0)0 %
                  8 (0)0 %
                  7 (0)0 %
                  6 (0)0 %
                  5 (0)0 %
                  4 (0)0 %
                  3 (0)0 %
                  2 (0)0 %
                  1 (0)0 %
                  Ostatnie tematy
                  Przywitajka
                  18-11-2024 14:54dev1ance
                  Strefa driftu
                  03-11-2024 17:12Radzio
                  Ekipa 50 lvl
                  01-11-2024 11:14Windymanpol
                  Problem z misją
                  17-09-2024 04:43Ebeebe
                  Polski jezyk
                  13-09-2024 17:09dexterekk
                  Prestige
                  02-08-2024 22:34czablu012
                  Ostatnie komentarze
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Natomiast jakbym miał klasyfikować ścigałki pod kątem odczuć z samej mapy, to po dodaniu drugiej...
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Do TCM doszła druga wyspa z ponad 400 km dróg, więc będzie już coś koło 1000. Zrobili tym niezły...
                  Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Danio Ty ostatnio stwierdziłeś, że Unbound powinien wyjść na PS4, bo nie ma względem Heata dużej...
                  Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Z pewnością Motorfest ma o wiele ładniejszą grafikę niż Unbound XDDDD Bez porównania jakiegokolwiek...
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Tylko jaki jest sens porównywania pod kątem realizmu "plastikowego" Motorfest z Unbound, które samo...
                  Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Mówię o Motorfest, dla mnie ta grafika jest plastikowa. Ale każdy może mieć inne odczucia :)
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Motorfest ma imo lepszą grafikę. Mówimy o tej samej grze czy masz na myśli TC2?
                  Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Ok przesadziłem, nie miażdży, ale w TC jest wyraźnie słabsza :) Heat nie miał wsparcia w ogóle...
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Swoją drogą imo w Unbound za 3 miesiące powinny zacząć rotować sezony wraz z nagrodami, jeśli...
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Oj nie, Motorfesta graficznie nie miażdży. No i raczej NFS 2025, eol dla Unbound na 2 lata przed premierą...
                  Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Chyba chciałeś napisać NFS 2026 ;) Nadzieja jest, ale na przyszły rok lepiej się nie nastawiać....
                  dev1ance > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Minus za motocykl(mi się to kojarzy z Burnout Paradise i Midnight Club LA) i drugi za Integrę poliftową,...
                  Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Motocykl to jest coś czego kompletnie się nie spodziewałem! Tradycyjnie szkoda, że wszystkie nowości...
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Przecież mam bekę z Celiki i FTO. A co do przeciętniaków, nie trzeba długo szukać - CRX, Prelude.
                  Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  ITR to przeciętniak ale Celica której na drogach mozna spotkać całkiem sporo to już nie? xD
                  Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Skoro ITR jest przeciętniakiem to wymień jeszcze z kilka równie dobrych, przednionapędowych hothatchy...
                  przemyslawj84 > mitsubishi lancer evo 9 Grzegorz Duda
                  świetne (y)
                  przemyslawj84 > keep it burnin' (unbound)
                  Świetne B)
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Klasyków JDM + fur, do których Chad wali konia, tj. Mitsubishi FTO i ostatnia generacja Celiki. Za...
                  Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Subaru jest mega, ciekawe kiedy dodadzą w końcu Skyline R33! Oby więcej takich klasyków JDM. Co...
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Integra totalnie mnie nie jara - uważam to auto za przeciętniaka z przerośniętą legendą, ale pewnie...
                  702games_pl > Need for Speed Mobile
                  Pobieram to :)
                  702games_pl > Subaru Impreza WRX STI
                  Ładne :D
                  702games_pl > Eclipse by serek
                  Ja dodaje :)
                  702games_pl > Ford Mustang
                  Fajny. Ten biały pas robi robotę :D
                  RustyTheStalker > RustyTheStalker
                  no ba 8))
                  basiabuszak > RustyTheStalker
                  o kurde, toz to moja mezczyzna B)
                  MadaFaster > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
                  Wszystko w swoim czasie
                  Siekierka > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
                  @Gustaw kiedy jakaś fura w jebound
                  Radzio > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
                  Fajnie, że za granicą update kosztuje 14,99 ($/€/£) :D a u nas 100zł XD Dlaczego nie w przedziale...
                  Ostatnio dostępni
                  M
                  Mateja1927
                  Radzio
                  Radzio
                  R
                  radzioleg
                  Danio
                  Danio
                  M
                  Mizu
                  I
                  Izen0571
                  K
                  krissu_99
                  D
                  DIZZY
                  Chad_MC
                  Chad_MC
                  Siekierka
                  Siekierka
                  Zivkovic818
                  Zivkovic818
                  N
                  NotNothing83
                  S
                  Sebol997
                  dev1ance
                  dev1ance
                  R
                  rafi432776
                  R
                  rzydowskibiszkopcik
                  C
                  crisek1920
                  czablu012
                  czablu012
                  R
                  Ronaldinsen
                  M
                  Matthew
                  H
                  hemekgay
                  P
                  pudel93
                  J
                  Jaurazi
                  michciu1907
                  michciu1907
                  T
                  Troepp
                  Ankiety
                  Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?