16. listopada 2012
Leeav
Zakończenie wspaniałego okresu!
Minął ponad miesiąc i niestety musimy zakończyć jeden z najgorętszych okresów tuningowych tego roku, na naszej stronie. Dokładnie wiecie o czym mówie. Z góry chciałbym wszystkim (tj. Adamo, barteq, Bazyl, Chad_MC, Cris7xD, Gwozdek, illusion, Radon i Skazo) podziękować za udział, wspaniałą współpracę i wielkie gratulacje, że mieliście na to czas, siły i ochotę. Każdy zaskoczył nas czymś ze swojej strony. Najchętniej zobaczyłbym jeszcze trochę Waszych zmagań, ale wszystko się kiedyś kończy. Podsumowując; uczestniczyliście w czterech etapach, pierwszym były kwalifikacje i szczęśliwie wszyscy dotarli do kolejnego, gdzie przygotowaliście świetne motywy zwierzęce. W trzecim, który chyba wyszedł najlepiej, stworzyliście świetne Porsche, a w finale natomiast mogliście wykazać się robiąc wóz NASCAR. W tegorocznej edycji brakowało mi kilku tunerów, m.in. Virusa (przyp. zwycięzca Tuneking'a 2011) czy sebastianka (przyp. drugie miejsce w Tuneking 2011), kto wie co by oni zaprezentowali.
Przejdę do konkretów. Zwycięzcą Tunekinga 2012 roku jest... Radon! Jeszcze raz, wielkie gratulacje. W showroom zobaczyliśmy już wiele Twoich wspaniałych konkretów, podczas konkursu naprawdę udowodniłeś, że jak chcesz to potrafisz. W rozwinięciu będziecie mogli zobaczyć wywiad przeprowadzony przeze mnie, gdzie Radek udziela porad, mówi o swoich początkach na zone, początkach tuningu i wiele więcej.
Wcale nie zapomniałem o reszcie finalistów, drugie miejsce należy do Bazyla, natomiast trzecie do Chada. Wy też pokazaliście klasę, możecie czuć niedosyt, ale wiedzcie, że i tak jesteście bardzo dobrymi tunerami i jesteście takimi postrzegani przez całe nfszone. Do zobaczenia za rok, a tymczasem do dyspozycji oddajemy Wam Challenge Series i nie zapominajcie o Black List!
Wywiad
F - For3ver, R - Radon
F: Cześć, zacznijmy od początku. Jak to się zaczęło, w której części po raz pierwszy otworzyłeś zakładkę z tuningiem?
R: Cześć. Po raz pierwszy stuningowałem samochód w Most Wanted. Tak po prostu, później postanowiłem go pokazać na jednym z większych wówczas portali o NFS, na szczęście nie da się go już tam zobaczyć. Początki jak to zwykle bywa nie były proste.
F: Czy któraś z początkowych prac zapadła Ci w pamięci, któraś która najbardziej Ci się spodobała?
R: Ze starszych prac, w pamięci utkwił mi mój pierwszy projekt wykonany w NFS ProStreet, Nissan 240SX. Był szkaradny, ale tworząc go poświęciłem mu wyjątkowo dużo uwagi. Poza tym o starszych pracach raczej staram się zapomnieć, wszystkie te, które mi się podobają, są w moim showroomie na nfszone.
F: Wzorowałeś się na jakiś pracach, miałeś swojego tuningiowego idola?
R: Pewnie tak, ale już tego nie pamiętam.
F: Jakie to uczucie - teraz tunerzy wzorują się na Twoich pracach i słuchają Twoich porad.
R: Na pewno jest to satysfakcja, gdy ktoś kierując się moimi wskazówkami zdoła zrobić coś fajnego, ale ogólnie dawanie rad to ciężka robota, trudno jest świeżemu tunerowi wyperswadować, że coś jest dobre w taki sposób żeby się nie obraził. Jeśli chodzi o wzorowanie na moich pracach, to ciężko jest mi cokolwiek powiedzieć, spotkałem się z taką sytuacją tylko kilka razy.
F: Chciałbyś tak ogólnie poradzić coś świeżym tunerom? Od czego powinni zacząć, jakiej serii, jakiego motywu.
R: Na pewno pierwszym krokiem jest wymyślenie nietypowej, ciekawej kolorystyki. To jest to co chciałbym, żeby każdy tuner wiedział, bo właśnie kolory są kluczem do dobrego wyglądu pracy. W głównej mierze to one decydują o pierwszym wrażeniu u oglądającego, i odciągają wzrok od mniejszych błędów.
F: Kreatywność podstawą, też tak uważam. Jak przebiegała dla Ciebie rywalizacja podczas konkursu? Chyba nie było łatwo, kogo uważasz, ża najtrudniejszego, godnego Ciebie, rywala?
R: Owszem nie było łatwo. Kryteria co do kolejnych etapów były ciężkie do zrealizowania i właściwie cały czas spodziewałem się, że odpadnę wcześniej. Najbardziej obawiałem się Chada_MC ze względu na wypracowany, prosty styl, który sprawdza się właściwie zawsze.
F: Widać że lubisz eksperymentować, czasami wychodzi Ci to dobrze, czasami gorzej - ale na tym to wszystko polega i dzięki temu Twoje projekty są niepowtarzalne i innowacyjne. Który z nich jest teraz Twoim ulubionym - takim na który nadal patrzysz z przyjemnością?
R: Moimi ulubienicami są na pewno dwie Silvie z mojego sr - pierwsza, pomarańczowa, wykonana w Shifcie 2 i druga wykonana na początku tego roku w ProStreecie. Poza tymi, przyjemnie ogląda mi się moje prace z drugiego i trzeciego etapu tegorocznego Tunekinga.
F:Czy twój sposób rozrywki odbija się też jakoś w świecie realnym? Wymarzyłeś sobie już jakiś motyw na Twoje pierwsze auto?
R: Nie, w rzeczywistości wolałbym żeby mój samochód zachował fabryczny wygląd. Mam oczywiście pomysł na wygląd samochodu po tuningu, którym chciałbym jeździć, ale to raczej pozostanie w sferze marzeń.
F: No cóż, pozostaje mi zakończyć i podziękować za wspaniały wywiad. Jeszcze raz gratuluje, mam nadzieję, że nie spoczniesz na laurach, bo już dzisiaj do dyspozycji macie Challenge Series, powodzenia!
R: Dzięki, na laurach na pewno nie spocznę, planuję już parę kolejnych projektów, w tym Demo Car'a NFSzone.
Przejdę do konkretów. Zwycięzcą Tunekinga 2012 roku jest... Radon! Jeszcze raz, wielkie gratulacje. W showroom zobaczyliśmy już wiele Twoich wspaniałych konkretów, podczas konkursu naprawdę udowodniłeś, że jak chcesz to potrafisz. W rozwinięciu będziecie mogli zobaczyć wywiad przeprowadzony przeze mnie, gdzie Radek udziela porad, mówi o swoich początkach na zone, początkach tuningu i wiele więcej.
Wcale nie zapomniałem o reszcie finalistów, drugie miejsce należy do Bazyla, natomiast trzecie do Chada. Wy też pokazaliście klasę, możecie czuć niedosyt, ale wiedzcie, że i tak jesteście bardzo dobrymi tunerami i jesteście takimi postrzegani przez całe nfszone. Do zobaczenia za rok, a tymczasem do dyspozycji oddajemy Wam Challenge Series i nie zapominajcie o Black List!
F - For3ver, R - Radon
F: Cześć, zacznijmy od początku. Jak to się zaczęło, w której części po raz pierwszy otworzyłeś zakładkę z tuningiem?
R: Cześć. Po raz pierwszy stuningowałem samochód w Most Wanted. Tak po prostu, później postanowiłem go pokazać na jednym z większych wówczas portali o NFS, na szczęście nie da się go już tam zobaczyć. Początki jak to zwykle bywa nie były proste.
F: Czy któraś z początkowych prac zapadła Ci w pamięci, któraś która najbardziej Ci się spodobała?
R: Ze starszych prac, w pamięci utkwił mi mój pierwszy projekt wykonany w NFS ProStreet, Nissan 240SX. Był szkaradny, ale tworząc go poświęciłem mu wyjątkowo dużo uwagi. Poza tym o starszych pracach raczej staram się zapomnieć, wszystkie te, które mi się podobają, są w moim showroomie na nfszone.
F: Wzorowałeś się na jakiś pracach, miałeś swojego tuningiowego idola?
R: Pewnie tak, ale już tego nie pamiętam.
F: Jakie to uczucie - teraz tunerzy wzorują się na Twoich pracach i słuchają Twoich porad.
R: Na pewno jest to satysfakcja, gdy ktoś kierując się moimi wskazówkami zdoła zrobić coś fajnego, ale ogólnie dawanie rad to ciężka robota, trudno jest świeżemu tunerowi wyperswadować, że coś jest dobre w taki sposób żeby się nie obraził. Jeśli chodzi o wzorowanie na moich pracach, to ciężko jest mi cokolwiek powiedzieć, spotkałem się z taką sytuacją tylko kilka razy.
F: Chciałbyś tak ogólnie poradzić coś świeżym tunerom? Od czego powinni zacząć, jakiej serii, jakiego motywu.
R: Na pewno pierwszym krokiem jest wymyślenie nietypowej, ciekawej kolorystyki. To jest to co chciałbym, żeby każdy tuner wiedział, bo właśnie kolory są kluczem do dobrego wyglądu pracy. W głównej mierze to one decydują o pierwszym wrażeniu u oglądającego, i odciągają wzrok od mniejszych błędów.
F: Kreatywność podstawą, też tak uważam. Jak przebiegała dla Ciebie rywalizacja podczas konkursu? Chyba nie było łatwo, kogo uważasz, ża najtrudniejszego, godnego Ciebie, rywala?
R: Owszem nie było łatwo. Kryteria co do kolejnych etapów były ciężkie do zrealizowania i właściwie cały czas spodziewałem się, że odpadnę wcześniej. Najbardziej obawiałem się Chada_MC ze względu na wypracowany, prosty styl, który sprawdza się właściwie zawsze.
F: Widać że lubisz eksperymentować, czasami wychodzi Ci to dobrze, czasami gorzej - ale na tym to wszystko polega i dzięki temu Twoje projekty są niepowtarzalne i innowacyjne. Który z nich jest teraz Twoim ulubionym - takim na który nadal patrzysz z przyjemnością?
R: Moimi ulubienicami są na pewno dwie Silvie z mojego sr - pierwsza, pomarańczowa, wykonana w Shifcie 2 i druga wykonana na początku tego roku w ProStreecie. Poza tymi, przyjemnie ogląda mi się moje prace z drugiego i trzeciego etapu tegorocznego Tunekinga.
F:Czy twój sposób rozrywki odbija się też jakoś w świecie realnym? Wymarzyłeś sobie już jakiś motyw na Twoje pierwsze auto?
R: Nie, w rzeczywistości wolałbym żeby mój samochód zachował fabryczny wygląd. Mam oczywiście pomysł na wygląd samochodu po tuningu, którym chciałbym jeździć, ale to raczej pozostanie w sferze marzeń.
F: No cóż, pozostaje mi zakończyć i podziękować za wspaniały wywiad. Jeszcze raz gratuluje, mam nadzieję, że nie spoczniesz na laurach, bo już dzisiaj do dyspozycji macie Challenge Series, powodzenia!
R: Dzięki, na laurach na pewno nie spocznę, planuję już parę kolejnych projektów, w tym Demo Car'a NFSzone.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Ja czuję niedosyt bo mi się na czas tunekinga musiała mi strona zepsuć