15. października 2012
Siekierka
3 sposoby na przedłużenie...
Zmian w Need for Speed: World ciąg dalszy. Ostatnio wiele dowiedzieć się można było o zupełnie nowym trybie gry: Dragu. Tym razem nowość już nie tak ogromna, ale i tak powinna Was zaciekawić... otóż już jutro mijają dokładnie 2 tygodnie od ostatniej zmiany pojazdów dostępnych za In-Game-Cash w Worldzie. Oznacza to więc, że następnego dnia dojdzie parę naprawdę smakowitych kąsków.
Co dostaniemy tym razem: mam tutaj dwie wiadomości: dobrą i złą. Dobra jest taka, że jest to grono naprawdę ciekawych samochodów, zaś zła taka, iż znowu ograniczono ich liczbę - do trzech. Cóż, lepszy rydz, jak nic. Ważne, że to naprawdę szybkie grono.
BMW M6 Coupe - niemiecki musclecar. Jeden z najbardziej zaawansowanych i umięśnionych pojazdów z logo M na masce. Z ogromnym, 10-cylindrowym 5-litrowcem o mocy 507 koni mechanicznych potrafi siać popłoch i zamieszanie nawet na... pustkowiu. Na wszystko wpływ poza donośnym rykiem ma też niezwykle muskularna sylwetka i duża masa. W grze również potrafi zastraszyć - o ile nie chodzi na 7. biegu, gdyż wtedy zwyczajnie dostaje zadyszki. Do kupienia za 1 400 000$ w klasie B. Według mnie to nawet zaniżona wartość za tak kipiący testosteronem pojazd...
Lancia Delta HF Integrale - najsłabszy z grona tu prezentowanych, lecz nie dajcie się zwieść - to prawdziwa legenda. To ona wielokrotnie łoiła tyłki na trasach rajdowych w ubiegłym wieku i to ona jest najpopularniejszym autem rajdowym wszechczasów. Kogo tam obchodzi, że pod maską pracuje 200-konna 2-litrówka - i tak z tą mocą Delta radzi sobie lepiej niż wiele obecnych hot hatchów. Kosztuje tylko 850 000$, a należy do klasy C.
Ford Mustang Boss 302 - wisienka na torcie. Podobno najlepszy obecnie pojazd za gotówkę - a na pewno posiadacz jednego z najlepszych przyspieszeń - w sprincie wyprzedza go tylko Zonda Cinque. Moc uzyskuje dzięki potężnemu, iście amerykańskiemu V8 - które wyciska 412 koni mechanicznych. Pojazd ten wywołuje gęsią skórkę, a z jego rur wydechowych wylatuje prawdziwa orgia dźwiękowa - dająca więcej fizycznej przyjemności niż sam stosunek seksualny. Do zakupienia za 1 900 000$ w klasie A.
Niestety, razem z dodaniem 3 pojazdów trzy musiały odpaść: i są to Chevrolet Corvette Z06, Nissan 350Z oraz... i tu smutna wiadomość - Lamborghini Gallardo LP560-4. I o ile wyrzucenie dwóch pierwszych to dość rozsądne posunięcie, to Gallardo nie ma odpowiednika za In-Game-Cash. Oj, EA, nieładnie...
A co Wy o tym myślicie? Na odpowiedzi czekam w komentarzach. A jeśli chcecie podejrzeć, jak obecnie wygląda lista samochodów w NFS World, zapraszam tutaj.
Źródło: world.needforspeed.com i Mat3usz :-))
Co dostaniemy tym razem: mam tutaj dwie wiadomości: dobrą i złą. Dobra jest taka, że jest to grono naprawdę ciekawych samochodów, zaś zła taka, iż znowu ograniczono ich liczbę - do trzech. Cóż, lepszy rydz, jak nic. Ważne, że to naprawdę szybkie grono.
BMW M6 Coupe - niemiecki musclecar. Jeden z najbardziej zaawansowanych i umięśnionych pojazdów z logo M na masce. Z ogromnym, 10-cylindrowym 5-litrowcem o mocy 507 koni mechanicznych potrafi siać popłoch i zamieszanie nawet na... pustkowiu. Na wszystko wpływ poza donośnym rykiem ma też niezwykle muskularna sylwetka i duża masa. W grze również potrafi zastraszyć - o ile nie chodzi na 7. biegu, gdyż wtedy zwyczajnie dostaje zadyszki. Do kupienia za 1 400 000$ w klasie B. Według mnie to nawet zaniżona wartość za tak kipiący testosteronem pojazd...
Lancia Delta HF Integrale - najsłabszy z grona tu prezentowanych, lecz nie dajcie się zwieść - to prawdziwa legenda. To ona wielokrotnie łoiła tyłki na trasach rajdowych w ubiegłym wieku i to ona jest najpopularniejszym autem rajdowym wszechczasów. Kogo tam obchodzi, że pod maską pracuje 200-konna 2-litrówka - i tak z tą mocą Delta radzi sobie lepiej niż wiele obecnych hot hatchów. Kosztuje tylko 850 000$, a należy do klasy C.
Ford Mustang Boss 302 - wisienka na torcie. Podobno najlepszy obecnie pojazd za gotówkę - a na pewno posiadacz jednego z najlepszych przyspieszeń - w sprincie wyprzedza go tylko Zonda Cinque. Moc uzyskuje dzięki potężnemu, iście amerykańskiemu V8 - które wyciska 412 koni mechanicznych. Pojazd ten wywołuje gęsią skórkę, a z jego rur wydechowych wylatuje prawdziwa orgia dźwiękowa - dająca więcej fizycznej przyjemności niż sam stosunek seksualny. Do zakupienia za 1 900 000$ w klasie A.
Niestety, razem z dodaniem 3 pojazdów trzy musiały odpaść: i są to Chevrolet Corvette Z06, Nissan 350Z oraz... i tu smutna wiadomość - Lamborghini Gallardo LP560-4. I o ile wyrzucenie dwóch pierwszych to dość rozsądne posunięcie, to Gallardo nie ma odpowiednika za In-Game-Cash. Oj, EA, nieładnie...
A co Wy o tym myślicie? Na odpowiedzi czekam w komentarzach. A jeśli chcecie podejrzeć, jak obecnie wygląda lista samochodów w NFS World, zapraszam tutaj.
Źródło: world.needforspeed.com i Mat3usz :-))
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?