Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Aktualności
30. września 2012 Inventer89

Co tam Wieża Eiffla... Część I

Co tam Wieża Eiffla... Część IW Paryżu - mieście miłości i bagietki właśnie odbywa się prawdziwa Gwiazdka dla fanów motoryzacji. Nie da się inaczej tego ująć - producenci przygotowali na tę okazję około 80 premier. Chciałbym tu opisać wszystkie samochody, ale skupię się na tych typowo sportowych.

Volkswagen Golf GTI
Zacznę skromnie, bo od Golfa GTI. To już siódma wersja jednego z najmniej awaryjnych samochodów jakie wyprodukowano (czego dowodem są liczne Golfy III i IV na polskich drogach). Pod maską znajdziemy 2-litrowy silnik turbo o mocy 220 KM lub 230 KM (po wykupieniu pakietu Performance) rozpędzający GTI w 6,6 sek. do 100 km/h. Prędkość max wyniesie 246 km/h. Na uwagę zasługuje spalanie - wg danych wynosi ono 6,6l/100km, czyli zmniejszyło się aż o 1,3l/100km. A na zewnątrz? Bi-ksenonowe światła z przodu, LEDowe z tyłu, podwójny wydech i grill o strukturze plastrów miodu z charakterystycznym czerwonym paskiem.

NFS - Need for Speed - Volkswagen Golf GTI


Aston Martin V12 Vantage Roadster
Przejdźmy teraz do tych szybszych i bardziej ekskluzywnych od Astona - po 3 latach od premiery V12 Vantage Coupe, doczekaliśmy się Roadstera. Silnik pozostał bez zmian - 6-litrowa jednostka V12 o mocy 512 KM. Do setki rozpędza się w 4,5 sek, zaś jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, ten uległ trochę zmianie - oprócz oczywistego braku stałego dachu, przeprojektowano przedni wlot powietrza w zderzaku, tylni zderzak oraz lampy z tyłu.

NFS - Need for Speed - Aston Martin V12 Vantage Roadster


Audi R8
Audi pokazało nieznacznie zmienionego R8 - delikatnie zmodyfikowano przednie i tylne reflektory oraz zderzaki, a także grill, który teraz jest jednoczęściowy. Nieznacznie podrasowano 4,2-litrowy silnik V8, który generuje teraz moc 430KM. Prędkość maksymalna wynosi 302km/h. Jeżeli komuś to nie wystarcza, to może wybrać wersję Plus (wyłącznie Coupe), dzięki czemu R8 będzie dysponowało 5,2-litrowym silnikiem V10, rozpędzający auto do 317km/h (do 100km/h w 3,5s).

NFS - Need for Speed - Audi R8


Jaguar F-Type
12 lat - tyle musieliśmy czekać na Jaguara F-Type, bowiem pierwszy koncept o tej nazwie pojawił się już w 2000 roku. Ok, trudno jest wymyślić oryginalny kształt samochodu, ale ten wydaje się brać całymi garściami z Astona, Ferrari i Nissana. Podstawową jednostką napędową jest 3-litrowy silnik V6 o mocy 340 lub 380 KM w zależności od upodobania klienta. Jeśli kogoś te osiągi nie powalają, to może wybrać wersję R, która charakteryzuje się 5-litrowym silnikiem V8. Niestety Jaguar nie podał jego mocy.

NFS - Need for Speed - Jaguar F-Type


McLaren MP4-12C Spider
W zeszłym roku McLaren zaprezentował MP4-12C. W tym roku ponownie go przedstawił, tyle że w wersji cabrio. Silnik pozostał bez zmian: 3,8 litra, V8, bi-turbo o mocy 625 KM. Do setki przyspiesza w 3,1 sek, a prędkość max wynosi 329km/h. To jednak wystarczyło, by McLaren MP4-12C Spider dołączył do czołówki najszybszych samochodów bez dachu.

NFS - Need for Speed - McLaren MP4-12C Spider


Peugeot RCZ
Peugot próbujący swoich sił w sektorze egzotycznym pokazał model RCZ po liftingu. W odniesieniu do poprzedniej wersji zmodyfikowano zderzaki i reflektory, a także obniżono zawieszenie. Teraz wygląda jeszcze bardziej sportowo. Producent przygotowuje też wersję R, która prawdopodobnie będzie miała premierę w przyszłym roku. Za napęd będzie odpowiadał dość skromy (jak na towarzystwo) turbodoładowany silnik 1.6 o mocy 260 KM.

NFS - Need for Speed - Peugeot RCZ


Porsche 911 Carrera 4 i 4S
Jako fan Porsche nie mogłem pominąć tych cudów. Czy może być coś piękniejszego od nowiutkiego modelu Porsche? (Poza widokiem Porsche we własnym garażu.) Nowe Carrery 4 i 4S to przede wszystkim napęd 4x4 z Porsche Traction Management - jest to system, który dynamicznie rozdziela moc na przednią i tylną oś. Pod przednią maską znajdziemy… bagażnik, a pod tylną silnik B6 3.4 o mocy 350 KM, rozpędzający Carrerę do 100km/h w 4,5 sek, (w 4,7 sek. w wersji otwartej). Prędkość max wynosi odpowiednio 285 i 282 km/h. Będzie też dostępna mocniejsza wersja z silnikiem B6 3.8 o mocy 400 KM i tu setka pęknie po odpowiednio 4,1 i 4,3 sek.

NFS - Need for Speed - Porsche 911 Carrera 4


Porsche Cayenne S Diesel
W ostatnich latach motorem napędowym sprzedaży modeli Porsche został Cayenne. Nic więc dziwnego, że panowie ze Stuttgartu postanowili poszerzyć ofertę silników wysokoprężnych o nową jednostkę. Dotychczasowy silnik był… no… delikatnie mówiąc słaby. Co to jest V6 3.0 i moc 240 KM dla takiego (przepraszam za stwierdzenie) klocka? Teraz będziemy mogli wybrać jednostkę V8 o pojemności 4,2 litra generujący 382 KM. Prędkość max wynosi 252 km/h, a do setki rozpędza się w 5,7 sekundy.

NFS - Need for Speed - Porsche Cayenne S Diesel


Ciąg dalszy nastąpi...

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Radon
    Radon  ·  12 lata temu
    Liczne Golfy na naszych drogach nie są dowodem na niską awaryjność, tylko na tanie i łatwo dostępne częsci zamienne do nichGrin
    • Danio
      Danio  ·  12 lata temu
      Fajny artykuł i pomysł Smile Czekam na kolejne części.
      • Matz
        Matz  ·  12 lata temu
        No to ja będę musiał dopisać o nowym Gallardo ; D

        Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników. Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
        10 (0)0 %
        9 (0)0 %
        8 (0)0 %
        7 (0)0 %
        6 (0)0 %
        5 (0)0 %
        4 (0)0 %
        3 (0)0 %
        2 (0)0 %
        1 (0)0 %
        Ostatnie tematy
        Przywitajka
        18-11-2024 14:54dev1ance
        Strefa driftu
        03-11-2024 17:12Radzio
        Ekipa 50 lvl
        01-11-2024 11:14Windymanpol
        Problem z misją
        17-09-2024 04:43Ebeebe
        Polski jezyk
        13-09-2024 17:09dexterekk
        Prestige
        02-08-2024 22:34czablu012
        Ostatnie komentarze
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Natomiast jakbym miał klasyfikować ścigałki pod kątem odczuć z samej mapy, to po dodaniu drugiej...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Do TCM doszła druga wyspa z ponad 400 km dróg, więc będzie już coś koło 1000. Zrobili tym niezły...
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Danio Ty ostatnio stwierdziłeś, że Unbound powinien wyjść na PS4, bo nie ma względem Heata dużej...
        Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Z pewnością Motorfest ma o wiele ładniejszą grafikę niż Unbound XDDDD Bez porównania jakiegokolwiek...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Tylko jaki jest sens porównywania pod kątem realizmu "plastikowego" Motorfest z Unbound, które samo...
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Mówię o Motorfest, dla mnie ta grafika jest plastikowa. Ale każdy może mieć inne odczucia :)
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Motorfest ma imo lepszą grafikę. Mówimy o tej samej grze czy masz na myśli TC2?
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Ok przesadziłem, nie miażdży, ale w TC jest wyraźnie słabsza :) Heat nie miał wsparcia w ogóle...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Swoją drogą imo w Unbound za 3 miesiące powinny zacząć rotować sezony wraz z nagrodami, jeśli...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Oj nie, Motorfesta graficznie nie miażdży. No i raczej NFS 2025, eol dla Unbound na 2 lata przed premierą...
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Chyba chciałeś napisać NFS 2026 ;) Nadzieja jest, ale na przyszły rok lepiej się nie nastawiać....
        dev1ance > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Minus za motocykl(mi się to kojarzy z Burnout Paradise i Midnight Club LA) i drugi za Integrę poliftową,...
        Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Motocykl to jest coś czego kompletnie się nie spodziewałem! Tradycyjnie szkoda, że wszystkie nowości...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Przecież mam bekę z Celiki i FTO. A co do przeciętniaków, nie trzeba długo szukać - CRX, Prelude.
        Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        ITR to przeciętniak ale Celica której na drogach mozna spotkać całkiem sporo to już nie? xD
        Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Skoro ITR jest przeciętniakiem to wymień jeszcze z kilka równie dobrych, przednionapędowych hothatchy...
        przemyslawj84 > mitsubishi lancer evo 9 Grzegorz Duda
        świetne (y)
        przemyslawj84 > keep it burnin' (unbound)
        Świetne B)
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Klasyków JDM + fur, do których Chad wali konia, tj. Mitsubishi FTO i ostatnia generacja Celiki. Za...
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Subaru jest mega, ciekawe kiedy dodadzą w końcu Skyline R33! Oby więcej takich klasyków JDM. Co...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Integra totalnie mnie nie jara - uważam to auto za przeciętniaka z przerośniętą legendą, ale pewnie...
        702games_pl > Need for Speed Mobile
        Pobieram to :)
        702games_pl > Subaru Impreza WRX STI
        Ładne :D
        702games_pl > Eclipse by serek
        Ja dodaje :)
        702games_pl > Ford Mustang
        Fajny. Ten biały pas robi robotę :D
        RustyTheStalker > RustyTheStalker
        no ba 8))
        basiabuszak > RustyTheStalker
        o kurde, toz to moja mezczyzna B)
        MadaFaster > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
        Wszystko w swoim czasie
        Siekierka > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
        @Gustaw kiedy jakaś fura w jebound
        Radzio > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
        Fajnie, że za granicą update kosztuje 14,99 ($/€/£) :D a u nas 100zł XD Dlaczego nie w przedziale...
        Ostatnio dostępni
        M
        manjacus
        D
        DIZZY
        S
        Shadow_Wraith
        Inventer89
        Inventer89
        D
        dzony9203
        K
        Karpio
        J
        j3ffro13
        T
        texxtar
        W
        Wik30
        Siekierka
        Siekierka
        C
        Czarnelli
        Radzio
        Radzio
        C
        Chudy1985
        S
        Spaku
        T
        tomeczek8811
        Danio
        Danio
        W
        Wierzbic
        Pirr
        Pirr
        R
        RamboBambo420
        S
        Solarqs
        Tobiasz Malicki
        Tobiasz Malicki
        M
        Messer
        E
        Euron89
        M
        MlodyRowek
        K
        Krzykacz234
        Ankiety
        Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?