28. września 2012
Siekierka
Kawał porządnego gameplaya
Need for Speed: Most Wanted, jak wiemy, na półki sklepowe nadjedzie już za miesiąc - co to oznacza? Napięcie rośnie, a po tym, co do tej pory zobaczyliśmy - oczekiwania również rosną. Nowy MW ma ogromne szanse na przebicie swojego niemalże doskonałego poprzednika - i miejmy nadzieję, iż je wykorzysta. Pewne jest, iż szykuje się nam jedna z najbardziej ekscytujących ścigałek w historii - co możecie przeczytać zresztą w niedawno ukazanej Zapowiedzi.Criterion Games stopniowo zaczyna budować atmosferę wokół premiery swego dziecka - i to czuć. Po niezwykle udanych konferencjach i seriach milczeń dostajemy powoli coraz więcej - można rzec, iż wiemy już prawie wszystko. Dalej jednak nie widzieliśmy, jak w stu procentach prezentuje się gameplay - i... teraz już wiemy.
Skąd? Wszystko za sprawą targów Eurogamer Expo 2012 - co prawda nie tak prestiżowych jak E3 czy chociażby Gamescom, lecz tutaj poszczególnym tytułom poświęca się o wiele więcej uwagi. I tak dostaliśmy kilkudziesięciominutową konferencję - niestety, większość to biadolenie o tym, co już było przez pewnego niezbyt zachęcającego do słuchania pana o dość mdłym głosie i słabej charyźmie. A ten pan zwie się Matt Webster i pracuje nad MW; cóż - może przynajmniej jest dobry w swoim fachu...
Ważniejsze jednak to, co można zobaczyć - gameplay. Po raz pierwszy tak naprawdę pokazano nam, jak dokładnie wygląda rozgrywka - wygląda więc na to, iż tytuł jest praktycznie na ukończeniu. Czas trwania powala - chyba nigdy nie dostaliśmy jeszcze AŻ dwunastominutowego (!) fragmentu z rozgrywki.
Nie wiem, jak Wy, ale ja uważam, iż Fairhaven nocą prezentuje się naprawdę bajecznie - jeszcze lepiej, niż za dnia. Swoim urokiem i wdziękiem zdecydowanie PRZEBIJA wszystkie wirtualne metropolie, które do tej pory w NFS zaimplementowano - włącznie z takimi ulubieńcami jak Rockport czy Bayview. Bo - jestem ciekaw - w którym poza Paradise City można było jeździć nawet po dachach budynków? Właśnie - w żadnym.
Do tego bardzo płynny, a zarazem dynamiczny tryb dzień/noc - jeszcze nigdy nie wyglądało to tak fantastycznie. Widzimy również, jakim cudownym i prostym w użyciu narzędziem jest Easydrive - wszystko mamy dostępne praktycznie na wyciągnięcie ręki - wreszcie koniec z zatrzymywaniem rozgrywki przez grzebanie w zawiłych menusach! Z ciekawszych informacji można nadmienić również, iż pościgi można bardzo szybko ukończyć, a Most Wanted List skupiać ma naprawdę najszybsze pojazdy w całym tytule - skoro MP4-12C i 918 Spyder wylądowały na szarym końcu... Gameplay znajdziecie w rozwinięciu newsa - nie pozostaje mi już nic innego, jak tylko życzyć Wam... przyjemnego oglądania! :-)
A oto i on - radzę jednak, byście odtwarzanie zaczęli dopiero na dwudziestej minucie - chyba, że chcecie stracić jedną trzecią godziny cennego życia...

Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.








EA POLSKA
SPEED ZONE
Komentarze
Spodobały mi się natomiast wyścigi, lokacje i dźwięki aut. 991 w tunelu brzmi niesamowicie.
Ogólnie ciekawie, ale nie dość by konkurować z Forzą Horizon.
I przykre, że tak łatwo można zgubić pościg.
Danio - poziom 1 w starym MW też gubiło się w pare sekund...