28. września 2012
Siekierka
Kawał porządnego gameplaya
Need for Speed: Most Wanted, jak wiemy, na półki sklepowe nadjedzie już za miesiąc - co to oznacza? Napięcie rośnie, a po tym, co do tej pory zobaczyliśmy - oczekiwania również rosną. Nowy MW ma ogromne szanse na przebicie swojego niemalże doskonałego poprzednika - i miejmy nadzieję, iż je wykorzysta. Pewne jest, iż szykuje się nam jedna z najbardziej ekscytujących ścigałek w historii - co możecie przeczytać zresztą w niedawno ukazanej Zapowiedzi.
Criterion Games stopniowo zaczyna budować atmosferę wokół premiery swego dziecka - i to czuć. Po niezwykle udanych konferencjach i seriach milczeń dostajemy powoli coraz więcej - można rzec, iż wiemy już prawie wszystko. Dalej jednak nie widzieliśmy, jak w stu procentach prezentuje się gameplay - i... teraz już wiemy.
Skąd? Wszystko za sprawą targów Eurogamer Expo 2012 - co prawda nie tak prestiżowych jak E3 czy chociażby Gamescom, lecz tutaj poszczególnym tytułom poświęca się o wiele więcej uwagi. I tak dostaliśmy kilkudziesięciominutową konferencję - niestety, większość to biadolenie o tym, co już było przez pewnego niezbyt zachęcającego do słuchania pana o dość mdłym głosie i słabej charyźmie. A ten pan zwie się Matt Webster i pracuje nad MW; cóż - może przynajmniej jest dobry w swoim fachu...
Ważniejsze jednak to, co można zobaczyć - gameplay. Po raz pierwszy tak naprawdę pokazano nam, jak dokładnie wygląda rozgrywka - wygląda więc na to, iż tytuł jest praktycznie na ukończeniu. Czas trwania powala - chyba nigdy nie dostaliśmy jeszcze AŻ dwunastominutowego (!) fragmentu z rozgrywki.
Nie wiem, jak Wy, ale ja uważam, iż Fairhaven nocą prezentuje się naprawdę bajecznie - jeszcze lepiej, niż za dnia. Swoim urokiem i wdziękiem zdecydowanie PRZEBIJA wszystkie wirtualne metropolie, które do tej pory w NFS zaimplementowano - włącznie z takimi ulubieńcami jak Rockport czy Bayview. Bo - jestem ciekaw - w którym poza Paradise City można było jeździć nawet po dachach budynków? Właśnie - w żadnym.
Do tego bardzo płynny, a zarazem dynamiczny tryb dzień/noc - jeszcze nigdy nie wyglądało to tak fantastycznie. Widzimy również, jakim cudownym i prostym w użyciu narzędziem jest Easydrive - wszystko mamy dostępne praktycznie na wyciągnięcie ręki - wreszcie koniec z zatrzymywaniem rozgrywki przez grzebanie w zawiłych menusach! Z ciekawszych informacji można nadmienić również, iż pościgi można bardzo szybko ukończyć, a Most Wanted List skupiać ma naprawdę najszybsze pojazdy w całym tytule - skoro MP4-12C i 918 Spyder wylądowały na szarym końcu... Gameplay znajdziecie w rozwinięciu newsa - nie pozostaje mi już nic innego, jak tylko życzyć Wam... przyjemnego oglądania! :-)
A oto i on - radzę jednak, byście odtwarzanie zaczęli dopiero na dwudziestej minucie - chyba, że chcecie stracić jedną trzecią godziny cennego życia...
Criterion Games stopniowo zaczyna budować atmosferę wokół premiery swego dziecka - i to czuć. Po niezwykle udanych konferencjach i seriach milczeń dostajemy powoli coraz więcej - można rzec, iż wiemy już prawie wszystko. Dalej jednak nie widzieliśmy, jak w stu procentach prezentuje się gameplay - i... teraz już wiemy.
Skąd? Wszystko za sprawą targów Eurogamer Expo 2012 - co prawda nie tak prestiżowych jak E3 czy chociażby Gamescom, lecz tutaj poszczególnym tytułom poświęca się o wiele więcej uwagi. I tak dostaliśmy kilkudziesięciominutową konferencję - niestety, większość to biadolenie o tym, co już było przez pewnego niezbyt zachęcającego do słuchania pana o dość mdłym głosie i słabej charyźmie. A ten pan zwie się Matt Webster i pracuje nad MW; cóż - może przynajmniej jest dobry w swoim fachu...
Ważniejsze jednak to, co można zobaczyć - gameplay. Po raz pierwszy tak naprawdę pokazano nam, jak dokładnie wygląda rozgrywka - wygląda więc na to, iż tytuł jest praktycznie na ukończeniu. Czas trwania powala - chyba nigdy nie dostaliśmy jeszcze AŻ dwunastominutowego (!) fragmentu z rozgrywki.
Nie wiem, jak Wy, ale ja uważam, iż Fairhaven nocą prezentuje się naprawdę bajecznie - jeszcze lepiej, niż za dnia. Swoim urokiem i wdziękiem zdecydowanie PRZEBIJA wszystkie wirtualne metropolie, które do tej pory w NFS zaimplementowano - włącznie z takimi ulubieńcami jak Rockport czy Bayview. Bo - jestem ciekaw - w którym poza Paradise City można było jeździć nawet po dachach budynków? Właśnie - w żadnym.
Do tego bardzo płynny, a zarazem dynamiczny tryb dzień/noc - jeszcze nigdy nie wyglądało to tak fantastycznie. Widzimy również, jakim cudownym i prostym w użyciu narzędziem jest Easydrive - wszystko mamy dostępne praktycznie na wyciągnięcie ręki - wreszcie koniec z zatrzymywaniem rozgrywki przez grzebanie w zawiłych menusach! Z ciekawszych informacji można nadmienić również, iż pościgi można bardzo szybko ukończyć, a Most Wanted List skupiać ma naprawdę najszybsze pojazdy w całym tytule - skoro MP4-12C i 918 Spyder wylądowały na szarym końcu... Gameplay znajdziecie w rozwinięciu newsa - nie pozostaje mi już nic innego, jak tylko życzyć Wam... przyjemnego oglądania! :-)
A oto i on - radzę jednak, byście odtwarzanie zaczęli dopiero na dwudziestej minucie - chyba, że chcecie stracić jedną trzecią godziny cennego życia...
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Spodobały mi się natomiast wyścigi, lokacje i dźwięki aut. 991 w tunelu brzmi niesamowicie.
Ogólnie ciekawie, ale nie dość by konkurować z Forzą Horizon.
I przykre, że tak łatwo można zgubić pościg.
Danio - poziom 1 w starym MW też gubiło się w pare sekund...