11. sierpnia 2012
Inventer89
Garść info o nowym MW
Pamiętacie Matta Webstera i Craiga Sullivana? To oni pokazali nam pierwszy raz nowego Most Wanted w akcji na targach E3. Serwis gram.pl przeprowadził z nimi wywiad video. Niestety większość rzeczy, o jakie pytała ich redakcja już dawno znamy. Pokrótce opisałem odpowiedzi chłopaków z CG.
Nowy Most Wanted nie będzie posiadał fabuły jaka nam towarzyszyła w 2005 roku - MW 2012 to będzie historia nasza, pojedynczego gracza oraz znajomych, z którymi będziemy się ścigać w multiplayerze.
Samochody będziemy zdobywać przez znajdowanie ich w różnych zakątkach miasta.
Twórcy nie wiedzą dokładnie, ile godzin będzie zajmowało ukończenie gry. Wspominają tylko, że gra jest rozbudowana i będzie potrzeba dużo czasu, ponieważ obok single playera będzie jeszcze rozbudowany tryb multi. Grając przez sieć możemy znacznie wydłużyć żywotność gry. Dodatkowo w mieście będą zlokalizowane różne bonusy, m.in. znane z Burnouta bilbordy.
Na dzień dzisiejszy CG nie chce zdradzić ile samochodów będzie dostępnych w grze - odpowiadają wymijająco "dużo" i przywołują Forda Raptora - pokaźnych rozmiarów amerykański pick-up.
Zderzenia samochodów z innymi pojazdami, czy budynkami będą efektowne, jednak ich skutki nie będą wyglądały realistycznie.
Nie będzie Czarnej listy z 2005 roku, ale pojawi się 10 kluczowych kierowców, których będziemy musieli pokonać, by ukończyć grę.
Stare odsłony NFS mają mnóstwo magii. Pomimo tego samego tytułu, gry znacznie się różnią. Na dzień dzisiejszy nie ma planów na nowego NFS Underground.
Autolog 2 jest ulepszoną wersją Autologa, który znacznie umili i urozmaici graczom grę.
Teraz tworzymy NFS, Burnout nie umarł - wciąż żyje, przekonuje CG, jednak nie odpowiada znacząco, czy i kiedy powstanie kolejna część.
Nowy Most Wanted nie będzie posiadał fabuły jaka nam towarzyszyła w 2005 roku - MW 2012 to będzie historia nasza, pojedynczego gracza oraz znajomych, z którymi będziemy się ścigać w multiplayerze.
Samochody będziemy zdobywać przez znajdowanie ich w różnych zakątkach miasta.
Twórcy nie wiedzą dokładnie, ile godzin będzie zajmowało ukończenie gry. Wspominają tylko, że gra jest rozbudowana i będzie potrzeba dużo czasu, ponieważ obok single playera będzie jeszcze rozbudowany tryb multi. Grając przez sieć możemy znacznie wydłużyć żywotność gry. Dodatkowo w mieście będą zlokalizowane różne bonusy, m.in. znane z Burnouta bilbordy.
Na dzień dzisiejszy CG nie chce zdradzić ile samochodów będzie dostępnych w grze - odpowiadają wymijająco "dużo" i przywołują Forda Raptora - pokaźnych rozmiarów amerykański pick-up.
Zderzenia samochodów z innymi pojazdami, czy budynkami będą efektowne, jednak ich skutki nie będą wyglądały realistycznie.
Nie będzie Czarnej listy z 2005 roku, ale pojawi się 10 kluczowych kierowców, których będziemy musieli pokonać, by ukończyć grę.
Stare odsłony NFS mają mnóstwo magii. Pomimo tego samego tytułu, gry znacznie się różnią. Na dzień dzisiejszy nie ma planów na nowego NFS Underground.
Autolog 2 jest ulepszoną wersją Autologa, który znacznie umili i urozmaici graczom grę.
Teraz tworzymy NFS, Burnout nie umarł - wciąż żyje, przekonuje CG, jednak nie odpowiada znacząco, czy i kiedy powstanie kolejna część.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?