03. sierpnia 2012
Radzio
Trochę informacji
Witam. Wczoraj pisałem o nowym gameplayu i o screenach. Dziś napiszę trochę informacji o nowym Most Wanted. Redakcje portali Gram.pl i CD-Action grali już w najnowszą odsłonę NFS. Postaram się streścić ich wrażenia.
Może zacznę od samochodów, czyli najważniejszej i nierozłącznej części NFS...i tutaj lekkie zaskoczenie. Wszystkie auta będą odblokowane od początku gry, nie będziemy ich kupować, ani odblokowywać w trakcie grania. Więc jak je zdobędziemy? Po całym Fairhaven będą one poukrywane. Tylko od nas będzie zależeć jaki wóz znajdziemy na parkingu, przy ulicy, bądź w ukrytych zakamarkach miasta. Co o tym myślicie? Moim zdaniem to super pomysł. Od startu mamy pełną swobodę, jedynie pierwsze 5 minut gry to samouczek. Coś nowego. Na dodatek większość wyścigów będzie przypisanych do danej grupy aut. Aby wygrać będziemy zmuszeni np. znaleźć Hummera, bo nasze Lamborghini nie da rady. Model jazdy jest jedną z najważniejszych rzeczy w grze. Ta informacja nie powinna nikogo zdziwić. Tryb zupełnie arcade'owy. Chociaż nie tak bardzo jak w Hot Pursuit. Odczuwalna będzie masa auta i jego napęd. Generalnie model jazdy wydaje się być całkiem fajny i pasujący do klimatu MW. Równie umowny ma być system zniszczeń. Auto może być poobijane, albo mocno zniszczone co wpłynie na jego wydajność. Jednak podczas wyścigu możemy przejechać przez stację benzynową gdzie nasza bryka automatycznie się naprawi i zmieni lakier. Teraz przejdę do tuningu. Będzie on tylko i wyłącznie składał się z modułów modyfikujących parametry kierowanych wozów. Dostaniemy na przykład dwa rodzaje nitra. Jedno uwalniające energie przez kilka sekund i drugie, które całą moc wystrzeliwuje w jednym potężnym "kopniaku". Co ciekawe, mody będzie można zmieniać podczas jazdy, a nawet wyścigu. Fabuła będzie szczątkowa tylko na początku gry. Potem kreujemy swoją historię. Nie zabraknie oczywiście listy najbardziej poszukiwanych. Tym razem będzie ona składać się z 10 osób. Po tych zapowiedziach na pewno skuszę się na nowego MOST WANTEDa. A wy?
Może zacznę od samochodów, czyli najważniejszej i nierozłącznej części NFS...i tutaj lekkie zaskoczenie. Wszystkie auta będą odblokowane od początku gry, nie będziemy ich kupować, ani odblokowywać w trakcie grania. Więc jak je zdobędziemy? Po całym Fairhaven będą one poukrywane. Tylko od nas będzie zależeć jaki wóz znajdziemy na parkingu, przy ulicy, bądź w ukrytych zakamarkach miasta. Co o tym myślicie? Moim zdaniem to super pomysł. Od startu mamy pełną swobodę, jedynie pierwsze 5 minut gry to samouczek. Coś nowego. Na dodatek większość wyścigów będzie przypisanych do danej grupy aut. Aby wygrać będziemy zmuszeni np. znaleźć Hummera, bo nasze Lamborghini nie da rady. Model jazdy jest jedną z najważniejszych rzeczy w grze. Ta informacja nie powinna nikogo zdziwić. Tryb zupełnie arcade'owy. Chociaż nie tak bardzo jak w Hot Pursuit. Odczuwalna będzie masa auta i jego napęd. Generalnie model jazdy wydaje się być całkiem fajny i pasujący do klimatu MW. Równie umowny ma być system zniszczeń. Auto może być poobijane, albo mocno zniszczone co wpłynie na jego wydajność. Jednak podczas wyścigu możemy przejechać przez stację benzynową gdzie nasza bryka automatycznie się naprawi i zmieni lakier. Teraz przejdę do tuningu. Będzie on tylko i wyłącznie składał się z modułów modyfikujących parametry kierowanych wozów. Dostaniemy na przykład dwa rodzaje nitra. Jedno uwalniające energie przez kilka sekund i drugie, które całą moc wystrzeliwuje w jednym potężnym "kopniaku". Co ciekawe, mody będzie można zmieniać podczas jazdy, a nawet wyścigu. Fabuła będzie szczątkowa tylko na początku gry. Potem kreujemy swoją historię. Nie zabraknie oczywiście listy najbardziej poszukiwanych. Tym razem będzie ona składać się z 10 osób. Po tych zapowiedziach na pewno skuszę się na nowego MOST WANTEDa. A wy?
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze