01. stycznia 2012
Leeav
Grudzień dobiegł końca, a co w związku z tym...
Wstaliście już? Pewnie po wczorajszej nocy nie zbyt chce Wam się wstawać z łóżek, znam to uczucie. Jednak nie doznałem go dzisiaj, wstałem o 10, zjadłem śniadanie... nie ważne. Wraz z nowym rokiem przyszedł też nowy miesiąc, a stary się zakończył. Wiecie co to oznacza? Mamy pierwszego Tunera Miesiąca! Przez cały miesiąc dodał 8 wspaniałych aut, z tego połowa została mianowana Autem Tygodnia. Jest to chyba rekord strony, pięć aut z rzędu. Spróbował sił w kilku częściach Need For Speed'a; MW, PS,U2, a nawet W. Domyślacie się o kim mówię? Oczywiście, o Siekierce! Nie będę dużo pisał, wywiad ze zwycięzcą poniżej.
F3: Hej. Zostałeś pierwszym Tunerem Miesiąca, jakie są Twoje odczucia?
S: Witaj. :-) Czuję się zaszczycony mogąc jako 1-szy człowiek na stronie cieszyć się tym tytułem. Brakuje mi słów na to, jak opisać swoje odczucia. Z jednej strony jestem niezwykle uradowany, z drugiej zaś - żałuję trochę że nie zostawiłem innym za bardzo "miejsca" na rywalizację. :-)
F3: Od początku planowałeś odnieść sukces, czy raczej przypadkiem zostałeś Tunerem Miesiąca?
S: Szczerze mówiąc, na samym początku, gdy już postanowiłem wrócić do tuningu, nie liczyłem na to, że zostanę Tunerem Miesiąca. Dopiero po kilku nadesłanych projektach obudził się we mnie duch rywalizacji i wtedy to też zacząłem tworzyć auta po to, by umocnić swoją pozycję.
F3: Zauważyłem, że w tym miesiącu zacząłeś projekty w MW oraz W. Jak oceniasz tuning w tych grach?
S: Każda z tych gier ma pewien potencjał w tuningu. Do każdej trzeba umieć się też dostosować. W przypadku MW trzeba jednak podchodzić z większą uwagą do doboru body kitu, felg czy spoilera, ponieważ w przypadku naklejek mamy tylko jedną warstwę, co wystarczająco komplikuje sprawę. Zaś w Worldzie trzeba bardziej zadbać o vinyl, gdyż tutaj już mamy wystarczające pole manewru (31 warstw), jednak tutaj ciężej dobrać odpowiedni body kit czy felgi, gdyż większość części tuningowych jest płatna. Ogółem rzecz biorąc jednak w obu częściach system tuningu mi się spodobał, w jednej bardziej, w drugiej gorzej, ale nie jest źle.
F3: Z każdym to nowym autem co raz bardziej mnie zaskakujesz. Preferujesz dużo styli. Masz jakieś swoje ulubione?
S: Jeśli mam być szczery, to nie. Staram się kombinować z każdym stylem i zawsze tworzyć coś nowego.
F3: Skąd pomysł na nazywanie aut?
S: Każdemu ze swoich pojazdów chcę nadawać indywidualne cechy; chcę, by wyróżniał on się z tłumu kilkudziesięciu innych i to dlatego nadaję im wymyślne nazwy. Pomysł ten natomiast narodził się w... mojej głowie. :-)
F3: Które auto Twoje auto uważasz za najlepsze, przy którym było najtrudniej?
S: Najwięcej pracy włożyłem przy pojazdy z Shifta 2: UNLEASHED, gdzie do dyspozycji jest po 150 warstw na każdy obszar, jednak i projekty z ProStreeta potrafiły sprawić trochę kłopotów. Jest dużo samochodów, które mi się podobają, jednak za najlepszy i najtrudniejszy do zrobienia uznaję ostatnio wydany Speed Devil, czyli SLS AMG w DemoCar'owym wydaniu - i widzę, że moje zdanie potwierdziły dobre oceny. :-)
F3: Ty już udowodniłeś swój talent. Jak myślisz, kto ma szanse na wygraną w styczniu?
S: Cóż, szanse ma każdy - wystarczą tylko chęci i pomysły. Myślę jednak, iż najwięcej zawojować mogą Se3a, Radon, Bazyl i oczywiście Ty. ;-)
F3: Na kiedy planujesz wydać kolejne auta?
S: Niedługo planuję wydać kilka samochodów z Undergrounda, w którego ostatnio zacząłem grać i później czeka mnie w tej dziedzinie zastój - nauka, olimpiady - czasu na to będzie niewiele.
F3: Jak to jest tworzyć takie auta? Skąd bierzesz inspiracje i pomysły?
S: Wszelkie inspiracje i pomysły rodzą się w mojej głowie, czasem inspirują mnie filmy czy muzyka, niekiedy też pojazdy na ulicach. Niektóre pomysły na auta rodzą się nawet kilka miesięcy wcześniej.
F3: Może zejdźmy trochę poza temat tuningu. Co lubisz robić poza tym?
S: Poza tym lubię tworzyć prace graficzne - wszelkiego rodzaju sygnatury, topy, bannery, buttony itp. Lubię też pisać newsy, chociaż ostatnio wypadłem z formy. Czasem nawet lubię się uczyć, chociaż wszyscy wiedzą, jak to z tym jest.
F3: No cóż, pozostaje mi życzyć Tobie wszystkiego najlepszego w nowym roku i jeszcze lepszych aut! Dziękuje za wywiad, 3m się.
S: Dziękuję bardzo za te serdeczne życzenia. :-) Cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak Tobie również życzyć Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku i tytułu Tunera Miesiąca. Również dziękuję za ten miły wywiad
F3: Hej. Zostałeś pierwszym Tunerem Miesiąca, jakie są Twoje odczucia?
S: Witaj. :-) Czuję się zaszczycony mogąc jako 1-szy człowiek na stronie cieszyć się tym tytułem. Brakuje mi słów na to, jak opisać swoje odczucia. Z jednej strony jestem niezwykle uradowany, z drugiej zaś - żałuję trochę że nie zostawiłem innym za bardzo "miejsca" na rywalizację. :-)
F3: Od początku planowałeś odnieść sukces, czy raczej przypadkiem zostałeś Tunerem Miesiąca?
S: Szczerze mówiąc, na samym początku, gdy już postanowiłem wrócić do tuningu, nie liczyłem na to, że zostanę Tunerem Miesiąca. Dopiero po kilku nadesłanych projektach obudził się we mnie duch rywalizacji i wtedy to też zacząłem tworzyć auta po to, by umocnić swoją pozycję.
F3: Zauważyłem, że w tym miesiącu zacząłeś projekty w MW oraz W. Jak oceniasz tuning w tych grach?
S: Każda z tych gier ma pewien potencjał w tuningu. Do każdej trzeba umieć się też dostosować. W przypadku MW trzeba jednak podchodzić z większą uwagą do doboru body kitu, felg czy spoilera, ponieważ w przypadku naklejek mamy tylko jedną warstwę, co wystarczająco komplikuje sprawę. Zaś w Worldzie trzeba bardziej zadbać o vinyl, gdyż tutaj już mamy wystarczające pole manewru (31 warstw), jednak tutaj ciężej dobrać odpowiedni body kit czy felgi, gdyż większość części tuningowych jest płatna. Ogółem rzecz biorąc jednak w obu częściach system tuningu mi się spodobał, w jednej bardziej, w drugiej gorzej, ale nie jest źle.
F3: Z każdym to nowym autem co raz bardziej mnie zaskakujesz. Preferujesz dużo styli. Masz jakieś swoje ulubione?
S: Jeśli mam być szczery, to nie. Staram się kombinować z każdym stylem i zawsze tworzyć coś nowego.
F3: Skąd pomysł na nazywanie aut?
S: Każdemu ze swoich pojazdów chcę nadawać indywidualne cechy; chcę, by wyróżniał on się z tłumu kilkudziesięciu innych i to dlatego nadaję im wymyślne nazwy. Pomysł ten natomiast narodził się w... mojej głowie. :-)
F3: Które auto Twoje auto uważasz za najlepsze, przy którym było najtrudniej?
S: Najwięcej pracy włożyłem przy pojazdy z Shifta 2: UNLEASHED, gdzie do dyspozycji jest po 150 warstw na każdy obszar, jednak i projekty z ProStreeta potrafiły sprawić trochę kłopotów. Jest dużo samochodów, które mi się podobają, jednak za najlepszy i najtrudniejszy do zrobienia uznaję ostatnio wydany Speed Devil, czyli SLS AMG w DemoCar'owym wydaniu - i widzę, że moje zdanie potwierdziły dobre oceny. :-)
F3: Ty już udowodniłeś swój talent. Jak myślisz, kto ma szanse na wygraną w styczniu?
S: Cóż, szanse ma każdy - wystarczą tylko chęci i pomysły. Myślę jednak, iż najwięcej zawojować mogą Se3a, Radon, Bazyl i oczywiście Ty. ;-)
F3: Na kiedy planujesz wydać kolejne auta?
S: Niedługo planuję wydać kilka samochodów z Undergrounda, w którego ostatnio zacząłem grać i później czeka mnie w tej dziedzinie zastój - nauka, olimpiady - czasu na to będzie niewiele.
F3: Jak to jest tworzyć takie auta? Skąd bierzesz inspiracje i pomysły?
S: Wszelkie inspiracje i pomysły rodzą się w mojej głowie, czasem inspirują mnie filmy czy muzyka, niekiedy też pojazdy na ulicach. Niektóre pomysły na auta rodzą się nawet kilka miesięcy wcześniej.
F3: Może zejdźmy trochę poza temat tuningu. Co lubisz robić poza tym?
S: Poza tym lubię tworzyć prace graficzne - wszelkiego rodzaju sygnatury, topy, bannery, buttony itp. Lubię też pisać newsy, chociaż ostatnio wypadłem z formy. Czasem nawet lubię się uczyć, chociaż wszyscy wiedzą, jak to z tym jest.
F3: No cóż, pozostaje mi życzyć Tobie wszystkiego najlepszego w nowym roku i jeszcze lepszych aut! Dziękuje za wywiad, 3m się.
S: Dziękuję bardzo za te serdeczne życzenia. :-) Cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak Tobie również życzyć Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku i tytułu Tunera Miesiąca. Również dziękuję za ten miły wywiad
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Co do twojego poziomu Siekierko, od razu musisz wyzwać drugą osobę za złe słowo, typowe zachowanie neokid'a. Musisz się pogodzić że każdemu się nie będzie się podobało co zrobisz i tyle.
OK, walnąłem może trochę mocny komentarz, no ale jednak sory. Jest może tu kilka ciekawych wypowiedzi ale mi tak sztucznością zalatuje, ja osobiście wolę naturalne odpowiedzi, a te chyba z 50 razy były poprawiane przez "dziennikarza" i wygranym konkursu.
Cytat
Gdybył znosił moją krytykę to byś NIE obrażał mnie od razu.
Dla mnie to jest słabe i sztuczne koniec kropka. Więcej się na ten temat nie wypowiadam bo mi się nie chce.
Pozdro.
To co ja teraz będę na SB wypisywał, żeby wbijali na nfs.pl, bo jest lepsza atmosfera, a to jest zadupie i jeszcze coś o redakcji powiedział. Nie wcale, nie dostał bym bana. A tak wgl. to nie zmienia faktu, że nie umiesz przyjąć krytyki =)
Ogłady Panowie, wiecej ogłady. Jeżeli za każdym razem chcecie się wyzywać jak ktoś zostanie Tunerem Miesiąca to sądzę że byłoby lepiej takiego konkursu nie organizować. Są ludzie na tym portalu którzy chcą go urozmaicić a niektórzy bombardują te starania. I po co to wszystko ?! Wstyd.
A nawiasem. Wolał bym ten wywiad na luzaka. Bo strasznie nudno się czyta. Ale pochwały za naprawdę dobry tun i wywiad, bo nie ma co pracy nad tym było na pewno.