18. października 2011
Inventer89
Nissan Skyline 2000GT-R (C10)
Nowy dzień i nowy samochód na carliście. EA musi się spieszyć, w przeciwnym wypadku nie wyrobi się do premiery gry i pokazaniem wszystkich bryczek.
Dziś została przedstawiona japońska legenda lat 70-tych, Nissan Skyline 2000GT-R (C10) pierwotnie był produkowany jako sedan, dopiero później zdecydowano się na wersję coupe. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę; Skyline wyśmienicie sprawował się na torze. Jak będzie to wyglądało w The RUN? W wyścigach klasyków może się znaleźć śród faworytów. Pod maską znajdziemy 2-litrowy silnik o mocy 160KM. Niestety gorzej z przyspieszeniem: osiągnięcie setki trwa i trwa i trwa... Skyline potrzebuje aż 9,1 sekundy, a to stanowczo za długo. Prędkość maksymalna wynosi 200km/h.
Dziś została przedstawiona japońska legenda lat 70-tych, Nissan Skyline 2000GT-R (C10) pierwotnie był produkowany jako sedan, dopiero później zdecydowano się na wersję coupe. Jak się okazało był to strzał w dziesiątkę; Skyline wyśmienicie sprawował się na torze. Jak będzie to wyglądało w The RUN? W wyścigach klasyków może się znaleźć śród faworytów. Pod maską znajdziemy 2-litrowy silnik o mocy 160KM. Niestety gorzej z przyspieszeniem: osiągnięcie setki trwa i trwa i trwa... Skyline potrzebuje aż 9,1 sekundy, a to stanowczo za długo. Prędkość maksymalna wynosi 200km/h.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze