08. października 2011
Siekierka
Staruszki w modzie...
Jak wszyscy wiemy, premiera najnowszej ścigałki ze stajni EA Games nadchodzi wielkimi krokami - w końcu The Run na półki sklepowe nadjedzie już 15 listopada. Jak to natomiast wszystko wygląda, przekonamy się już za 10 dni, gdy dostaniemy (a właściwie konsolowcy dostaną) możliwość zagrania w demo. Teraz o grze wiadomo tyle: będzie epicko. W dodatku ze świetnym modelem jazdy i niezłym poziomem trudności.
I najpiękniejszymi maszynami świata. Lista samochodów na pewno będzie bardzo rozbudowana - obecnie gdzieś jedna trzecia spośród ujawnionych aut to debiutanci w serii NFS. Do tego mnóstwo klasyków. Co jak co, ale Black Box należy się wielki szacun za taki krok. Dzisiaj dołączyły kolejne pojazdy, z którymi wcześniej nie mieliśmy do czynienia. Są nimi... Audi Quattro oraz Chevrolet El Camino SS!
Zaskoczeni? Bo ja ogromnie - takiego czegoś się nie spodziewałem. Pick-up w NFS? Tak - niemożliwe stało się możliwym. Jednak mimo praktycznej obudowy sama maszyna wygląda dość obiecująco. Patrząc na nią tak naprawdę nie wiem czy mi się podoba lub czy też nie - wiem jedno. Jest pociągająca. Ma swoją duszę.
No i porządny silnik. W dzisiejszych czasach połowa ekologów popełniłaby samobójstwo słysząc o produkcji pojazdu z takim motorem. Albo przynajmniej wykastrowaliby się. Dla fana motoryzacji 450-konne, 7,4-litrowe V8 to czysta poezja - jego dźwięk wielu zaspokaja bardziej niż kobieta podczas orgazmu. Potrafił on rozpędzić "użytkowe coupe" do setki w 6 sekund i wycisnąć z niej prawie 250 km/h.
Teraz czas na "cywilną" wersję najwspanialszej rajdówki wszechczasów (no, może poza Deltą i Stratosem) - Audi Quattro 20 V. Każdy powinien się ze mną zgodzić, iż prosta, "polonezowata" linia pomimo upływu lat nadal się nie starzeje. Ba - wygląda obłędnie i... Niebezpiecznie. I ów pojazd też taki jest - pojechać nim na 100% potrafi podobno tylko Walter Rohrl - słynny niemiecki rajdowiec, obecnie pracujący w Porsche.
Quattro było prawdziwym szczytem inżynierii w tamtych czasach - napęd na 4 koła, do tego ten silnik - 100 KM mocy z 1 litra pojemności robiły kiedyś ogromne wrażenie. I dalej robią. Dzięki temu potrafi się ono rozpędzać do setki w 6.5s i osiągać niebagatelne 240 km/h.
I najpiękniejszymi maszynami świata. Lista samochodów na pewno będzie bardzo rozbudowana - obecnie gdzieś jedna trzecia spośród ujawnionych aut to debiutanci w serii NFS. Do tego mnóstwo klasyków. Co jak co, ale Black Box należy się wielki szacun za taki krok. Dzisiaj dołączyły kolejne pojazdy, z którymi wcześniej nie mieliśmy do czynienia. Są nimi... Audi Quattro oraz Chevrolet El Camino SS!
Zaskoczeni? Bo ja ogromnie - takiego czegoś się nie spodziewałem. Pick-up w NFS? Tak - niemożliwe stało się możliwym. Jednak mimo praktycznej obudowy sama maszyna wygląda dość obiecująco. Patrząc na nią tak naprawdę nie wiem czy mi się podoba lub czy też nie - wiem jedno. Jest pociągająca. Ma swoją duszę.
No i porządny silnik. W dzisiejszych czasach połowa ekologów popełniłaby samobójstwo słysząc o produkcji pojazdu z takim motorem. Albo przynajmniej wykastrowaliby się. Dla fana motoryzacji 450-konne, 7,4-litrowe V8 to czysta poezja - jego dźwięk wielu zaspokaja bardziej niż kobieta podczas orgazmu. Potrafił on rozpędzić "użytkowe coupe" do setki w 6 sekund i wycisnąć z niej prawie 250 km/h.
Teraz czas na "cywilną" wersję najwspanialszej rajdówki wszechczasów (no, może poza Deltą i Stratosem) - Audi Quattro 20 V. Każdy powinien się ze mną zgodzić, iż prosta, "polonezowata" linia pomimo upływu lat nadal się nie starzeje. Ba - wygląda obłędnie i... Niebezpiecznie. I ów pojazd też taki jest - pojechać nim na 100% potrafi podobno tylko Walter Rohrl - słynny niemiecki rajdowiec, obecnie pracujący w Porsche.
Quattro było prawdziwym szczytem inżynierii w tamtych czasach - napęd na 4 koła, do tego ten silnik - 100 KM mocy z 1 litra pojemności robiły kiedyś ogromne wrażenie. I dalej robią. Dzięki temu potrafi się ono rozpędzać do setki w 6.5s i osiągać niebagatelne 240 km/h.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze