29. września 2011
Siekierka
Nowa landrynka oraz mięśniak i klasyk
EA od zawsze potrafiła zaskakiwać, a dowodów na to mamy niezwykle dużo. Chociażby "punktem zwrotnym" serii w postaci Undergrounda. Później Shiftem oraz Worldem. Trochę się tego uzbierało, nieprawdaż? Okazuje się jednak, iż w The Runie także szykowana jest dla nas pewna niespodzianka. I to jaka - przez nią z pewnością więcej osób kupi ową grę.
Mianowicie: pojawienie się tuningu w tej części serii jest już chyba przesądzone. Wydaje mi się, iż będzie on podobny do tego z Shifta 2, lecz trochę okrojony. Na jakiej podstawie natomiast potwierdzam takie wnioski? Zobaczycie później. Powiem teraz tylko tyle, iż jest to spokrewnione z kolejnym pojazdem, dołączającym właśnie do CarListy.
Zauważyliście, iż brakowało Astonów Martinów? A przecież potwierdzone już były przy okazji końcowych napisów w pierwszym trailerze. Nie martwcie się - właśnie jeden z nich dołączył. Mowa o V12 Vantage, czyli jednym z najmocniejszych, najbardziej niepozornych oraz najdrapieżniejszych Brytyjczyków. Jego karoseria to majstersztyk - idealne proporcje, niezwykle dopracowane detale sprawiają, iż obok tego "małego potworka" trudno przejść obojętnie. Tym bardziej, iż pod maską pracuje prawie 6-litrowe V12 o mocy 517 koni mechanicznych. Pozwala to rozpędzić się do setki w niewiele ponad 4 sekundy oraz osiągać prędkość 320 km/h.
Tylko że jak to wszystko tyczy się tuningu? Ano na jednym ze screenów pokazano Astona z obniżonym zawieszeniem, trochę zmodyfikowanym bodykitem oraz dużym spoilerem. Dopatrzeć się też można innego wzoru felg. Tak więc czyżby EA sobie z nas blefowało jego brakiem?
W kolejnej części newsa opowiem o tym, co dzieje się w Worldzie. Otóż jak już chyba zresztą wiecie, co tydzień, we wtorek, dostajemy kolejne, nowe pojazdy. I tym razem nie stało się inaczej - do gry dołączyły kolejne bestie. Pierwszy z nich dopiero debiutuje w serii NFS, drugi natomiast wszyscy powinni znać z Pro Streeta. Nie będę owijał w bawełnę - od tej pory ścigać się możemy nowiutkim Mustangiem Boss 302 oraz BMW M3 w wersji Grip King Edition. Oba oczywiście dostępne są tylko za boosty, z tą różnicą, iż M3 dostaniemy w sklepie, natomiast Forda otrzymuje się jako prezent za kupno 8000 lub 17500 SpeedBoostów. Jestem tylko ciekaw, czy Grip King jest tak samo wolny jak standardowa M3...
Mianowicie: pojawienie się tuningu w tej części serii jest już chyba przesądzone. Wydaje mi się, iż będzie on podobny do tego z Shifta 2, lecz trochę okrojony. Na jakiej podstawie natomiast potwierdzam takie wnioski? Zobaczycie później. Powiem teraz tylko tyle, iż jest to spokrewnione z kolejnym pojazdem, dołączającym właśnie do CarListy.
Zauważyliście, iż brakowało Astonów Martinów? A przecież potwierdzone już były przy okazji końcowych napisów w pierwszym trailerze. Nie martwcie się - właśnie jeden z nich dołączył. Mowa o V12 Vantage, czyli jednym z najmocniejszych, najbardziej niepozornych oraz najdrapieżniejszych Brytyjczyków. Jego karoseria to majstersztyk - idealne proporcje, niezwykle dopracowane detale sprawiają, iż obok tego "małego potworka" trudno przejść obojętnie. Tym bardziej, iż pod maską pracuje prawie 6-litrowe V12 o mocy 517 koni mechanicznych. Pozwala to rozpędzić się do setki w niewiele ponad 4 sekundy oraz osiągać prędkość 320 km/h.
Tylko że jak to wszystko tyczy się tuningu? Ano na jednym ze screenów pokazano Astona z obniżonym zawieszeniem, trochę zmodyfikowanym bodykitem oraz dużym spoilerem. Dopatrzeć się też można innego wzoru felg. Tak więc czyżby EA sobie z nas blefowało jego brakiem?
W kolejnej części newsa opowiem o tym, co dzieje się w Worldzie. Otóż jak już chyba zresztą wiecie, co tydzień, we wtorek, dostajemy kolejne, nowe pojazdy. I tym razem nie stało się inaczej - do gry dołączyły kolejne bestie. Pierwszy z nich dopiero debiutuje w serii NFS, drugi natomiast wszyscy powinni znać z Pro Streeta. Nie będę owijał w bawełnę - od tej pory ścigać się możemy nowiutkim Mustangiem Boss 302 oraz BMW M3 w wersji Grip King Edition. Oba oczywiście dostępne są tylko za boosty, z tą różnicą, iż M3 dostaniemy w sklepie, natomiast Forda otrzymuje się jako prezent za kupno 8000 lub 17500 SpeedBoostów. Jestem tylko ciekaw, czy Grip King jest tak samo wolny jak standardowa M3...
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Ale dlaczego ten Aston jest stuningowany?!
Ciekawy jestem tylko jak tuning wpasują w tą fabułę, jak na razie sobie tego za bardzo nie wyobrażam.
ALBO ;
'' możliwe, że część samochodów będzie dostępna w dwóch wersjach - zwykłej i zmodyfikowanej ''
Cytat