03. sierpnia 2011
Inventer89
Need for Speed The Run - Anatomy of a Scene
EA opublikowała nowy filmik przedstawiający RUNa od podszewki. Nie jest to jednak kolejny odcinek serii Insider, lecz co podejrzewam, reklama nowego laptopa HP sprytnie wpleciona w materiał o grze.
Tym razem Jeff Sharma rozkłada na czynniki pierwsze cut-screnki. Zachwyca się grafiką oraz niesamowitymi efektami dźwiękowymi i dodaje, że sceny pościgu są ciekawym doświadczeniem. Cała gra jest pełna akcji. Opowiada też, jak wiele pracy potrzeba na ich zrealizowanie oraz w jaki sposób twórcy uzyskują dźwięki do gry. Otóż twórcy gry mają do dyspozycji wszystkie potrzebne modele samochodów używanych w cut-scenkach. Nagrywany jest ich dźwięk np. podczas startu, przejazdu i hamowania, tak by jak najpełniej i najbardziej realnie oddać każdą sytuację. To właśnie samochody są gwiazdami w tej grze i pełnią najważniejszą rolę, dlatego ich odwzorowanie (dźwiękowe) jest tak ważne. Ponadto na początku filmiku możemy podziwiać nowe sceny z gry, m. in. drift BMW na górskiej drodze, na którą spadają odłamki skał.
Tym razem Jeff Sharma rozkłada na czynniki pierwsze cut-screnki. Zachwyca się grafiką oraz niesamowitymi efektami dźwiękowymi i dodaje, że sceny pościgu są ciekawym doświadczeniem. Cała gra jest pełna akcji. Opowiada też, jak wiele pracy potrzeba na ich zrealizowanie oraz w jaki sposób twórcy uzyskują dźwięki do gry. Otóż twórcy gry mają do dyspozycji wszystkie potrzebne modele samochodów używanych w cut-scenkach. Nagrywany jest ich dźwięk np. podczas startu, przejazdu i hamowania, tak by jak najpełniej i najbardziej realnie oddać każdą sytuację. To właśnie samochody są gwiazdami w tej grze i pełnią najważniejszą rolę, dlatego ich odwzorowanie (dźwiękowe) jest tak ważne. Ponadto na początku filmiku możemy podziwiać nowe sceny z gry, m. in. drift BMW na górskiej drodze, na którą spadają odłamki skał.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze