27. lipca 2011
Siekierka
Zapowiedź Runa przez IGN
Nareszcie promowanie najnowszej części NFS, zatytułowanej The Run, nabiera tempa. Po gameplayu, opublikowanym przez portal IGN.com, tym razem dostaliśmy zapowiedź. I można z niej wywnioskować kilka ciekawych rzeczy, których nie umieściłem w newsie o gameplayu.
Po pierwsze, model jazdy, o którym pisałem już wcześniej, jest mniej arkadowy w stosunku do Hot Pursuita - lepiej czuć masę aut, które są cięższe, przez co trudniej wykonywać drifty. Ulepszono też fizykę skoków, co doskonale widać na odcinku Run to the Hills, który położony został dokładnie w Desert Hills w stanie Nevada. Dodatkowo potwierdzone zostało, iż dostaniemy zaledwie 300 km dróg. Może będą one przynajmniej dopracowane - miejmy nadzieję, w końcu nad grą pracowano przez trzy lata.
Dodatkowo, wiadomo już, co oznaczają większe punkty na mapie - są to większe lokalizacje (miasta), które odwiedzimy, i jak widać, jest ich 12 - począwszy na San Francisco, skończywszy na Nowym Jorku. Można więc sądzić, iż będziemy mieli trochę więcej misji do dyspozycji. Zapowiada się więc ciekawie.
Potwierdzone zostało też nitro - nie będzie ono jednak ładowane automatycznie, lecz poprzez niebezpieczną jazdę. Możliwe też, że pojawi się turbo znane z Hot Pursuita - liczmy jednak, iż czegoś takiego nie będzie - w końcu nitro wystarczy, a drugi dopalacz to już gruba przesada.
Największą nowością jednak jest... System cofania czasu! Tak, rozwiązanie znane z GRIDa czy z DiRTów pojawi się w Runie! Oznacza to, że gdy jakaś misja nam po prostu "nie wyjdzie", nie zobaczymy znaku Game Over, lecz będziemy mogli cofnąć się wcześniej i wykonać ją poprawnie. Świetne rozwiązanie! Możliwość zostanie jednak ograniczona do określonej liczby powtórek - zapewne zależeć to będzie od poziomu trudności, oczywiście jeśli takowy będzie do wyboru. Dodatkowo, dostaniemy możliwość całkowitego zniszczenia wozu. Zapowiada się niezwykle ciekawie...
Opublikowane zostały także tryby gry. A są to sprint, wyścig 1 vs 1, pościg policyjny, eliminacje, wyprzedzenie określonej ilości rywali na trasie oraz tzw. "elementy środowiskowe", znaczy się ucieczka z kanionu, danego miasta czy coś w tym stylu. Przy okazji, dodatkowo potwierdzone zostało, iż "sekcje chodzone" zajmować będą mniej niż 10% gry, czyli myślę, iż około godzinkę. Zarówno nowe screeny, jak i zapowiedź znajdziecie tutaj. Nie wiem, jak Wy, ale ja nie mogę się już doczekać.
Po pierwsze, model jazdy, o którym pisałem już wcześniej, jest mniej arkadowy w stosunku do Hot Pursuita - lepiej czuć masę aut, które są cięższe, przez co trudniej wykonywać drifty. Ulepszono też fizykę skoków, co doskonale widać na odcinku Run to the Hills, który położony został dokładnie w Desert Hills w stanie Nevada. Dodatkowo potwierdzone zostało, iż dostaniemy zaledwie 300 km dróg. Może będą one przynajmniej dopracowane - miejmy nadzieję, w końcu nad grą pracowano przez trzy lata.
Dodatkowo, wiadomo już, co oznaczają większe punkty na mapie - są to większe lokalizacje (miasta), które odwiedzimy, i jak widać, jest ich 12 - począwszy na San Francisco, skończywszy na Nowym Jorku. Można więc sądzić, iż będziemy mieli trochę więcej misji do dyspozycji. Zapowiada się więc ciekawie.
Potwierdzone zostało też nitro - nie będzie ono jednak ładowane automatycznie, lecz poprzez niebezpieczną jazdę. Możliwe też, że pojawi się turbo znane z Hot Pursuita - liczmy jednak, iż czegoś takiego nie będzie - w końcu nitro wystarczy, a drugi dopalacz to już gruba przesada.
Największą nowością jednak jest... System cofania czasu! Tak, rozwiązanie znane z GRIDa czy z DiRTów pojawi się w Runie! Oznacza to, że gdy jakaś misja nam po prostu "nie wyjdzie", nie zobaczymy znaku Game Over, lecz będziemy mogli cofnąć się wcześniej i wykonać ją poprawnie. Świetne rozwiązanie! Możliwość zostanie jednak ograniczona do określonej liczby powtórek - zapewne zależeć to będzie od poziomu trudności, oczywiście jeśli takowy będzie do wyboru. Dodatkowo, dostaniemy możliwość całkowitego zniszczenia wozu. Zapowiada się niezwykle ciekawie...
Opublikowane zostały także tryby gry. A są to sprint, wyścig 1 vs 1, pościg policyjny, eliminacje, wyprzedzenie określonej ilości rywali na trasie oraz tzw. "elementy środowiskowe", znaczy się ucieczka z kanionu, danego miasta czy coś w tym stylu. Przy okazji, dodatkowo potwierdzone zostało, iż "sekcje chodzone" zajmować będą mniej niż 10% gry, czyli myślę, iż około godzinkę. Zarówno nowe screeny, jak i zapowiedź znajdziecie tutaj. Nie wiem, jak Wy, ale ja nie mogę się już doczekać.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Komentarze
Cytat
~Squarter, pościgi pościgami, ale porównaj sobie pościgi w HP z pościgami w każdym innym NFS. Tam się tyle działo, co chwila ktoś upuszczał kolczatkę, strzelał EMI, a tu... tylko blokady.