Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Aktualności
04. grudnia 2024 Inventer89

Aktualizacja 9.0.2 dla NFS Unbound

Aktualizacja 9.0.2 dla NFS UnboundStudio Criterion Games właśnie wydało niewielką aktualizację do wprowadzononego niedawno vol.9 do NFS Unbound. Jeśli napotkaliście jakieś błędy w Lakeshore, to ta aktualizacja powinna je naprawić.

WYRÓŻNIONE ULEPSZENIA I POPRAWKI


Ulepszenie wyświetlania zleceń oraz możliwości ich wykorzystywania
- Zakładka ze zleceniami będzie rozwijała się automatycznie na początku rundy.
- Lokalny gracz będzie się zawsze znajdował na dole listy członków ekipy, co zwiększy przejrzystość i ułatwi aktualizację zleceń.
- Od teraz w interfejsie pojawiać się będą aktualizacje powiadomień o zleceniach, pozwalające lepiej śledzić dokonywane w nich postępy.
- Poprawiono wiele zleceń, których opisy wprowadzały w błąd i dla których pewne z powiadomień nie były prawidłowo aktualizowane.
- Poprawiono wyświetlanie wiadomości dotyczących stałych zleceń, aby oddzielić postępy lokalnego gracza od wkładu w postępy zlecenia wniesionego przez innych członków ekipy, np. w Sztamach.
- Postępy w realizacji zlecenia będą odtąd pokazywane w sposób bardziej przejrzysty w menu wyboru zleceń.
- Poprawiono błędy pojawiające się przy jednoczesnym śledzeniu wielu wyzwań Kierowcy X.
- Ulepszenia mapy i minimapy

Dodano tło ikony blokady na minimapie.
- Ikona ciężarówki na minimapie nie będzie już półprzezroczysta.
- Rywale w wypasionych brykach będą zadokowani na minimapie i oznaczeni odpowiednią ikoną.
- W wiadomościach na serwerze wykorzystywane będą odpowiednie ikony rywali.
- Zmieniono rozmiar ikon na minimapie, aby poprawić ich spójność i przejrzystość. Od teraz ikony rywali nie są już tak duże.
- Nakładka Most Wanted rywali jest teraz podświetlona na minimapie.
- Poprawiono wygląd strefy blokady na mapie głównej i minimapie. Od teraz dużo łatwiej jest zobaczyć, kiedy jest się w strefie, a kiedy w obszarach z nią sąsiadujących.
- Rywale w wypasionych brykach są teraz możliwi do wykrycia i podświetlani na głównej mapie.

Poprawki i ulepszenia wyznaczania trasy i powiadomień sesji
- Rozwiązano problemy powodujące, że trasa do ciężarówki nie była wyświetlana i poprawnie aktualizowana z poziomu widżetu telefonu.
- Naprawiono wyznaczanie tras do graczy na motocyklach lub w wypasionych brykach, których pozycja nie była na bieżąco aktualizowana.
- Naprawiono wyznaczanie trasy do ciężarówki, której pozycja nie była na bieżąco aktualizowana.
- Naprawiono błąd związany z powiadomieniami o wywózce, które nie wyświetlały się w interfejsie, gdy gracze opuścili mapę.
- Naprawiono błędne wyświetlanie odległości dla członków ekipy kierujących się ku ciężarówce do wywozu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego krytyczny stan wytrzymałości był pomijany w momencie kraksy lub zatrzymania, co oznaczało, że gracze powinni mieć teraz większą szansę na dotarcie do stacji benzynowej, nim zostaną wyeliminowani.
- Wiadomości telefoniczne informujące o krytycznym stanie wytrzymałości oraz komunikaty o przekierowywaniu na stację benzynową będą teraz wyświetlane na zielono, aby odróżnić je od powiadomień związanych z ciężarówką.

Ulepszenia matchmakingu
- Od tej pory gracze, którym zbyt długo zajmuje wejście do sesji Blokady i którzy zmuszają tym samym innych do wydłużonego oczekiwania na rozpoczęcie sesji, będą mogli zostać wyrzuceni z poczekalni.
- Dobierani członkowie grupy stają się teraz nowym hostem we właściwy sposób, tak aby do grupy mogli dołączać kolejni gracze, tym samym zapełniając poczekalnię.
- Wprowadzono ulepszenia poczekalni w trybie wywozu, aby umożliwić wejście do gry większej liczbie graczy i skrócić czas oczekiwania na wczytanie rozgrywki.
- Uniemożliwiono członkom grupy wyjście z gry po rozpoczęciu matchmakingu przez lidera grupy, co owocowało wcześniej błędami w trakcie matchmakingu, przez które gracze tkwili w „poczekalniach zombie”.

Inne ważne ulepszenia i poprawki
- Ostatni gracz w ekipie upuści teraz przed uziemieniem wszystkie łupy.
- Przedmioty z łupów będą pozostawać w świecie po godzinach.
- Poprawiono mechanikę upuszczania łupów przez uziemionych graczy, dzięki czemu pozostają one w pobliżu ich pojazdów, zamiast gubić się po drodze.
- Zaimplementowano czas odnowienia odzywek Kierowcy X w Sztamach, aby choć na moment wziął na wstrzymanie z tą swoją nawijką!
- Do garażu blokady dodano informacje „skradziony” i „skonfiskowany”, aby jaśniej określić aktualny status pojazdu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wywózka tego samego pojazdu z czarnej listy skutkowała zachowaniem pojazdu i nieprzeliczeniem go na gotówkę. Powodowało to nadmierny bałagan na liście aut.
- Po wyścigach pojawiać się będą wiadomości o nagrodach, aby gracze mogli zobaczyć, ile gotówki zarobili.
- Poprawiono interfejs użytkownika w trakcie obławy poz. 5., który blokował się po opuszczeniu strefy i ucieczce.
- Naprawiono niespójności w wyświetlaniu poziomów skradzionych pojazdów w późnej fazie rundy. Wyświetlany był poziom B, a w rzeczywistości miały one poziom S i S+.
- PE zostało zaktualizowane w celu zapewnienia odporności na kolczatki.
- Poprawiono komunikaty o naprawieniu pojazdu, pojawiające się podczas przejeżdżania przez stacje benzynowe.
- Zwiększono częstotliwość pojawiania się ciężarówek do wywozu w późnej fazie sesji.
- Naprawiono błąd na liście członków ekipy, w wyniku którego zamiast gracza gotówkę zbierali członkowie ekipy.
- Zwiększono limit posiadanych pojazdów z 200 do 250, aby zaradzić problemom graczy wynikającym z zapełnienia magazynu. Może to spowodować nieznaczne wydłużenie czasów wczytywania dla graczy z dużymi magazynami.
- Naprawiono problemy z odzyskiwaniem ekwipunku i brakiem możliwości kontynuowania gry.
- Naprawiono wiele błędów klienta i serwera.

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnie tematy
Ostatnie komentarze
Inventer89 > Need for Speed Hot Pursuit 2 - Patch 242
hasło: nfspolska.pl
20korn20 > Need for Speed Hot Pursuit 2 - Patch 242
Jakie hasło ?
Lee Rover Fural > toyota supra blue
toyota af
MlodyRumin > Need for Speed Most Wanted - Widescreen Fix
Nooo i nfs sie juz nie odpala
Siekierka > Auto stworzone z gry z 2003
"Podpiszę się" tylko pod tą pracą, bo to tyczy wszystkich trzech - ciężko to ocenić, mając na...
Siekierka > Lamborghini
Ciężko to ocenić, bo poza paroma gotowcami nic nie widać. Co bym mógł poradzić - vinylwork zwykle...
Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
Te fejkowe logo Forda rażą - lepiej było dać granatową elipsę i do tego jakąś gotową naklejkę...
Siekierka > Lamborghini Aventador ( SEVEN.LAB )
Przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
Siekierka > Nissan GTR (SE7EN.LAB)
Pójdzie dwa razy ten sam komentarz - przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
Siekierka > Chevrolet Camaro (cookdesignco)
Pomijając ten cały cockdesign, przyjemny clean look.
Siekierka > Mazda RX-8 (DOZE)
Te same uwagi co do M2 - za mało, brakuje zagęszczenia.
Siekierka > Chevrolet Corvette (Matt Field)
Zamiast bawić się w Matt Field, przy tak popularnym malowaniu Falkena wręcz prosi się, byś zrobił...
Siekierka > BMW M2 (DOZE)
Widzę, o co Ci chodziło, natomiast... to malowanie mogłoby być równie dobrze oklejeniem busa firmy...
Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
Od przodu wygląda to całkiem przyjemnie, natomiast od tyłu - razi niedopracowanie. Pasy przy tyle...
Siekierka > NIssan Silvia S15 (Budda)
Patrzy się na to przyjemnie - przypomina mi się trochę 180 SX Radona z Heat. Natomiast dwie rzeczy...
Siekierka > ,,Toyota GT86" (Kuba Przygoński)
Fajnie, że wykleiłeś byka, natomiast jak już byk, to look nie powinien być aż tak clean - ten BRZ...
Siekierka > Mazda RX-8 (Niki4Design)
Dość przyjemne, uzupełniłbym malowanie gotowym motywem/sponsoringiem.
Siekierka > BMW M2 (Betclic)
Wywaliłbym betclic, dał gotową, fajną wlepę sponsora i zrobił z tym coś, by było to czablu012clic.
Siekierka > Nissan GTR (Liberty Walk)
Całkiem przyjemne - może warto dać coś na maskę, zagęścić motyw i odejść od gotowych fontów...
Siekierka > Volkswagen Golf GTI (OFF-WHITE)
Całkiem przyjemne, natomiast warto wywalić na ten motyw chociaż 2x więcej naklejek. Fajnie, że myślisz...
Siekierka > NIssan Silvia S15 (Piotr Więcek)
Tutaj użycie gotowych fontów nie razi aż tak, jak w poprzednich projektach. Natomiast zwróć uwagę,...
Siekierka > Mercedes-AMG GT R (Illegal Night)
Poza wlepami z gotowych fontów - przyjemne. Zamiast tego przydałoby się trochę drobnego sponsoringu...
Siekierka > Nissan Z Proto (Chris Forsberg)
Fajnie, że sam wykroiłeś naklejkę NOS, natomiast cała reszta... Wiem, o co Ci chodziło, ale te...
Siekierka > Nissan 180SX NUKE 2.0 (Budda)
Nie zerkając na oryginał - fajne, trochę naklejek sponsorów na zieleni i byłoby super. Drobna pierdółka...
Siekierka > Nissan Silvia Spec-R Aero (Paweł Borkowski)
Nie obchodzi mnie za bardzo oryginał, natomiast brakuje tu zagęszczenia motywu i sponsoringu. Trochę...
Siekierka > BMW M4 (Ilya Levchenko)
Szacun za samodzielne wykrojenie naklejek na boku - w grze z tyloma fajnymi graficznymi gotowcami dość...
Siekierka > Nissan 180SX NUKE (Budda)
Dość przyjemne dla oka. Powieliłbym jednak motyw na tylną szybę i zagęścił go choćby naklejkami...
Siekierka > BMW M3 (Monopoly)
Całkiem przyjemne - natomiast byłoby super rozciągnąć motyw na maskę, dach i dodać pośród latających...
Siekierka > BMW M3 E30 (Kamil Lorenc)
Nie interesuje mnie oryginał - zwykle nisko ocenialiśmy tu repliki - natomiast fajnie, że kompozycyjnie...
Siekierka > Nissan GTR (FAMExBudda)
W porównaniu z oryginałem jest za płasko - płaskie oświetlenie w Unbound działa mocno na niekorzyść,...
Ostatnio dostępni
T
Tiger69
R
rickearth2810
C
cycaty07
D
DarkneSSosw
Siekierka
Siekierka
L
LetMeDiePL
Danio
Danio
R
Rader129
L
Leszek04
dev1ance
dev1ance
M
mnichu
M
MICH4L3KToJa1
Tobiasz Malicki
Tobiasz Malicki
I
iFeel
S
stanlej203
T
Tank
T
tentypto
W
Wschodni Zachodnik
K
korniksoft
B
Bymike
S
skupcio1
S
sekosigma
L
lugas000
U
user2233
S
StarszyXD
Ankiety
Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?