Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Aktualności
16. grudnia 2022 Inventer89

Rotacje na najwyższych stanowiskach w Criterion Games po premierze NFS Unbound

Rotacje na najwyższych stanowiskach w Criterion Games po premierze NFS UnboundNFS Unbound zadebiutował zaledwie 2 tygodnie temu. Gra otrzymuje bardzo różne oceny. Od skrajnego niezadowolenia po zachwycające. Niemniej premiera nie do końca zadowoliła EA, co poskutkowało zmianami na najwyższych stanowiskach w Criterion Games.

Kto opuścił studio?
Matt Webster, wiceprezes i dyrektor generalny Criterion. Pracował w EA od 1990 roku, przepracowując w samym Criterion Games ponad 23 lata.
Pete Lake - producent wykonawczy, który dołączył do studia w 1996 roku.
Andrei Shires - starszy dyrektor techniczny - przepracował w studiu 16 lat.
Alan McDairmant - szef działu rozwoju studia - rozpoczął pracę w EA 17 lat temu.
Steve Uphill - szef działu treści. Pracował najkrócej z całej piątki - "zaledwie" 10 lat.

Kto ich zastąpi?
Pete'a zastąpi Charity Joy - pracujący dotychczas przy serii UFC od EA Sports. Stanowisko starszego dyrektora ds. rozwoju produktu w Need for Speed zajmie Geoff Smith - obecnie nadzoruje produkcję Dirt i Grid w Codemasters. Do wiosny będzie również odpowiedzialny za EA WRC. Te rotacje mówią o dwóch rzeczach. Po pierwsze: NFS Unbound nie sprzedał się tak dobrze jak zakładano. Po drugie: EA nie poddaje się w wysiłkach, by seria NFS znów zachwycała.

Przeczytaj także:
Aktualizacja NFS Unbound
Jak łatwo zarobić dużą kasę w NFS Unbound?
Byliśmy na premierze NFS Unbound! Zobaczcie naszą relację!

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Siekierka
    Siekierka  ·  2 lata temu
    Szczerze? Mimo, że bardzo polubiłem unbound, to rozumiem i nie dziwię się, czemu ta gra może być totalnym flopem.
    • Radon
      Radon  ·  2 lata temu
      Gdyby EA nie poddawało się w wysiłkach, to daliby jednak szansę tej załodze, jeśli nie na kolejną próbę to na pokierowanie wsparciem obecnej odsłony.
      Nie piszecie na jakiej zasadzie przebiegły roszady personalne a to ma oczywiście duże znaczenie w rozpoznaniu sytuacji, ale bez przesadnego zagłębiania się w temat wygląda to na zwykły objaw korporacyjnej chciwości i niecierpliwości, nie pierwszy zresztą w przypadku EA.
      • Radzio
        Radzio  ·  2 lata temu
        No nie opierałbym tych zmian na sprzedaży Unbound. NFS Heat sprzedało się powyżej oczekiwań a co stało się dalej z Ghost wiadomo.

        Odejście Matta Webstera jest totalnie szokujące, nie wiem czy to nie będzie początek końca Criterion Games. Rozważam scenariusz, że wchłonie ich Codemasters.

        Warto podkreślić, że według najnowszych doniesień, NFS Unbound stanowi początek nowej ery dla serii i ta odsłona wyznacza kierunek w jakim seria będzie się dalej rozwijała.
        • Siekierka
          Siekierka  ·  2 lata temu
          Czyli NFS 2024/2025 będzie wyglądać już totalnie jak gra mobilna? Grin
        • S
          SlavicBoy  ·  2 lata temu
          Wcale mnie to nie dziwi. Ta gra to totalny gniot, a odeszli ludzie ktorzy widzieli inaczej rozwoj tej marki. Unbound jest stworzony na schematach produkcji GG, nie ma tam nic pomyslow Criteriona.
          • Siekierka
            Siekierka  ·  2 lata temu
            Co? Nowe criterion stworzone jest na bazie Ghost, które było stworzone na bazie dawnego Criterion. To ci sami ludzie + nowi, litości, ileż można pisać że to ten criterion odpowiedzialny za HP i MW12, a tamci za NFS15, Payback i Heat.
            • S
              SlavicBoy  ·  2 lata temu
              Można, bo nie trzeba być greckim filozofem, żeby sobie sprawdzić kto odpowiadał za HP 2010, MW2012 i Rivals po części, a kto od 2015 w górę. Nie są to na pewno te same osoby.
              • Siekierka
                Siekierka  ·  2 lata temu
                Przecież to rebranding... część osób jest taka sama, wiadomo że ci z Ghost, którzy byli skłonni się przeprowadzić trafili do nowego Criterion.
          • Danio
            Danio  ·  2 lata temu
            Nie jestem nawet trochę zaskoczony. Wybranie kontrowersyjnego stylu artystycznego było dużym ryzykiem - jedni gracze pokochają tą zmianę, inni jej znienawidzą. I nie mówcie mi, że zaś marudzę, bo przecież tych "efektów przecież prawie nie widac", bo aż się roi od negatywnych komentarzy na ten temat i było dużo pytań, czy da się to wyłączyć.
            Oczywiście, są też gracze tym zachwyceni, jednak jak widać było ich mniej.
            • kam945
              kam945  ·  2 lata temu
              Ktos to w koncu powiedzial ??
              • S
                SlavicBoy  ·  2 lata temu
                To nie chodzi już nawet o same efekty. Gra najzwyczajniej w świecie jest drętwa, niedopracowana i zrobiona po taniości i w żaden sposób nie jest produkcją nextgenową jak to co niektórzy opowiadają. To, że wczytuje się 2 sekundy to za mało, żeby taką zostać ?
                • Radon
                  Radon  ·  2 lata temu
                  Tak, zaś marudzisz.
                  Ja czytając opinie graczy widzę co innego, no ale przyzwyczaiłem się już do tego, że czytasz z bardzo ograniczonym zrozumieniem...
                  • Danio
                    Danio  ·  2 lata temu
                    Opinie są mega skrajne, ale ty jesteś zbyt ograniczony, żeby to dostrzec.
                  • Radzio
                    Radzio  ·  2 lata temu
                    No marudzisz Danio. Nie jesteś zaskoczony, że taki szef jak Matt Webster jest na wylocie, bo według Ciebie przyczyną są komiksowe efekty w grze? XD No tak, przecież to oczywiste, że jak gra ma wysokie noty w recenzjach od redakcji i graczy (lepsze niż NFS15, Payback i Heat) ALE POSIADA KONTROWERSYJNY STYL ARTYSTYCZNY to największa postać w Criterion wylatuje. Jeśli myślisz, że te zwolnienia to konsekwencja komiksowych efektów w grze to cieplutkie pozdro. To jest zdecydowanie grubsza sprawa, tu sprzedaż Unbound mogła nie mieć nic do gadania.
                  • kam945
                    kam945  ·  2 lata temu
                    Troche slaba akcja, bo ludzie, ktorzy dluzej siedzieli w EA/Criterion pamietaja lub mieli wklad w duzo lepsze produkcje od NFSa. Jesli teraz 5osob odpada, ktorzy maja niezwykle wiele lat przepracowanych w produkcji (niektorzy wiecej lat tam pracowali niz sredni wiek gracza NFSa Heat).. Tak jednak jest to niepokojace. Wg mnie Unbound leci na wielu aspektach skopiowanych z kazdej produkcji od Ghost Games. Slaby handling, malo aktywosci pobocznej, slabe mapy, downgrade mozliwosci / osiagow niektorych pojazdow, nacisk na wyglad a nie jakosc itp.. Szczerze wolalbym miec fajny handling i fizyke, a okrojona lub brak customizacji. Oni obiecali wiele, ale pozniej sie z tego wykrecali. Widac czesc ludzi, ktora slepo kocha Unbounda tez zaciekle broni producentow ( np twitter czy reddit) i ojejku, biedni sie zmeczyli, narobili sie. Zasluguja na przerwe. A zamiast wykorzystac nadchodzace swieta, dodac skromna swiateczna zawartosc i potwierdzic 'wsparcie' to ida sobie na wakajki i gitara. Dla mnie niepokojace, ze doswiadczeni pracownicy odchodza, bo nowi, mlodzi to chyba na praktykach z technikum informatycznego tam sie dostali i robia za darmo lub za psi **uj.. Wiem, ze terazniejsze Criterion to mix starych gosci od Criterion i Ghostow. Tylko jak byl Rivals to Ghost mial 16pracownikow i wyszlo jak wyszlo. Teraz nwm ilu jest ludzi, ale po napisach koncowych mozna przyznac, ze malo. Wiec trzeba czekac i zobaczyc co to bedzie, ale nie napawa to optymizmem.
                    • S
                      SlavicBoy  ·  2 lata temu
                      Mnie ani trochę nie dziwi, że ta produkcja wyszła jak wyszła. Skoro grę robi się z doskoku, bez pasji, bez pomysłu (sorry, jedynym pomysłem są kolorowe dymki) to nie można oczekiwać, że produkcja osiągnie sukces. Odpalając po NFS Unbound Forzę Horizon człowiek czuję się jakby z kwatery prywatnej przeniósł sie do 5 gwiazdkowego hotelu. Samo prowadzenie auta daje tam mase frajdy, a w NFS prowadzenie auta doprowadza do rozpaczy, bo znowu mamy " przyjemność " z prowadzenia kloca drewna.
                      • kam945
                        kam945  ·  2 lata temu
                        Uwazam tak samo. Niestety nie mam xboxa ani dobrego kompa, zeby odpalic Forze w jakims miejscu, tak jednak wiem, ze na pewno jest lepsza bo kiedys probowalem ja u rodziny przez kilka godzin. Jesli chodzi o handling to tak samo mam z NFSMW12. Przechodzac z Unbounda do NFS MW12 mam to samo uczucie co Ty, gdziw porownujesz kwatere prywatna do 5* hotel. Tez dosc zabawne, bo o jakosc produktu martwilem sie zaraz po premierze trailera, ale duza czesc osob zaciekle bronila nowego NFSa. Teraz niektorzy z tamtych osob jednak lekko krytykuja.
                        • S
                          SlavicBoy  ·  2 lata temu
                          Ja kupiłem w tej generacji XSX, porzuciłem Sony i nie żałuję bo na ten moment moje growe życie ogranicza się do max 2 lub 3 gier rocznie i nie jestem już takim zapalonym graczem jak kiedyś i to był najlepszy wybór. W FH4 mam 90h, w FH 130h i nadal mam chec wracac do tych gier. Z NFSów z ostatnich wydań do gustu przypadł mi tylko Payback, mega mi ta odsłona podpasowała i wniosła coś nowego i świeżego do serii. Innym sie moze nie podobala, ale ja sie w niej dobrze bawilem. Heat i Unbound to dla mnie crapy.
                          • Radon
                            Radon  ·  2 lata temu
                            Zabawne ale analogii bym się nie doszukiwał, trailery zapowiadały niezłą produkcję. To, że okazała się mierna w jakimś tam stopniu zgodnie z twoimi przewidywaniami to raczej łut szczęścia niż wynik jakiejś wnikliwej obserwacji Grin
                      Ostatnie tematy
                      Problem z misją
                      20-01-2025 12:23Painkiller1202
                      problem z słuchawkami
                      15-01-2025 17:55Beemeczqa
                      Przywitajka
                      18-11-2024 14:54dev1ance
                      Strefa driftu
                      03-11-2024 17:12Radzio
                      Ekipa 50 lvl
                      01-11-2024 11:14Windymanpol
                      Ostatnie komentarze
                      Inventer89 > Need for Speed Hot Pursuit 2 - Patch 242
                      hasło: nfspolska.pl
                      20korn20 > Need for Speed Hot Pursuit 2 - Patch 242
                      Jakie hasło ?
                      Lee Rover Fural > toyota supra blue
                      toyota af
                      MlodyRumin > Need for Speed Most Wanted - Widescreen Fix
                      Nooo i nfs sie juz nie odpala
                      Siekierka > Auto stworzone z gry z 2003
                      "Podpiszę się" tylko pod tą pracą, bo to tyczy wszystkich trzech - ciężko to ocenić, mając na...
                      Siekierka > Lamborghini
                      Ciężko to ocenić, bo poza paroma gotowcami nic nie widać. Co bym mógł poradzić - vinylwork zwykle...
                      Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
                      Te fejkowe logo Forda rażą - lepiej było dać granatową elipsę i do tego jakąś gotową naklejkę...
                      Siekierka > Lamborghini Aventador ( SEVEN.LAB )
                      Przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
                      Siekierka > Nissan GTR (SE7EN.LAB)
                      Pójdzie dwa razy ten sam komentarz - przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
                      Siekierka > Chevrolet Camaro (cookdesignco)
                      Pomijając ten cały cockdesign, przyjemny clean look.
                      Siekierka > Mazda RX-8 (DOZE)
                      Te same uwagi co do M2 - za mało, brakuje zagęszczenia.
                      Siekierka > Chevrolet Corvette (Matt Field)
                      Zamiast bawić się w Matt Field, przy tak popularnym malowaniu Falkena wręcz prosi się, byś zrobił...
                      Siekierka > BMW M2 (DOZE)
                      Widzę, o co Ci chodziło, natomiast... to malowanie mogłoby być równie dobrze oklejeniem busa firmy...
                      Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
                      Od przodu wygląda to całkiem przyjemnie, natomiast od tyłu - razi niedopracowanie. Pasy przy tyle...
                      Siekierka > NIssan Silvia S15 (Budda)
                      Patrzy się na to przyjemnie - przypomina mi się trochę 180 SX Radona z Heat. Natomiast dwie rzeczy...
                      Siekierka > ,,Toyota GT86" (Kuba Przygoński)
                      Fajnie, że wykleiłeś byka, natomiast jak już byk, to look nie powinien być aż tak clean - ten BRZ...
                      Siekierka > Mazda RX-8 (Niki4Design)
                      Dość przyjemne, uzupełniłbym malowanie gotowym motywem/sponsoringiem.
                      Siekierka > BMW M2 (Betclic)
                      Wywaliłbym betclic, dał gotową, fajną wlepę sponsora i zrobił z tym coś, by było to czablu012clic.
                      Siekierka > Nissan GTR (Liberty Walk)
                      Całkiem przyjemne - może warto dać coś na maskę, zagęścić motyw i odejść od gotowych fontów...
                      Siekierka > Volkswagen Golf GTI (OFF-WHITE)
                      Całkiem przyjemne, natomiast warto wywalić na ten motyw chociaż 2x więcej naklejek. Fajnie, że myślisz...
                      Siekierka > NIssan Silvia S15 (Piotr Więcek)
                      Tutaj użycie gotowych fontów nie razi aż tak, jak w poprzednich projektach. Natomiast zwróć uwagę,...
                      Siekierka > Mercedes-AMG GT R (Illegal Night)
                      Poza wlepami z gotowych fontów - przyjemne. Zamiast tego przydałoby się trochę drobnego sponsoringu...
                      Siekierka > Nissan Z Proto (Chris Forsberg)
                      Fajnie, że sam wykroiłeś naklejkę NOS, natomiast cała reszta... Wiem, o co Ci chodziło, ale te...
                      Siekierka > Nissan 180SX NUKE 2.0 (Budda)
                      Nie zerkając na oryginał - fajne, trochę naklejek sponsorów na zieleni i byłoby super. Drobna pierdółka...
                      Siekierka > Nissan Silvia Spec-R Aero (Paweł Borkowski)
                      Nie obchodzi mnie za bardzo oryginał, natomiast brakuje tu zagęszczenia motywu i sponsoringu. Trochę...
                      Siekierka > BMW M4 (Ilya Levchenko)
                      Szacun za samodzielne wykrojenie naklejek na boku - w grze z tyloma fajnymi graficznymi gotowcami dość...
                      Siekierka > Nissan 180SX NUKE (Budda)
                      Dość przyjemne dla oka. Powieliłbym jednak motyw na tylną szybę i zagęścił go choćby naklejkami...
                      Siekierka > BMW M3 (Monopoly)
                      Całkiem przyjemne - natomiast byłoby super rozciągnąć motyw na maskę, dach i dodać pośród latających...
                      Siekierka > BMW M3 E30 (Kamil Lorenc)
                      Nie interesuje mnie oryginał - zwykle nisko ocenialiśmy tu repliki - natomiast fajnie, że kompozycyjnie...
                      Siekierka > Nissan GTR (FAMExBudda)
                      W porównaniu z oryginałem jest za płasko - płaskie oświetlenie w Unbound działa mocno na niekorzyść,...
                      Ostatnio dostępni
                      R
                      Roberwal
                      S
                      szambowyjebalo
                      Siekierka
                      Siekierka
                      M
                      Mazir
                      M
                      MAXPLIS01
                      dev1ance
                      dev1ance
                      Danio
                      Danio
                      L
                      Linderman
                      M
                      michal407
                      Lee Rover Fural
                      Lee Rover Fural
                      Radzio
                      Radzio
                      L
                      Leaviel
                      D
                      Devidpc
                      C
                      CHujekurwa
                      H
                      hensonn
                      J
                      Joher91
                      H
                      habla
                      czablu012
                      czablu012
                      D
                      DAVISS050
                      Inventer89
                      Inventer89
                      T
                      Temari
                      D
                      dawidn1991
                      P
                      przetnij
                      V
                      ViXeNN
                      D
                      Driver2115
                      Ankiety
                      Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?