Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Tuning Panel
Aktualności
17. grudzień 2022 Inventer89

Rotacje na najwyższych stanowiskach w Criterion Games po premierze NFS Unbound

Rotacje na najwyższych stanowiskach w Criterion Games po premierze NFS UnboundNFS Unbound zadebiutował zaledwie 2 tygodnie temu. Gra otrzymuje bardzo różne oceny. Od skrajnego niezadowolenia po zachwycające. Niemniej premiera nie do końca zadowoliła EA, co poskutkowało zmianami na najwyższych stanowiskach w Criterion Games.

Kto opuścił studio?
Matt Webster, wiceprezes i dyrektor generalny Criterion. Pracował w EA od 1990 roku, przepracowując w samym Criterion Games ponad 23 lata.
Pete Lake - producent wykonawczy, który dołączył do studia w 1996 roku.
Andrei Shires - starszy dyrektor techniczny - przepracował w studiu 16 lat.
Alan McDairmant - szef działu rozwoju studia - rozpoczął pracę w EA 17 lat temu.
Steve Uphill - szef działu treści. Pracował najkrócej z całej piątki - "zaledwie" 10 lat.

Kto ich zastąpi?
Pete'a zastąpi Charity Joy - pracujący dotychczas przy serii UFC od EA Sports. Stanowisko starszego dyrektora ds. rozwoju produktu w Need for Speed zajmie Geoff Smith - obecnie nadzoruje produkcję Dirt i Grid w Codemasters. Do wiosny będzie również odpowiedzialny za EA WRC. Te rotacje mówią o dwóch rzeczach. Po pierwsze: NFS Unbound nie sprzedał się tak dobrze jak zakładano. Po drugie: EA nie poddaje się w wysiłkach, by seria NFS znów zachwycała.

Przeczytaj także:
Aktualizacja NFS Unbound
Jak łatwo zarobić dużą kasę w NFS Unbound?
Byliśmy na premierze NFS Unbound! Zobaczcie naszą relację!

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Siekierka
    Siekierka  ·  3 miesiące temu
    Szczerze? Mimo, że bardzo polubiłem unbound, to rozumiem i nie dziwię się, czemu ta gra może być totalnym flopem.
    • Radon
      Radon  ·  3 miesiące temu
      Gdyby EA nie poddawało się w wysiłkach, to daliby jednak szansę tej załodze, jeśli nie na kolejną próbę to na pokierowanie wsparciem obecnej odsłony.
      Nie piszecie na jakiej zasadzie przebiegły roszady personalne a to ma oczywiście duże znaczenie w rozpoznaniu sytuacji, ale bez przesadnego zagłębiania się w temat wygląda to na zwykły objaw korporacyjnej chciwości i niecierpliwości, nie pierwszy zresztą w przypadku EA.
      • Radzio
        Radzio  ·  3 miesiące temu
        No nie opierałbym tych zmian na sprzedaży Unbound. NFS Heat sprzedało się powyżej oczekiwań a co stało się dalej z Ghost wiadomo.

        Odejście Matta Webstera jest totalnie szokujące, nie wiem czy to nie będzie początek końca Criterion Games. Rozważam scenariusz, że wchłonie ich Codemasters.

        Warto podkreślić, że według najnowszych doniesień, NFS Unbound stanowi początek nowej ery dla serii i ta odsłona wyznacza kierunek w jakim seria będzie się dalej rozwijała.
        • Siekierka
          Siekierka  ·  3 miesiące temu
          Czyli NFS 2024/2025 będzie wyglądać już totalnie jak gra mobilna? Grin
        • S
          SlavicBoy  ·  3 miesiące temu
          Wcale mnie to nie dziwi. Ta gra to totalny gniot, a odeszli ludzie ktorzy widzieli inaczej rozwoj tej marki. Unbound jest stworzony na schematach produkcji GG, nie ma tam nic pomyslow Criteriona.
          • Siekierka
            Siekierka  ·  3 miesiące temu
            Co? Nowe criterion stworzone jest na bazie Ghost, które było stworzone na bazie dawnego Criterion. To ci sami ludzie + nowi, litości, ileż można pisać że to ten criterion odpowiedzialny za HP i MW12, a tamci za NFS15, Payback i Heat.
            • S
              SlavicBoy  ·  3 miesiące temu
              Można, bo nie trzeba być greckim filozofem, żeby sobie sprawdzić kto odpowiadał za HP 2010, MW2012 i Rivals po części, a kto od 2015 w górę. Nie są to na pewno te same osoby.
              • Siekierka
                Siekierka  ·  3 miesiące temu
                Przecież to rebranding... część osób jest taka sama, wiadomo że ci z Ghost, którzy byli skłonni się przeprowadzić trafili do nowego Criterion.
          • Danio
            Danio  ·  3 miesiące temu
            Nie jestem nawet trochę zaskoczony. Wybranie kontrowersyjnego stylu artystycznego było dużym ryzykiem - jedni gracze pokochają tą zmianę, inni jej znienawidzą. I nie mówcie mi, że zaś marudzę, bo przecież tych "efektów przecież prawie nie widac", bo aż się roi od negatywnych komentarzy na ten temat i było dużo pytań, czy da się to wyłączyć.
            Oczywiście, są też gracze tym zachwyceni, jednak jak widać było ich mniej.
            • kam945
              kam945  ·  3 miesiące temu
              Ktos to w koncu powiedzial ??
              • S
                SlavicBoy  ·  3 miesiące temu
                To nie chodzi już nawet o same efekty. Gra najzwyczajniej w świecie jest drętwa, niedopracowana i zrobiona po taniości i w żaden sposób nie jest produkcją nextgenową jak to co niektórzy opowiadają. To, że wczytuje się 2 sekundy to za mało, żeby taką zostać ?
                • Radon
                  Radon  ·  3 miesiące temu
                  Tak, zaś marudzisz.
                  Ja czytając opinie graczy widzę co innego, no ale przyzwyczaiłem się już do tego, że czytasz z bardzo ograniczonym zrozumieniem...
                  • Danio
                    Danio  ·  3 miesiące temu
                    Opinie są mega skrajne, ale ty jesteś zbyt ograniczony, żeby to dostrzec.
                  • Radzio
                    Radzio  ·  3 miesiące temu
                    No marudzisz Danio. Nie jesteś zaskoczony, że taki szef jak Matt Webster jest na wylocie, bo według Ciebie przyczyną są komiksowe efekty w grze? XD No tak, przecież to oczywiste, że jak gra ma wysokie noty w recenzjach od redakcji i graczy (lepsze niż NFS15, Payback i Heat) ALE POSIADA KONTROWERSYJNY STYL ARTYSTYCZNY to największa postać w Criterion wylatuje. Jeśli myślisz, że te zwolnienia to konsekwencja komiksowych efektów w grze to cieplutkie pozdro. To jest zdecydowanie grubsza sprawa, tu sprzedaż Unbound mogła nie mieć nic do gadania.
                  • kam945
                    kam945  ·  3 miesiące temu
                    Troche slaba akcja, bo ludzie, ktorzy dluzej siedzieli w EA/Criterion pamietaja lub mieli wklad w duzo lepsze produkcje od NFSa. Jesli teraz 5osob odpada, ktorzy maja niezwykle wiele lat przepracowanych w produkcji (niektorzy wiecej lat tam pracowali niz sredni wiek gracza NFSa Heat).. Tak jednak jest to niepokojace. Wg mnie Unbound leci na wielu aspektach skopiowanych z kazdej produkcji od Ghost Games. Slaby handling, malo aktywosci pobocznej, slabe mapy, downgrade mozliwosci / osiagow niektorych pojazdow, nacisk na wyglad a nie jakosc itp.. Szczerze wolalbym miec fajny handling i fizyke, a okrojona lub brak customizacji. Oni obiecali wiele, ale pozniej sie z tego wykrecali. Widac czesc ludzi, ktora slepo kocha Unbounda tez zaciekle broni producentow ( np twitter czy reddit) i ojejku, biedni sie zmeczyli, narobili sie. Zasluguja na przerwe. A zamiast wykorzystac nadchodzace swieta, dodac skromna swiateczna zawartosc i potwierdzic 'wsparcie' to ida sobie na wakajki i gitara. Dla mnie niepokojace, ze doswiadczeni pracownicy odchodza, bo nowi, mlodzi to chyba na praktykach z technikum informatycznego tam sie dostali i robia za darmo lub za psi **uj.. Wiem, ze terazniejsze Criterion to mix starych gosci od Criterion i Ghostow. Tylko jak byl Rivals to Ghost mial 16pracownikow i wyszlo jak wyszlo. Teraz nwm ilu jest ludzi, ale po napisach koncowych mozna przyznac, ze malo. Wiec trzeba czekac i zobaczyc co to bedzie, ale nie napawa to optymizmem.
                    • S
                      SlavicBoy  ·  3 miesiące temu
                      Mnie ani trochę nie dziwi, że ta produkcja wyszła jak wyszła. Skoro grę robi się z doskoku, bez pasji, bez pomysłu (sorry, jedynym pomysłem są kolorowe dymki) to nie można oczekiwać, że produkcja osiągnie sukces. Odpalając po NFS Unbound Forzę Horizon człowiek czuję się jakby z kwatery prywatnej przeniósł sie do 5 gwiazdkowego hotelu. Samo prowadzenie auta daje tam mase frajdy, a w NFS prowadzenie auta doprowadza do rozpaczy, bo znowu mamy " przyjemność " z prowadzenia kloca drewna.
                      • kam945
                        kam945  ·  3 miesiące temu
                        Uwazam tak samo. Niestety nie mam xboxa ani dobrego kompa, zeby odpalic Forze w jakims miejscu, tak jednak wiem, ze na pewno jest lepsza bo kiedys probowalem ja u rodziny przez kilka godzin. Jesli chodzi o handling to tak samo mam z NFSMW12. Przechodzac z Unbounda do NFS MW12 mam to samo uczucie co Ty, gdziw porownujesz kwatere prywatna do 5* hotel. Tez dosc zabawne, bo o jakosc produktu martwilem sie zaraz po premierze trailera, ale duza czesc osob zaciekle bronila nowego NFSa. Teraz niektorzy z tamtych osob jednak lekko krytykuja.
                        • S
                          SlavicBoy  ·  3 miesiące temu
                          Ja kupiłem w tej generacji XSX, porzuciłem Sony i nie żałuję bo na ten moment moje growe życie ogranicza się do max 2 lub 3 gier rocznie i nie jestem już takim zapalonym graczem jak kiedyś i to był najlepszy wybór. W FH4 mam 90h, w FH 130h i nadal mam chec wracac do tych gier. Z NFSów z ostatnich wydań do gustu przypadł mi tylko Payback, mega mi ta odsłona podpasowała i wniosła coś nowego i świeżego do serii. Innym sie moze nie podobala, ale ja sie w niej dobrze bawilem. Heat i Unbound to dla mnie crapy.
                          • Radon
                            Radon  ·  3 miesiące temu
                            Zabawne ale analogii bym się nie doszukiwał, trailery zapowiadały niezłą produkcję. To, że okazała się mierna w jakimś tam stopniu zgodnie z twoimi przewidywaniami to raczej łut szczęścia niż wynik jakiejś wnikliwej obserwacji Grin
                      Ostatnie tematy
                      instalacja pro streeta
                      21-03-2023 11:28CognizantDoor
                      Skąd wzięły się wasze nicki?
                      19-02-2023 17:37CognizantDoor
                      Za co kochamy Polskę
                      17-02-2023 09:57Farfara22
                      Poszukuje pomocników do tworzenia strony
                      17-02-2023 09:56Farfara22
                      Poszukuję 3 osób do GTA Online
                      17-02-2023 09:53Farfara22
                      logitech g29 ustawienia ffb
                      17-02-2023 09:51Farfara22
                      Nasze lektury :)
                      17-02-2023 09:47Farfara22
                      Ostatnie komentarze
                      Allure > born to be queer
                      Mój faworyt z tego dropu, jedna z najlepszych prac z całego albumu. Nie chcę na siłę wymyślać...
                      Allure > elastic heart: the carnage
                      Dobry psychotrop, podoba mi się. W pierwszej chwili ten zielony mi niezbyt pasował ale dobrze wprowadza...
                      Allure > everybody comes to hollywood
                      Dobry rozdupcacz, nie powiem, aczkolwiek chyba neon do takiego auta mi nie pasuje. Wygląda jakby mógł...
                      Allure > Nowości, wideo i data premiery marcowej...
                      u2 właśnie wydali nowy album, co ty mówisz 😧
                      Reev > Nowości, wideo i data premiery marcowej...
                      Agonia NFS-ów to w dużej mierze wina samego community, które żyje mokrym snem remakea truchła, jakim...
                      MadaFaster > big boys cry
                      Ok, chłopcy chcą płakać, ale społeczeństwo wpaja wzorce mężczyzny chłodnego, niewzruszonego...
                      MadaFaster > i rise (society of LGBTQ) (interlude 3)
                      Bok, maska i pokrywa silnika motywem przypomina zbootlegowaną walkę postu z karnawałem, na nasze podwórko...
                      Siekierka > big boys cry
                      Miałem je robić na RX-8, ale jak zobaczyłem, że dwa użyte tu gotowce wypełniłyby większość...
                      Allure > opposite of adults
                      Mój faworyt w tym dropie. Jak się nie ma do czego przyczepić to się czepia czegokolwiek ale tutaj...
                      Allure > big boys cry
                      Możesz mnie zwyzywać, zgwałcić dogłębnie ale ja to malowanie, jak na prawdziwego casuala we wszystkim...
                      Allure > i rise (society of LGBTQ) (interlude 3)
                      Ciężko mi to w sumie ocenić. Apropo poglądów i innych się nie wypowiem, bo nie widzę sensu a i...
                      MadaFaster > opposite of adults
                      W remasterze tego tracku nie wycieli, więc tak, dobrze znane. Poza tym zieleń i fiolet wychodzące...
                      kam945 > Nowości, wideo i data premiery marcowej...
                      Porownanie czlowieka do zegara juz wystarczy by zweryfikowac poziom wypowiedzi.
                      Radon > Flying Type
                      Zgadzam się z kolegami, dobra robota (y)
                      Radon > Rock Type
                      No cyrk, już nie tuningujemy aut tylko cosplayujemy różne umaszczenia, no to się nawet Siekierce...
                      Radon > Nowości, wideo i data premiery marcowej...
                      pewnie chcesz powiedzieć, że ty XD Zepsuty zegar dwa razy w ciagu doby pokazuje dobry czas ale resztę...
                      Radon > Nowości, wideo i data premiery marcowej...
                      Criterion miało dużo czasu na ukończenie gry, a teraz długie miesiące po premierze dają coś takiego,...
                      Reev > Nowości, wideo i data premiery marcowej...
                      Mi się po prostu wydaje, że oni mają na celu celowo uśmiercić tę serię. Bądź co bądź, konkurencję...
                      kam945 > Nowości, wideo i data premiery marcowej...
                      Hmmm. Czy ktos juz tego nie przewidzial?🤨
                      Siekierka > Nowości, wideo i data premiery marcowej...
                      Ja wrócę za jakiś czas dokończyć kolejną serię aut i daję sobie spokój xD kpina po całości,...
                      Radzio > Nowości, wideo i data premiery marcowej...
                      EA ma patent na uśmiercanie swoich gier. Co by nie mówić, bawiłem się przy Unbound rewelacyjnie...
                      Siekierka > Rock Type
                      Spory potencjał, ale ta graficzka z boku przypomina mi te ułomne z nfs15/payback/heat z naszego SR....
                      Siekierka > Flying Type
                      Baaardzo fajny, tylko ten speedhunters ssie po całości. Szedłbym już w celowość tworzenia motywów...
                      kam945 > Jennifer M. oraz James Bralant dołączają...
                      To w tym przypadku jest dosc zaskakujace. Poniewaz na stowe w lutym dostalem powiadomienie z discorda...
                      Allure > Rock Type
                      Obrazek na boku całkiem przyjemny, reszta wykończenia na dachu czy masce trochę odstaje mimo wszystko.
                      Allure > Flying Type
                      PO CO TEN SPIDHANTER KURRRR...? Udam, że tego nie widzę i dam dychę, podoba mi się.
                      Inventer89 > Jennifer M. oraz James Bralant dołączają...
                      Na LinkedIn Jeff zaznaczył, że pracuje do końca lutego. Zapewne luty był przeznaczony na przekazanie...
                      kam945 > Jennifer M. oraz James Bralant dołączają...
                      Kurde, jak pamietam to chyba ta Jennifer oglosili gdzies w polowie lutego. Oby ogarniali te stanowiska,...
                      Danio > Jennifer M. oraz James Bralant dołączają...
                      Dobrze, że wywalili tego Braddocka, bo był daremny.
                      Radon > wet tennis (interlude 2)
                      Świetny pomysł na te neonowo żółte paski, super ozywia to ten projekt, który bez tego wyglądałby...
                      Ostatnio dostępni
                      Kakarotto18
                      Kakarotto18
                      B
                      Bedj_Ape
                      kam945
                      kam945
                      S
                      ShamaN
                      Siekierka
                      Siekierka
                      MadaFaster
                      MadaFaster
                      I
                      ignac210
                      czablu012
                      czablu012
                      Danio
                      Danio
                      Inventer89
                      Inventer89
                      Allure
                      Allure
                      Chad_MC
                      Chad_MC
                      Radzio
                      Radzio
                      michciu1907
                      michciu1907
                      Domino_Master
                      Domino_Master
                      B
                      borowy
                      Radon
                      Radon
                      J
                      J00R
                      M
                      mr2nvda
                      J
                      jabol121
                      M
                      Michiwwo
                      F
                      facap
                      D
                      damianas
                      K
                      Kaniecky
                      D
                      DawidGndk
                      Ankiety
                      Jak oceniasz elementy kreskówkowe w NFS Unbound?