Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Aktualności
16. grudnia 2022 Inventer89

Rotacje na najwyższych stanowiskach w Criterion Games po premierze NFS Unbound

Rotacje na najwyższych stanowiskach w Criterion Games po premierze NFS UnboundNFS Unbound zadebiutował zaledwie 2 tygodnie temu. Gra otrzymuje bardzo różne oceny. Od skrajnego niezadowolenia po zachwycające. Niemniej premiera nie do końca zadowoliła EA, co poskutkowało zmianami na najwyższych stanowiskach w Criterion Games.

Kto opuścił studio?
Matt Webster, wiceprezes i dyrektor generalny Criterion. Pracował w EA od 1990 roku, przepracowując w samym Criterion Games ponad 23 lata.
Pete Lake - producent wykonawczy, który dołączył do studia w 1996 roku.
Andrei Shires - starszy dyrektor techniczny - przepracował w studiu 16 lat.
Alan McDairmant - szef działu rozwoju studia - rozpoczął pracę w EA 17 lat temu.
Steve Uphill - szef działu treści. Pracował najkrócej z całej piątki - "zaledwie" 10 lat.

Kto ich zastąpi?
Pete'a zastąpi Charity Joy - pracujący dotychczas przy serii UFC od EA Sports. Stanowisko starszego dyrektora ds. rozwoju produktu w Need for Speed zajmie Geoff Smith - obecnie nadzoruje produkcję Dirt i Grid w Codemasters. Do wiosny będzie również odpowiedzialny za EA WRC. Te rotacje mówią o dwóch rzeczach. Po pierwsze: NFS Unbound nie sprzedał się tak dobrze jak zakładano. Po drugie: EA nie poddaje się w wysiłkach, by seria NFS znów zachwycała.

Przeczytaj także:
Aktualizacja NFS Unbound
Jak łatwo zarobić dużą kasę w NFS Unbound?
Byliśmy na premierze NFS Unbound! Zobaczcie naszą relację!

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Siekierka
    Siekierka  ·  3 lata temu
    Szczerze? Mimo, że bardzo polubiłem unbound, to rozumiem i nie dziwię się, czemu ta gra może być totalnym flopem.
    • Radon
      Radon  ·  3 lata temu
      Gdyby EA nie poddawało się w wysiłkach, to daliby jednak szansę tej załodze, jeśli nie na kolejną próbę to na pokierowanie wsparciem obecnej odsłony.
      Nie piszecie na jakiej zasadzie przebiegły roszady personalne a to ma oczywiście duże znaczenie w rozpoznaniu sytuacji, ale bez przesadnego zagłębiania się w temat wygląda to na zwykły objaw korporacyjnej chciwości i niecierpliwości, nie pierwszy zresztą w przypadku EA.
      • Radzio
        Radzio  ·  3 lata temu
        No nie opierałbym tych zmian na sprzedaży Unbound. NFS Heat sprzedało się powyżej oczekiwań a co stało się dalej z Ghost wiadomo.

        Odejście Matta Webstera jest totalnie szokujące, nie wiem czy to nie będzie początek końca Criterion Games. Rozważam scenariusz, że wchłonie ich Codemasters.

        Warto podkreślić, że według najnowszych doniesień, NFS Unbound stanowi początek nowej ery dla serii i ta odsłona wyznacza kierunek w jakim seria będzie się dalej rozwijała.
        • Siekierka
          Siekierka  ·  3 lata temu
          Czyli NFS 2024/2025 będzie wyglądać już totalnie jak gra mobilna? Grin
        • S
          SlavicBoy  ·  3 lata temu
          Wcale mnie to nie dziwi. Ta gra to totalny gniot, a odeszli ludzie ktorzy widzieli inaczej rozwoj tej marki. Unbound jest stworzony na schematach produkcji GG, nie ma tam nic pomyslow Criteriona.
          • Siekierka
            Siekierka  ·  3 lata temu
            Co? Nowe criterion stworzone jest na bazie Ghost, które było stworzone na bazie dawnego Criterion. To ci sami ludzie + nowi, litości, ileż można pisać że to ten criterion odpowiedzialny za HP i MW12, a tamci za NFS15, Payback i Heat.
            • S
              SlavicBoy  ·  3 lata temu
              Można, bo nie trzeba być greckim filozofem, żeby sobie sprawdzić kto odpowiadał za HP 2010, MW2012 i Rivals po części, a kto od 2015 w górę. Nie są to na pewno te same osoby.
              • Siekierka
                Siekierka  ·  3 lata temu
                Przecież to rebranding... część osób jest taka sama, wiadomo że ci z Ghost, którzy byli skłonni się przeprowadzić trafili do nowego Criterion.
          • Danio
            Danio  ·  3 lata temu
            Nie jestem nawet trochę zaskoczony. Wybranie kontrowersyjnego stylu artystycznego było dużym ryzykiem - jedni gracze pokochają tą zmianę, inni jej znienawidzą. I nie mówcie mi, że zaś marudzę, bo przecież tych "efektów przecież prawie nie widac", bo aż się roi od negatywnych komentarzy na ten temat i było dużo pytań, czy da się to wyłączyć.
            Oczywiście, są też gracze tym zachwyceni, jednak jak widać było ich mniej.
            • kam945
              kam945  ·  3 lata temu
              Ktos to w koncu powiedzial ??
              • S
                SlavicBoy  ·  3 lata temu
                To nie chodzi już nawet o same efekty. Gra najzwyczajniej w świecie jest drętwa, niedopracowana i zrobiona po taniości i w żaden sposób nie jest produkcją nextgenową jak to co niektórzy opowiadają. To, że wczytuje się 2 sekundy to za mało, żeby taką zostać ?
                • Radon
                  Radon  ·  3 lata temu
                  Tak, zaś marudzisz.
                  Ja czytając opinie graczy widzę co innego, no ale przyzwyczaiłem się już do tego, że czytasz z bardzo ograniczonym zrozumieniem...
                  • Danio
                    Danio  ·  3 lata temu
                    Opinie są mega skrajne, ale ty jesteś zbyt ograniczony, żeby to dostrzec.
                  • Radzio
                    Radzio  ·  3 lata temu
                    No marudzisz Danio. Nie jesteś zaskoczony, że taki szef jak Matt Webster jest na wylocie, bo według Ciebie przyczyną są komiksowe efekty w grze? XD No tak, przecież to oczywiste, że jak gra ma wysokie noty w recenzjach od redakcji i graczy (lepsze niż NFS15, Payback i Heat) ALE POSIADA KONTROWERSYJNY STYL ARTYSTYCZNY to największa postać w Criterion wylatuje. Jeśli myślisz, że te zwolnienia to konsekwencja komiksowych efektów w grze to cieplutkie pozdro. To jest zdecydowanie grubsza sprawa, tu sprzedaż Unbound mogła nie mieć nic do gadania.
                  • kam945
                    kam945  ·  3 lata temu
                    Troche slaba akcja, bo ludzie, ktorzy dluzej siedzieli w EA/Criterion pamietaja lub mieli wklad w duzo lepsze produkcje od NFSa. Jesli teraz 5osob odpada, ktorzy maja niezwykle wiele lat przepracowanych w produkcji (niektorzy wiecej lat tam pracowali niz sredni wiek gracza NFSa Heat).. Tak jednak jest to niepokojace. Wg mnie Unbound leci na wielu aspektach skopiowanych z kazdej produkcji od Ghost Games. Slaby handling, malo aktywosci pobocznej, slabe mapy, downgrade mozliwosci / osiagow niektorych pojazdow, nacisk na wyglad a nie jakosc itp.. Szczerze wolalbym miec fajny handling i fizyke, a okrojona lub brak customizacji. Oni obiecali wiele, ale pozniej sie z tego wykrecali. Widac czesc ludzi, ktora slepo kocha Unbounda tez zaciekle broni producentow ( np twitter czy reddit) i ojejku, biedni sie zmeczyli, narobili sie. Zasluguja na przerwe. A zamiast wykorzystac nadchodzace swieta, dodac skromna swiateczna zawartosc i potwierdzic 'wsparcie' to ida sobie na wakajki i gitara. Dla mnie niepokojace, ze doswiadczeni pracownicy odchodza, bo nowi, mlodzi to chyba na praktykach z technikum informatycznego tam sie dostali i robia za darmo lub za psi **uj.. Wiem, ze terazniejsze Criterion to mix starych gosci od Criterion i Ghostow. Tylko jak byl Rivals to Ghost mial 16pracownikow i wyszlo jak wyszlo. Teraz nwm ilu jest ludzi, ale po napisach koncowych mozna przyznac, ze malo. Wiec trzeba czekac i zobaczyc co to bedzie, ale nie napawa to optymizmem.
                    • S
                      SlavicBoy  ·  3 lata temu
                      Mnie ani trochę nie dziwi, że ta produkcja wyszła jak wyszła. Skoro grę robi się z doskoku, bez pasji, bez pomysłu (sorry, jedynym pomysłem są kolorowe dymki) to nie można oczekiwać, że produkcja osiągnie sukces. Odpalając po NFS Unbound Forzę Horizon człowiek czuję się jakby z kwatery prywatnej przeniósł sie do 5 gwiazdkowego hotelu. Samo prowadzenie auta daje tam mase frajdy, a w NFS prowadzenie auta doprowadza do rozpaczy, bo znowu mamy " przyjemność " z prowadzenia kloca drewna.
                      • kam945
                        kam945  ·  3 lata temu
                        Uwazam tak samo. Niestety nie mam xboxa ani dobrego kompa, zeby odpalic Forze w jakims miejscu, tak jednak wiem, ze na pewno jest lepsza bo kiedys probowalem ja u rodziny przez kilka godzin. Jesli chodzi o handling to tak samo mam z NFSMW12. Przechodzac z Unbounda do NFS MW12 mam to samo uczucie co Ty, gdziw porownujesz kwatere prywatna do 5* hotel. Tez dosc zabawne, bo o jakosc produktu martwilem sie zaraz po premierze trailera, ale duza czesc osob zaciekle bronila nowego NFSa. Teraz niektorzy z tamtych osob jednak lekko krytykuja.
                        • S
                          SlavicBoy  ·  3 lata temu
                          Ja kupiłem w tej generacji XSX, porzuciłem Sony i nie żałuję bo na ten moment moje growe życie ogranicza się do max 2 lub 3 gier rocznie i nie jestem już takim zapalonym graczem jak kiedyś i to był najlepszy wybór. W FH4 mam 90h, w FH 130h i nadal mam chec wracac do tych gier. Z NFSów z ostatnich wydań do gustu przypadł mi tylko Payback, mega mi ta odsłona podpasowała i wniosła coś nowego i świeżego do serii. Innym sie moze nie podobala, ale ja sie w niej dobrze bawilem. Heat i Unbound to dla mnie crapy.
                          • Radon
                            Radon  ·  3 lata temu
                            Zabawne ale analogii bym się nie doszukiwał, trailery zapowiadały niezłą produkcję. To, że okazała się mierna w jakimś tam stopniu zgodnie z twoimi przewidywaniami to raczej łut szczęścia niż wynik jakiejś wnikliwej obserwacji Grin
                      Ostatnie tematy
                      230 Aut
                      20-11-2025 20:57czablu012
                      Piosenka dnia
                      22-03-2025 08:44asembler
                      Jakie polecicie ciekawe aplikacje
                      18-03-2025 10:50bobi
                      Heyka
                      20-02-2025 15:47dRoooopED
                      ustawienia gry
                      17-02-2025 18:13Fl3r0w
                      Ostatnie komentarze
                      Kacper1 > The Need for Speed - instalacja przy pomocy...
                      Kilka dni temu pobrałem demo i jedyny problem jaki miałem na początku to brak dźwięku ale potem...
                      Siekierka > More Violence
                      More Veloce wygląda, jakby miał zaraz skoczyć i zeżreć wszystkie tuningi Gustawa na śniadanie....
                      Siekierka > Avalanche
                      Myślę, że to te czarne pasiaste wstawki symbolizują resztki zatwardziałego kału, który ewidentnie...
                      Morvic > More Violence
                      ㄒ尺卂ᗪㄚ匚ㄚフ几乇 フ卂卩ㄖ几丂Ҝ丨乇 卂ㄩㄒㄖ
                      Morvic > Avalanche
                      ale za to nie za bardzo czuć to zatwardzenie jak się patrzy na to auto
                      NFS FAN123 > Shift 2 Unleashed - DLC Pakiet Legend i Pakiet...
                      wrzucasz do folderu z plikami gry i tam otwierasz pobrany plik i zaczyna się instalować
                      Morvic > 12 - Nirvana (feat. Rothmans)
                      Super, bardzo fajna interpretacja artystyczna malowań Rothmansa. Myślę że podobnie jak kilka poprzednich...
                      Morvic > 11 - Bachelor of arts
                      Jest w ch... wulgarny, bardzo niepoukładany, dziki, mocno Need For Speedowy (gdyby przy malowaniach...
                      Morvic > 10 - Blasphemy
                      Bardzo taki mało spektakularny, mega nieurywający dupę, ale mimo wszystko schludny i poprawny. Resorak...
                      Morvic > 09 - Heaven only knows
                      Podobnie jak poprzedni castrolowy Nissan, chciałbym to jako racecar. Sam w sobie też jest przepiękny,...
                      Morvic > 08 - Notorious being (feat. Castrol)
                      Chciałbym remaster tego auta w racecarowym bodykicie i spoilerem, może innymi felgami (mimo że one...
                      Morvic > 07 - Lovin' him was red (interlude)
                      Radzio ma rację, felgi są super, ale za to mi nie pasuje spoiler :D Ale to mały mankament, cały projekt...
                      Morvic > 06 - Devotion (takin' me higher)
                      Myślałem, że nie dam niżej niż 9 w całej serii, ale tutaj dam niżej niż 9, projekt kompletnie...
                      Morvic > 05 - Emptiness machine
                      Fascynuje mnie jak bardzo dobrze czujesz kształty auta, to malowanie wręcz tak płynie przez całe...
                      Morvic > 04 - Misery loves company (feat. Audi Sport)
                      Na spokojnie mógłby być oficjalnym democarem Audi na carshowach, jest ultra sztosior jak Allure powiedział....
                      Morvic > 03 - Not a woman but a god
                      W sumie ja bardziej o dziwo czułem tutaj Vipera JV niż Bushido, ale faktycznie widzę podobieństwo....
                      Morvic > 02 - Not afraid anymore
                      Pomimo wyraźnych elementów które wyróżniają projekt na tle innych, jak np. wzory na obu drzwiach,...
                      Morvic > 01 - Marry the night
                      Jedyne, co mi w nim nie pasuje, to ten orzeł, o którego cię dosłownie przed chwilą zapytałem :D...
                      Allure > 12 - Nirvana (feat. Rothmans)
                      Piękne to jest. Po jakimś czasie spędzonym w studio naprawdę doceniam to co tutaj się dzieje. Jako,...
                      Allure > 11 - Bachelor of arts
                      Podoba mi się ta nieregularność, chyba zaczerpnę z tego nieco inspiracji do swojego amg, bo niełatwy...
                      Allure > 10 - Blasphemy
                      Mam podobne odczucia co koledzy wyżej.
                      Allure > 09 - Heaven only knows
                      Malowanie jest przepiękne, naprawdę, bardzo w klimacie tego, czego sam ostatnio słucham. No ale felgi...
                      Allure > 08 - Notorious being (feat. Castrol)
                      Bardzo mi się to podoba, idealne połączenie czegoś sportowego z life stylem.
                      Allure > 07 - Lovin' him was red (interlude)
                      Jest super, bardzo w klimacie rzeczy, których ostatnio sam próbuję.
                      Allure > 06 - Devotion (takin' me higher)
                      Nie jestem wielkim fanem ale te tribale są świetne, wyglądają oldschoolowo i świetnie leżą na...
                      Allure > 05 - Emptiness machine
                      Odblaskowa żółć dodaje popowego charakteru. Wygląda fenomenalnie, wybieram AM.
                      Allure > 04 - Misery loves company (feat. Audi Sport)
                      Dla mnie to jest ultra sztosior. Znaczki audi na całej karoserii robią robotę, widzisz przy wyprzedzaniu...
                      Allure > 03 - Not a woman but a god
                      Podoba mi się, chociaż przy dłuższych oględzinach zaczyna się zlewać ta żółta struktura z czarno-zielonymi...
                      Ostatnio dostępni
                      R
                      Ryhen speed
                      dev1ance
                      dev1ance
                      Danio
                      Danio
                      Siekierka
                      Siekierka
                      A
                      adk95
                      Lee Rover Fural
                      Lee Rover Fural
                      Inventer89
                      Inventer89
                      G
                      grzes000
                      michciu1907
                      michciu1907
                      D
                      donorpl
                      Tobiasz Malicki
                      Tobiasz Malicki
                      P
                      Piotrekzmc266
                      M
                      michal_007
                      S
                      Seba3096
                      czablu012
                      czablu012
                      E
                      EdgaroCygaro
                      S
                      sylwekdybki
                      Allure
                      Allure
                      M
                      michael2005
                      SZPEREKKUCHAR
                      SZPEREKKUCHAR
                      Chad_MC
                      Chad_MC
                      S
                      SlepY
                      M
                      Manewr
                      M
                      m4jxr3k
                      M
                      Margikoo
                      Ankiety
                      Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?