Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Aktualności
16. października 2019 Radzio

Prowadzenie - czy Heat pokonał problem poprzedników?

Prowadzenie - czy Heat pokonał problem poprzedników?Jeden z największych problemów ostatnich dwóch odsłon Need for Speed - prowadzenie. Czy w Heat jest lepiej?

Walka między drift i grip oraz znienawidzony brake-to-drift to bolączka ostatnich odsłon. Ghost zaręczał, że tym razem udało się osiągnąć idealny balans i wszyscy będą zadowoleni. Więc jak jest? Póki co nie miałem okazji przetestować Heat osobiście, ale kilkanaście osób miało i śmiało możemy wyciągnąć kilka wniosków z ich relacji.

Cały sekret tkwi w odpowiednim tuningu. Manewrujemy wskaźnikiem w 4 strony : przyczepność - drift oraz asfalt - bezdroża. Prowadzenie zmienia się poprzez zamontowanie odpowiednich podzespołów do naszego auta.

A więc, jeśli chcemy szybko pokonywać zakręty nie ślizgając się ani sekundy, naszym celem będzie dolny, lewy róg tj. maksymalna przyczepność na asfalcie. Jak to osiągniemy to nie ma absolutnie żadnych szans na drift! Samochód jedzie niczym przyklejony do drogi i bardzo sprawnie pokonuje zakręty co możecie zobaczyć tutaj:



A jak wygląda sprawa driftu? Oczywiście trzeba stuningować auto tak, aby wskaźnik był po drugiej stronie czyli bliżej driftu. Dodatkowo możemy dostosowywać pewne właściwości podczas jazdy a mianowicie: czułość sterowania, docisk, kontrolę trakcji oraz balans hamulców przód/tył. Jednak to nie koniec. Tym razem drift jest o wiele trudniejszy niż w poprzednich odsłonach. Potrzeba czasu i treningu, aby nauczyć się idealnie balansować gazem na zakrętach. Wszystko ma wpływ na zachowanie auta więc do długich i szerokich zakrętów użyjemy innego zestawu opcji niż do ciasnych i krótkich serpentyn. Kiedy uda nam się to wszystko idealnie dostosować to nasze cztery kółka będą pięknie lecieć bokiem.









Przeczytaj także:
Prowadzenie - czy Heat pokonał problem poprzedników?
Nowy, lepszy Tuning Fight!
Origin Access za darmo przez miesiąc

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Radzio
    Radzio  ·  5 lata temu
    Osobiście pokochałem driftowanie w NFS 2015 - mogłem godzinami śmigać po górskich serpentynach moją MX5 mając banana na twarzy. Balansowanie gazem, hamulcem i ręcznym było bardzo satysfakcjonujące kiedy zakręt wyszedł idealnie. W Payback już coś się popsuło - wystarczy skręcić w bok i auto się ślizga a koła są proste, nie trzeba kontrować. Po gameplayu widzę, że jest podobnie do Payback co mnie trochę smuci... Sad Z drugiej strony jest promyk nadziei, że lepsze dostosowanie auta da lepszy efekt.

    Na plus nowy grip - jest duża poprawa względem poprzednich części. Nadal nie jest idealnie, ale jak kogoś wkurzało ciągłe driftowanie na zakrętach to powinien być zadowolony.

    Ostateczną opinię napiszę w recenzji po przejściu gry Smile
    • michciu1907
      michciu1907  ·  5 lata temu
      Dokładnie, ja sterowanie w NFS 2015 bardzo miło wspominam, driftowanie wzbudzało ogromną chęć pokonywania kolejnych zakrętów. Cały sekret tkwił w tym, że wystarczyło odrobinę więcej czasu poświęcić na ustawienie wszystkich suwaków, aby dostosować prowadzenie pod siebie Smile Z tego powodu moim zdaniem odsłona z 2015 roku była wyjątkowo mocno niedoceniona przez graczy pod wzglęem sterowania Sad
    • R
      RudyKN46  ·  5 lata temu
      Miałem podobnie z NFS 2015 ,szczególnie drift . Matchmaking tylko drift

      Patrząc po gameplayu to tylnonapędowe wozy mają w sumie ok skręt a 4WD tzw. power slide . Ale delikatnie można by dopracować Wink
      Wyścigi sensownie brzmią Smile
      Ocenimy niebawem Wink
      Ostatnie tematy
      problem z słuchawkami
      15-01-2025 17:55Beemeczqa
      Problem z misją
      28-11-2024 13:05EMDOER
      Przywitajka
      18-11-2024 14:54dev1ance
      Strefa driftu
      03-11-2024 17:12Radzio
      Ekipa 50 lvl
      01-11-2024 11:14Windymanpol
      Polski jezyk
      13-09-2024 17:09dexterekk
      Ostatnie komentarze
      MlodyRumin > Need for Speed Most Wanted - Widescreen Fix
      Nooo i nfs sie juz nie odpala
      Siekierka > Auto stworzone z gry z 2003
      "Podpiszę się" tylko pod tą pracą, bo to tyczy wszystkich trzech - ciężko to ocenić, mając na...
      Siekierka > Lamborghini
      Ciężko to ocenić, bo poza paroma gotowcami nic nie widać. Co bym mógł poradzić - vinylwork zwykle...
      Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
      Te fejkowe logo Forda rażą - lepiej było dać granatową elipsę i do tego jakąś gotową naklejkę...
      Siekierka > Lamborghini Aventador ( SEVEN.LAB )
      Przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
      Siekierka > Nissan GTR (SE7EN.LAB)
      Pójdzie dwa razy ten sam komentarz - przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
      Siekierka > Chevrolet Camaro (cookdesignco)
      Pomijając ten cały cockdesign, przyjemny clean look.
      Siekierka > Mazda RX-8 (DOZE)
      Te same uwagi co do M2 - za mało, brakuje zagęszczenia.
      Siekierka > Chevrolet Corvette (Matt Field)
      Zamiast bawić się w Matt Field, przy tak popularnym malowaniu Falkena wręcz prosi się, byś zrobił...
      Siekierka > BMW M2 (DOZE)
      Widzę, o co Ci chodziło, natomiast... to malowanie mogłoby być równie dobrze oklejeniem busa firmy...
      Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
      Od przodu wygląda to całkiem przyjemnie, natomiast od tyłu - razi niedopracowanie. Pasy przy tyle...
      Siekierka > NIssan Silvia S15 (Budda)
      Patrzy się na to przyjemnie - przypomina mi się trochę 180 SX Radona z Heat. Natomiast dwie rzeczy...
      Siekierka > ,,Toyota GT86" (Kuba Przygoński)
      Fajnie, że wykleiłeś byka, natomiast jak już byk, to look nie powinien być aż tak clean - ten BRZ...
      Siekierka > Mazda RX-8 (Niki4Design)
      Dość przyjemne, uzupełniłbym malowanie gotowym motywem/sponsoringiem.
      Siekierka > BMW M2 (Betclic)
      Wywaliłbym betclic, dał gotową, fajną wlepę sponsora i zrobił z tym coś, by było to czablu012clic.
      Siekierka > Nissan GTR (Liberty Walk)
      Całkiem przyjemne - może warto dać coś na maskę, zagęścić motyw i odejść od gotowych fontów...
      Siekierka > Volkswagen Golf GTI (OFF-WHITE)
      Całkiem przyjemne, natomiast warto wywalić na ten motyw chociaż 2x więcej naklejek. Fajnie, że myślisz...
      Siekierka > NIssan Silvia S15 (Piotr Więcek)
      Tutaj użycie gotowych fontów nie razi aż tak, jak w poprzednich projektach. Natomiast zwróć uwagę,...
      Siekierka > Mercedes-AMG GT R (Illegal Night)
      Poza wlepami z gotowych fontów - przyjemne. Zamiast tego przydałoby się trochę drobnego sponsoringu...
      Siekierka > Nissan Z Proto (Chris Forsberg)
      Fajnie, że sam wykroiłeś naklejkę NOS, natomiast cała reszta... Wiem, o co Ci chodziło, ale te...
      Siekierka > Nissan 180SX NUKE 2.0 (Budda)
      Nie zerkając na oryginał - fajne, trochę naklejek sponsorów na zieleni i byłoby super. Drobna pierdółka...
      Siekierka > Nissan Silvia Spec-R Aero (Paweł Borkowski)
      Nie obchodzi mnie za bardzo oryginał, natomiast brakuje tu zagęszczenia motywu i sponsoringu. Trochę...
      Siekierka > BMW M4 (Ilya Levchenko)
      Szacun za samodzielne wykrojenie naklejek na boku - w grze z tyloma fajnymi graficznymi gotowcami dość...
      Siekierka > Nissan 180SX NUKE (Budda)
      Dość przyjemne dla oka. Powieliłbym jednak motyw na tylną szybę i zagęścił go choćby naklejkami...
      Siekierka > BMW M3 (Monopoly)
      Całkiem przyjemne - natomiast byłoby super rozciągnąć motyw na maskę, dach i dodać pośród latających...
      Siekierka > BMW M3 E30 (Kamil Lorenc)
      Nie interesuje mnie oryginał - zwykle nisko ocenialiśmy tu repliki - natomiast fajnie, że kompozycyjnie...
      Siekierka > Nissan GTR (FAMExBudda)
      W porównaniu z oryginałem jest za płasko - płaskie oświetlenie w Unbound działa mocno na niekorzyść,...
      Siekierka > Dodge Charger (zelimkhan shm)
      Podoba mi się pomysł na duotone - a co do reszty... Maska i przedni zderzak się kompozycyjnie zgrywają,...
      Siekierka > Nissan 352JZ (Budda)
      Widząc ten projekt, myślę jedno - szkoda, że zmieniając 350Z na 370Z Nismo nie odszedłeś trochę...
      FRiDAY > Need for Speed Underground 2 - Widescreen...
      Nie mogę zapisać pliku konfiguracyjnego, pisze że nie mam uprawnień. Windows 11
      Ostatnio dostępni
      SlendeR9081
      SlendeR9081
      czablu012
      czablu012
      Danio
      Danio
      S
      StefanJoker69
      M
      maraas1991
      B
      BMWM3GTRislife
      O
      Ogal1920
      W
      WezUnit
      C
      crysis22
      Zivkovic818
      Zivkovic818
      X
      xxHiszpanxx2
      Siekierka
      Siekierka
      N
      nxrbis
      G
      gokuplayerpl16
      K
      Ka1k0_95
      V
      Volkswagenowiec
      C
      CLBR
      Radon
      Radon
      S
      Seba1998
      M
      MATTEO77
      D
      DabrowsD
      P
      PanX
      J
      Johny_PL
      T
      TechGamer
      Radzio
      Radzio
      Ankiety
      Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?