Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Aktualności
16. października 2019 Radzio

Prowadzenie - czy Heat pokonał problem poprzedników?

Prowadzenie - czy Heat pokonał problem poprzedników?Jeden z największych problemów ostatnich dwóch odsłon Need for Speed - prowadzenie. Czy w Heat jest lepiej?

Walka między drift i grip oraz znienawidzony brake-to-drift to bolączka ostatnich odsłon. Ghost zaręczał, że tym razem udało się osiągnąć idealny balans i wszyscy będą zadowoleni. Więc jak jest? Póki co nie miałem okazji przetestować Heat osobiście, ale kilkanaście osób miało i śmiało możemy wyciągnąć kilka wniosków z ich relacji.

Cały sekret tkwi w odpowiednim tuningu. Manewrujemy wskaźnikiem w 4 strony : przyczepność - drift oraz asfalt - bezdroża. Prowadzenie zmienia się poprzez zamontowanie odpowiednich podzespołów do naszego auta.

A więc, jeśli chcemy szybko pokonywać zakręty nie ślizgając się ani sekundy, naszym celem będzie dolny, lewy róg tj. maksymalna przyczepność na asfalcie. Jak to osiągniemy to nie ma absolutnie żadnych szans na drift! Samochód jedzie niczym przyklejony do drogi i bardzo sprawnie pokonuje zakręty co możecie zobaczyć tutaj:



A jak wygląda sprawa driftu? Oczywiście trzeba stuningować auto tak, aby wskaźnik był po drugiej stronie czyli bliżej driftu. Dodatkowo możemy dostosowywać pewne właściwości podczas jazdy a mianowicie: czułość sterowania, docisk, kontrolę trakcji oraz balans hamulców przód/tył. Jednak to nie koniec. Tym razem drift jest o wiele trudniejszy niż w poprzednich odsłonach. Potrzeba czasu i treningu, aby nauczyć się idealnie balansować gazem na zakrętach. Wszystko ma wpływ na zachowanie auta więc do długich i szerokich zakrętów użyjemy innego zestawu opcji niż do ciasnych i krótkich serpentyn. Kiedy uda nam się to wszystko idealnie dostosować to nasze cztery kółka będą pięknie lecieć bokiem.









Przeczytaj także:
Prowadzenie - czy Heat pokonał problem poprzedników?
Nowy, lepszy Tuning Fight!
Origin Access za darmo przez miesiąc

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Radzio
    Radzio  ·  5 lata temu
    Osobiście pokochałem driftowanie w NFS 2015 - mogłem godzinami śmigać po górskich serpentynach moją MX5 mając banana na twarzy. Balansowanie gazem, hamulcem i ręcznym było bardzo satysfakcjonujące kiedy zakręt wyszedł idealnie. W Payback już coś się popsuło - wystarczy skręcić w bok i auto się ślizga a koła są proste, nie trzeba kontrować. Po gameplayu widzę, że jest podobnie do Payback co mnie trochę smuci... Sad Z drugiej strony jest promyk nadziei, że lepsze dostosowanie auta da lepszy efekt.

    Na plus nowy grip - jest duża poprawa względem poprzednich części. Nadal nie jest idealnie, ale jak kogoś wkurzało ciągłe driftowanie na zakrętach to powinien być zadowolony.

    Ostateczną opinię napiszę w recenzji po przejściu gry Smile
    • michciu1907
      michciu1907  ·  5 lata temu
      Dokładnie, ja sterowanie w NFS 2015 bardzo miło wspominam, driftowanie wzbudzało ogromną chęć pokonywania kolejnych zakrętów. Cały sekret tkwił w tym, że wystarczyło odrobinę więcej czasu poświęcić na ustawienie wszystkich suwaków, aby dostosować prowadzenie pod siebie Smile Z tego powodu moim zdaniem odsłona z 2015 roku była wyjątkowo mocno niedoceniona przez graczy pod wzglęem sterowania Sad
    • R
      RudyKN46  ·  5 lata temu
      Miałem podobnie z NFS 2015 ,szczególnie drift . Matchmaking tylko drift

      Patrząc po gameplayu to tylnonapędowe wozy mają w sumie ok skręt a 4WD tzw. power slide . Ale delikatnie można by dopracować Wink
      Wyścigi sensownie brzmią Smile
      Ocenimy niebawem Wink
      Ostatnie tematy
      Ostatnie komentarze
      Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Natomiast jakbym miał klasyfikować ścigałki pod kątem odczuć z samej mapy, to po dodaniu drugiej...
      Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Do TCM doszła druga wyspa z ponad 400 km dróg, więc będzie już coś koło 1000. Zrobili tym niezły...
      Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Danio Ty ostatnio stwierdziłeś, że Unbound powinien wyjść na PS4, bo nie ma względem Heata dużej...
      Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Z pewnością Motorfest ma o wiele ładniejszą grafikę niż Unbound XDDDD Bez porównania jakiegokolwiek...
      Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Tylko jaki jest sens porównywania pod kątem realizmu "plastikowego" Motorfest z Unbound, które samo...
      Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Mówię o Motorfest, dla mnie ta grafika jest plastikowa. Ale każdy może mieć inne odczucia :)
      Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Motorfest ma imo lepszą grafikę. Mówimy o tej samej grze czy masz na myśli TC2?
      Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Ok przesadziłem, nie miażdży, ale w TC jest wyraźnie słabsza :) Heat nie miał wsparcia w ogóle...
      Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Swoją drogą imo w Unbound za 3 miesiące powinny zacząć rotować sezony wraz z nagrodami, jeśli...
      Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Oj nie, Motorfesta graficznie nie miażdży. No i raczej NFS 2025, eol dla Unbound na 2 lata przed premierą...
      Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Chyba chciałeś napisać NFS 2026 ;) Nadzieja jest, ale na przyszły rok lepiej się nie nastawiać....
      dev1ance > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Minus za motocykl(mi się to kojarzy z Burnout Paradise i Midnight Club LA) i drugi za Integrę poliftową,...
      Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Motocykl to jest coś czego kompletnie się nie spodziewałem! Tradycyjnie szkoda, że wszystkie nowości...
      Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Przecież mam bekę z Celiki i FTO. A co do przeciętniaków, nie trzeba długo szukać - CRX, Prelude.
      Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      ITR to przeciętniak ale Celica której na drogach mozna spotkać całkiem sporo to już nie? xD
      Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Skoro ITR jest przeciętniakiem to wymień jeszcze z kilka równie dobrych, przednionapędowych hothatchy...
      przemyslawj84 > mitsubishi lancer evo 9 Grzegorz Duda
      świetne (y)
      przemyslawj84 > keep it burnin' (unbound)
      Świetne B)
      Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Klasyków JDM + fur, do których Chad wali konia, tj. Mitsubishi FTO i ostatnia generacja Celiki. Za...
      Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Subaru jest mega, ciekawe kiedy dodadzą w końcu Skyline R33! Oby więcej takich klasyków JDM. Co...
      Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
      Integra totalnie mnie nie jara - uważam to auto za przeciętniaka z przerośniętą legendą, ale pewnie...
      702games_pl > Need for Speed Mobile
      Pobieram to :)
      702games_pl > Subaru Impreza WRX STI
      Ładne :D
      702games_pl > Eclipse by serek
      Ja dodaje :)
      702games_pl > Ford Mustang
      Fajny. Ten biały pas robi robotę :D
      RustyTheStalker > RustyTheStalker
      no ba 8))
      basiabuszak > RustyTheStalker
      o kurde, toz to moja mezczyzna B)
      MadaFaster > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
      Wszystko w swoim czasie
      Siekierka > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
      @Gustaw kiedy jakaś fura w jebound
      Radzio > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
      Fajnie, że za granicą update kosztuje 14,99 ($/€/£) :D a u nas 100zł XD Dlaczego nie w przedziale...
      Ostatnio dostępni
      P
      Przemoo1994
      przemyslawj84
      przemyslawj84
      dev1ance
      dev1ance
      K
      kamiloza125
      Zivkovic818
      Zivkovic818
      M
      M1sz3q
      K
      kimiginho
      Chad_MC
      Chad_MC
      J
      johndoe
      Radzio
      Radzio
      czablu012
      czablu012
      7
      702games_pl
      C
      czarny1992
      M
      MikeOnTheRadio
      P
      Przemon89
      R
      r0zn33
      M
      mlodyboss
      Siekierka
      Siekierka
      M
      Mahonix
      O
      Outsider93
      T
      tomeczek8811
      Danio
      Danio
      J
      jokamaciek
      D
      dawdowy
      A
      attachemalina
      Ankiety
      Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?