Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Aktualności
16. października 2019 Radzio

Prowadzenie - czy Heat pokonał problem poprzedników?

Prowadzenie - czy Heat pokonał problem poprzedników?Jeden z największych problemów ostatnich dwóch odsłon Need for Speed - prowadzenie. Czy w Heat jest lepiej?

Walka między drift i grip oraz znienawidzony brake-to-drift to bolączka ostatnich odsłon. Ghost zaręczał, że tym razem udało się osiągnąć idealny balans i wszyscy będą zadowoleni. Więc jak jest? Póki co nie miałem okazji przetestować Heat osobiście, ale kilkanaście osób miało i śmiało możemy wyciągnąć kilka wniosków z ich relacji.

Cały sekret tkwi w odpowiednim tuningu. Manewrujemy wskaźnikiem w 4 strony : przyczepność - drift oraz asfalt - bezdroża. Prowadzenie zmienia się poprzez zamontowanie odpowiednich podzespołów do naszego auta.

A więc, jeśli chcemy szybko pokonywać zakręty nie ślizgając się ani sekundy, naszym celem będzie dolny, lewy róg tj. maksymalna przyczepność na asfalcie. Jak to osiągniemy to nie ma absolutnie żadnych szans na drift! Samochód jedzie niczym przyklejony do drogi i bardzo sprawnie pokonuje zakręty co możecie zobaczyć tutaj:



A jak wygląda sprawa driftu? Oczywiście trzeba stuningować auto tak, aby wskaźnik był po drugiej stronie czyli bliżej driftu. Dodatkowo możemy dostosowywać pewne właściwości podczas jazdy a mianowicie: czułość sterowania, docisk, kontrolę trakcji oraz balans hamulców przód/tył. Jednak to nie koniec. Tym razem drift jest o wiele trudniejszy niż w poprzednich odsłonach. Potrzeba czasu i treningu, aby nauczyć się idealnie balansować gazem na zakrętach. Wszystko ma wpływ na zachowanie auta więc do długich i szerokich zakrętów użyjemy innego zestawu opcji niż do ciasnych i krótkich serpentyn. Kiedy uda nam się to wszystko idealnie dostosować to nasze cztery kółka będą pięknie lecieć bokiem.









Przeczytaj także:
Prowadzenie - czy Heat pokonał problem poprzedników?
Nowy, lepszy Tuning Fight!
Origin Access za darmo przez miesiąc

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Radzio
    Radzio  ·  6 lata temu
    Osobiście pokochałem driftowanie w NFS 2015 - mogłem godzinami śmigać po górskich serpentynach moją MX5 mając banana na twarzy. Balansowanie gazem, hamulcem i ręcznym było bardzo satysfakcjonujące kiedy zakręt wyszedł idealnie. W Payback już coś się popsuło - wystarczy skręcić w bok i auto się ślizga a koła są proste, nie trzeba kontrować. Po gameplayu widzę, że jest podobnie do Payback co mnie trochę smuci... Sad Z drugiej strony jest promyk nadziei, że lepsze dostosowanie auta da lepszy efekt.

    Na plus nowy grip - jest duża poprawa względem poprzednich części. Nadal nie jest idealnie, ale jak kogoś wkurzało ciągłe driftowanie na zakrętach to powinien być zadowolony.

    Ostateczną opinię napiszę w recenzji po przejściu gry Smile
    • michciu1907
      michciu1907  ·  6 lata temu
      Dokładnie, ja sterowanie w NFS 2015 bardzo miło wspominam, driftowanie wzbudzało ogromną chęć pokonywania kolejnych zakrętów. Cały sekret tkwił w tym, że wystarczyło odrobinę więcej czasu poświęcić na ustawienie wszystkich suwaków, aby dostosować prowadzenie pod siebie Smile Z tego powodu moim zdaniem odsłona z 2015 roku była wyjątkowo mocno niedoceniona przez graczy pod wzglęem sterowania Sad
    • R
      RudyKN46  ·  6 lata temu
      Miałem podobnie z NFS 2015 ,szczególnie drift . Matchmaking tylko drift

      Patrząc po gameplayu to tylnonapędowe wozy mają w sumie ok skręt a 4WD tzw. power slide . Ale delikatnie można by dopracować Wink
      Wyścigi sensownie brzmią Smile
      Ocenimy niebawem Wink
      Ostatnie tematy
      230 Aut
      20-11-2025 20:57czablu012
      Piosenka dnia
      22-03-2025 08:44asembler
      Jakie polecicie ciekawe aplikacje
      18-03-2025 10:50bobi
      Heyka
      20-02-2025 15:47dRoooopED
      ustawienia gry
      17-02-2025 18:13Fl3r0w
      Ostatnie komentarze
      Kacper1 > The Need for Speed - instalacja przy pomocy...
      Kilka dni temu pobrałem demo i jedyny problem jaki miałem na początku to brak dźwięku ale potem...
      Siekierka > More Violence
      More Veloce wygląda, jakby miał zaraz skoczyć i zeżreć wszystkie tuningi Gustawa na śniadanie....
      Siekierka > Avalanche
      Myślę, że to te czarne pasiaste wstawki symbolizują resztki zatwardziałego kału, który ewidentnie...
      Morvic > More Violence
      ㄒ尺卂ᗪㄚ匚ㄚフ几乇 フ卂卩ㄖ几丂Ҝ丨乇 卂ㄩㄒㄖ
      Morvic > Avalanche
      ale za to nie za bardzo czuć to zatwardzenie jak się patrzy na to auto
      NFS FAN123 > Shift 2 Unleashed - DLC Pakiet Legend i Pakiet...
      wrzucasz do folderu z plikami gry i tam otwierasz pobrany plik i zaczyna się instalować
      Morvic > 12 - Nirvana (feat. Rothmans)
      Super, bardzo fajna interpretacja artystyczna malowań Rothmansa. Myślę że podobnie jak kilka poprzednich...
      Morvic > 11 - Bachelor of arts
      Jest w ch... wulgarny, bardzo niepoukładany, dziki, mocno Need For Speedowy (gdyby przy malowaniach...
      Morvic > 10 - Blasphemy
      Bardzo taki mało spektakularny, mega nieurywający dupę, ale mimo wszystko schludny i poprawny. Resorak...
      Morvic > 09 - Heaven only knows
      Podobnie jak poprzedni castrolowy Nissan, chciałbym to jako racecar. Sam w sobie też jest przepiękny,...
      Morvic > 08 - Notorious being (feat. Castrol)
      Chciałbym remaster tego auta w racecarowym bodykicie i spoilerem, może innymi felgami (mimo że one...
      Morvic > 07 - Lovin' him was red (interlude)
      Radzio ma rację, felgi są super, ale za to mi nie pasuje spoiler :D Ale to mały mankament, cały projekt...
      Morvic > 06 - Devotion (takin' me higher)
      Myślałem, że nie dam niżej niż 9 w całej serii, ale tutaj dam niżej niż 9, projekt kompletnie...
      Morvic > 05 - Emptiness machine
      Fascynuje mnie jak bardzo dobrze czujesz kształty auta, to malowanie wręcz tak płynie przez całe...
      Morvic > 04 - Misery loves company (feat. Audi Sport)
      Na spokojnie mógłby być oficjalnym democarem Audi na carshowach, jest ultra sztosior jak Allure powiedział....
      Morvic > 03 - Not a woman but a god
      W sumie ja bardziej o dziwo czułem tutaj Vipera JV niż Bushido, ale faktycznie widzę podobieństwo....
      Morvic > 02 - Not afraid anymore
      Pomimo wyraźnych elementów które wyróżniają projekt na tle innych, jak np. wzory na obu drzwiach,...
      Morvic > 01 - Marry the night
      Jedyne, co mi w nim nie pasuje, to ten orzeł, o którego cię dosłownie przed chwilą zapytałem :D...
      Allure > 12 - Nirvana (feat. Rothmans)
      Piękne to jest. Po jakimś czasie spędzonym w studio naprawdę doceniam to co tutaj się dzieje. Jako,...
      Allure > 11 - Bachelor of arts
      Podoba mi się ta nieregularność, chyba zaczerpnę z tego nieco inspiracji do swojego amg, bo niełatwy...
      Allure > 10 - Blasphemy
      Mam podobne odczucia co koledzy wyżej.
      Allure > 09 - Heaven only knows
      Malowanie jest przepiękne, naprawdę, bardzo w klimacie tego, czego sam ostatnio słucham. No ale felgi...
      Allure > 08 - Notorious being (feat. Castrol)
      Bardzo mi się to podoba, idealne połączenie czegoś sportowego z life stylem.
      Allure > 07 - Lovin' him was red (interlude)
      Jest super, bardzo w klimacie rzeczy, których ostatnio sam próbuję.
      Allure > 06 - Devotion (takin' me higher)
      Nie jestem wielkim fanem ale te tribale są świetne, wyglądają oldschoolowo i świetnie leżą na...
      Allure > 05 - Emptiness machine
      Odblaskowa żółć dodaje popowego charakteru. Wygląda fenomenalnie, wybieram AM.
      Allure > 04 - Misery loves company (feat. Audi Sport)
      Dla mnie to jest ultra sztosior. Znaczki audi na całej karoserii robią robotę, widzisz przy wyprzedzaniu...
      Allure > 03 - Not a woman but a god
      Podoba mi się, chociaż przy dłuższych oględzinach zaczyna się zlewać ta żółta struktura z czarno-zielonymi...
      Ostatnio dostępni
      R
      Ryhen speed
      dev1ance
      dev1ance
      Danio
      Danio
      Siekierka
      Siekierka
      A
      adk95
      Lee Rover Fural
      Lee Rover Fural
      Inventer89
      Inventer89
      G
      grzes000
      michciu1907
      michciu1907
      D
      donorpl
      Tobiasz Malicki
      Tobiasz Malicki
      P
      Piotrekzmc266
      M
      michal_007
      S
      Seba3096
      czablu012
      czablu012
      E
      EdgaroCygaro
      S
      sylwekdybki
      Allure
      Allure
      M
      michael2005
      SZPEREKKUCHAR
      SZPEREKKUCHAR
      Chad_MC
      Chad_MC
      S
      SlepY
      M
      Manewr
      M
      m4jxr3k
      M
      Margikoo
      Ankiety
      Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?