Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Tuning Panel
Aktualności
12. październik 2019 Inventer89

Poznaj Palm City - najlepszy świat serii Need for Speed

Poznaj Palm City - najlepszy świat serii Need for SpeedDo premiery Need for Speed Heat pozostał miesiąc - to wprost idealny czas, by poznać dokładniej miasto, w którym przyjdzie nam się ścigać w nadchodzących miesiącach.

Inspirowany Miami
Po pustynnych klimatach w Need for Speed Payback rodem z Nevady, zespół Ghost rozpoczął poszukiwania dużego miasta, które będzie żywe, idealne do policyjnych pościgów, a jednocześnie uchwyci atmosferę ulubionych części serii Need for Speed - Most Wanted 2005 i Undeground. Zaczęły się zatem żmudne poszukiwania miast, które gracze znają, ale którego jeszcze w serii nie było. Wybór padł na Miami - tętniące życiem, pełne neonów, wielokulturowe miasto z niezwykłą sztuką uliczną. Choć Miami wielu z nas kojarzy ze skąpanymi w słońcu palmami, w grze doświadczymy zmiennych warunków pogodowych. Nie zabraknie więc pochmurnego nieba czy opadów deszczu. Obszar w NFS Heat to połączenie obszarów Miami i Florydy z górami Blue Ridge w Georgii, by zapewnić odpowiednią różnorodność obszaru. Do odkrycia jest ogromne miasto, a okolica oferuje wspaniałe panoramiczne widoki podczas jazdy samochodem.

Stworzony do wyścigów - szybka, płynna i nieprzerwana akcja
Zanim otwarty świat pojawił się w grach wyścigowych, projektanci mogli stworzyć perfekcyjne trasy wyścigowe na potrzeby danych zmagań w epickich krajobrazach. W przypadku NFS Heat studio Ghost zaczęło od zbudowania solidnego zestawu tras wyścigowych, a następnie dostroiło je i dostosowało do otaczającego ich krajobrazu. Dodali także punkty orientacyjne, spektakularne widoki, sekwencje idealnie dla driftów i zmiany scenerii, by wyścigi były dla graczy niesamowitym doznaniem. W kolejnym kroku studio dodało trudniejsze, techniczne trasy. Studio usunęło ślepe uliczki, byśmy zawsze byli gotowi na wszelkie wyzwania. Wiele elementów otoczenia ulega destrukcji. Nie musimy się odradzać - możemy kontynuować grę bez respawnu po wypadnięciu z ostrego zakrętu.

Idealna ucieczka
Na wczesnym etapie rozwoju studio odkryło, że ściganie przez gliniarzy jest znacznie przyjemniejsze, jeśli kierowca ma przyzwoite opcje taktyczne. Podjęto więc próbę wypełnienia krajobrazu, by policja nie miała łatwego życia. Świat pełny jest ramp i bilbordów. Mamy także do dyspozycji autostradę międzystanową, ruch uliczny, gęste zaułki w mieście, a także stacje benzynowe uzupełniające nitro i naprawiające uszkodzenia samochodu. Palm City posiada znacznie bardziej gęstą sieć dróg. Teraz skrzyżowania można znaleźć nawet w 20 sekund - to 3 razy szybciej niż w Paybacku. Dzięki temu na mniejszym terenie mamy do dyspozycji aż 100 km dróg więcej, a dojazdy do wybranych miejsc są dużo prostsze. NFS Heat to kontrast między rozgrywką w dzień i w nocy. Dzień to czas zarabiania pieniędzy, zaś noc wiąże się z ryzykiem i niebezpieczeństwem. Jednym z kluczowych aspektów tej gry jest korzystanie z Kryjówek. Możemy się w nim schronić, gdy nasz samochód jest uszkodzony, a gliny depczą nam po piętach. Po raz pierwszy w serii Need for Speed możesz swobodnie poruszać się poza wytyczonymi drogami.

Powody eksploracji
Studio zmieniło podejście do eksploracji i znajdziek. Teraz wjeżdżanie na rampy i rozbijanie bilbordów jest znacznie prostsze. Znajdźki te są ulokowane w łatwo dostępnych miejscach oferujących ciekawe widoki podczas ich zdobywania, choć nie zabrakło także i tych, które będą wymagały sprytu. Na całym świecie NFS Heat rozmieszczono także rozbijalne neony, grafiti oraz street arty, by uczcić miejskie korzenie serii Need for Speed. Znajdziek jest tak wiele, że studio postanowiło podzielić liczniki na 18 dzielnic. Dlatego zamiast 1 ze 150 otrzymamy informację np. 1 z 6 dla danej dzielnicy. Zebrane znajdźki prowadzą do nagród, a te bywają naprawdę cenne, m.in. specjalną edycję samochodu lub dodatkowe opcje tuningu.

Ogromne przestrzenie do zabawy
Studio zdaje sobie sprawę, że fani uwielbiają zabawy na lotnisku w centrum mapy Need for Speed Payback. W Heat otrzymujemy więcej takich obszarów do zabaw. Mamy do dyspozycji tor wyścigowy na obrzeżach miasta - w pobliżu znajduje się też kryjówka, dzięki czemu można szybko przetestować nowy samochód czy tuning. Na południowym zachodzie mapy znajduje się duża strefa przemysłowa. Centralnym punktem jest masywny obszar załadunku kontenerów, w którym wykorzystaliśmy wszechstronność kontenerów do części bardzo trudnych prób czasowych i niektórych znajdziek. Z kolei kamieniołomy - masywny plac skalny w północno-zachodniej części mapy to doskonałe miejsce do przetestowania terenowych samochodów. Na południe od miasta znajdziemy ogromny kompleks budynków magazynowych i obiektów testowych otaczających miejsce startu rakiet.

To oczywiście tylko część miejsc jakie znajdziemy w NFS Heat. Dajcie znać jak oceniacie mapę NFS Heat. Czy coś Was szczególnie urzekło, a może czegoś Wam zabrakło? I jak ją oceniacie w kontekście mapy Need for Speed 2015 i Need for Speed Payback?

Need for Speed Heat - mapa Palm City dzień Need for Speed Heat - mapa Palm City noc


Przeczytaj także:
NFS Heat ozłocone
Konkurs EA - do wygrania NFS Heat!
Origin Access za darmo przez miesiąc

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Samolocik12
    Samolocik12  ·  4 lata temu
    Mapa ekstra. Moim zdaniem mapa z NFS 2015 się chowa, a z payback... pozwólcie że się nie będę wypowiał...
    • S
      superlord97  ·  4 lata temu
      Mapa fajna tylko dajcie dużo wyścigów a nie tak jak w payback mapa duża a wyścigów mało,i przez to mapa świeciła pustkami. mam jedno pytanie w sprawie wyścigów chodzi mi o rywali w wyścigach czy ich nazwy się będą zminiać i samochody tak jak np nfs mw 2005 czy dalej będzie tak jak w payback że w każdym wyścigu te same samochody rywali jedziły?
      • Siekierka
        Siekierka  ·  4 lata temu
        Przemek, Ty i tak subiektywny/stronniczy tytuł newsa? Nie wierzę.

        A świat faktycznie może być najlepszy - z tego, co można było zobaczyć wreszcie wydaje się naprawdę spójny i... otwarty. Ghost wyciągnęło wnioski z poprzednich stworzonych przez siebie NFS i to widać.
        • Inventer89
          Inventer89  ·  4 lata temu
          To określenie Ghostów. Gdyby napisali idealny, to miałbym opory, ale na obecną chwilę też uważam, że najlepszy.
        • Radzio
          Radzio  ·  4 lata temu
          Naprawdę odwalili kawał dobrej roboty, nie mogę się doczekać Smile
          • Danio
            Danio  ·  4 lata temu
            Bardzo cieszy mnie to, że mapa jest dosłownie otwarta, można przemieszczać się między drogami! I 100km dróg więcej niż w Payback Wink Wierzę, że Palm City to będzie sztos.
            Fajnie też, że jak znajdziesz znajdźkę na jednej z 18 dzielnic, to jest info, że np. znalazłeś 1 z 7 znajdziek i dzięki temu wiesz, że pozostałe są gdzieś w pobliżu.
            Ostatnie komentarze
            DziabongPIGU > Need for Speed Heat
            "Krótkie" porównanie Heat i Unbounda Co Unbound zrobił lepiej od Heata? Po pierwsze styl –...
            DziabongPIGU > Need for Speed Unbound
            "Krótkie" porównanie Heat i Unbounda Co Unbound zrobił lepiej od Heata? Po pierwsze styl –...
            dzonej13 > Need for Speed Carbon - Ultra Graphic by...
            Nie działa, wyrzuca komunikat D'oh!
            Allure > Immortal
            a, z tym zderzakiem to już upośledzenie gry, bo nie przekopiowało na drugą stronę chociaż się...
            MadaFaster > Immortal
            Chyba jak dzieciaki wrócą do szkoły we wrześniu XD
            Siekierka > Immortal
            A gdzie comeback Twoich pokemonów?
            MadaFaster > Immortal
            "Podejście do tuningu już nie to" - zaczynam Cię rozumieć, sam coś od niechcenia nakleję parę...
            Allure > Immortal
            już wiem co mam robić
            Radon > Immortal
            Solidny, można jak najbardziej w pełnej wersji heat poprawić szczegóły żeby było lux. Z innych...
            kam945 > Szczegóły aktualizacji VOL. 4 - załatano...
            Panie, dej numer do kogos z Criteriona i moge wprost do zrodla na*^{}[%ać:) A to, ze nie naprawia to...
            Siekierka > Szczegóły aktualizacji VOL. 4 - załatano...
            Przestań już pisać o tych bugach z myślą o "naprawieniu", bo nie naprawią. Proszę, wróć do czystego...
            kam945 > Szczegóły aktualizacji VOL. 4 - załatano...
            Liczne ? Ciekawe kiedy naprawia problem z blokujacymi sie kolami (po skoku/ po dotknieciu cywila/sciany/przeciwnika)...
            MadaFaster > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
            No to sobie poczekamy do premiery nowej części NFS, może z tej okazji porozdają te DLCki za free...
            MadaFaster > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
            Codemasters - "First time?" xD
            dev1ance > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
            Czy oni kiedykolwiek widzieli początki hip-hopu? xD Niech wstydu oszczędzą i niech lepiej przemyślą...
            Radzio > Aktualizacja VOL. 4 dla NFS Unbound - informacje...
            Z całej aktualizacji najbardziej cieszą sztamy, które otrzymają aż 7 nowym lokalizacji. No i Taycana...
            Radzio > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
            Żenada, widać że to chyba na szybko było lepione XD Nie mieli pomysłu na 3ci dodatek to dali stare...
            Siekierka > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
            Nie ma jak sprzedawanie podstawki zawartości Heat za hajs - jeszcze totalnie tej, na którą gracze...
            Siekierka > Immortal
            "Immortal" kojarzy mi się z nutką Marina & The Diamonds. Kłują mnie w sumie tylko kropki i brak...
            dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
            Wiem, bo grałem - tyle że każda FH jest do siebie bardzo podobna, ale wątki fabularne nie są na...
            Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
            Ale masz też mini-wątki fabularne od FH4. W FH5 już ich kilkanaście jest. De facto fh5 ma dużo więcej...
            dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
            Ja mówiąc o single mam na myśli rzeczy fabularne, a nie odhaczanie coś ala znajdziek(tutaj to właściwie...
            Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
            Ale FH5, licząc zdobycie singlowych accolades i wszystkie nie-multi rzeczy ma więcej singla niż wszystkie...
            dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
            To ciekawe czy będą dodawać nowe całe wielkie mapy do FH6, bo graczom raczej zacznie się jedna mapa...
            Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
            Według plotek FH6 planowana na 2025 to ostatnia FH. Ma być niby grą live service i długo "pożyć",...
            dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
            Oni i tak głównie skupiają się na multi, więc wole poczekać aż będzie rewolucja, albo dobra ewolucja...
            Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
            Akurat w FH5 od jakoś początku tego roku mocno ruszyło wsparcie popremierowe - co miesiąc teraz jest...
            dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
            To akurat wiem, bo tak tam się driftuje, ale bez wyłączenia kontroli trakcji, stabilności etc. to...
            Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
            Wyłącz kontrolę trakcji i stabilności, zapnij mocne i lekkie RWD i zobaczysz, jaka jest "podsterowność"...
            Ostatnio dostępni
            Radon
            Radon
            G
            gamerx1986
            dev1ance
            dev1ance
            Pirr
            Pirr
            kam945
            kam945
            W
            wuzetatz
            K
            Kermiton
            M
            mtszpll
            D
            darek10925
            Danio
            Danio
            Radzio
            Radzio
            L
            loki
            K
            kraken0420
            K
            Krzykacz234
            K
            Karramba
            czablu012
            czablu012
            K
            kret1233
            Siekierka
            Siekierka
            K
            Kisiel
            Chad_MC
            Chad_MC
            R
            Razor_1911
            A
            ashre
            Bazyl
            Bazyl
            michciu1907
            michciu1907
            H
            Haskilbn
            Ankiety
            Jak oceniasz elementy kreskówkowe w NFS Unbound?