Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Aktualności

Duże zmiany w studiu Ghost!

Radzio 29. grudzień 2018 1,810 5 komentarze Drukuj
Duże zmiany w studiu Ghost!Marka Need for Speed w przyszłym roku będzie świętować swoje 25 urodziny. Przez wiele lat tytuł trafiał do różnych twórców przez co seria nie miała jednego stylu. W 2013 roku zadebiutowało studio GHOST, które miało to zmienić i przejąć na stałe naszą ukochaną ścigałkę. Prawdziwa rewolucja zaczęła się jednak 2 lata później, kiedy ogłoszono reboot Need for Speed.

Moim zdaniem wyszło to na dobre, ponieważ na stałe przywrócono do gier to o co gracze tak bardzo prosili - rozwinięty tuning wizualny, nielegalne wyścigi, policję czy fabułę. Oczywiście nie wszystko jest takie jakbyśmy tego oczekiwali i ostatnie 2 odsłony mają swoje wady, ale widać ogromną zmianę w polityce tworzenia NFS.

Niestety, ale studio Ghost podlega Electronic Arts, które lubi narzucać swoje rozwiązania. I właśnie w ten sposób niszczone są Need for Speedy. Wrócę do roku 2012 i premiery NFS Most Wanted od studia Criterion. Pierwotnie miała to być kontynuacja ukochanej przez miliony graczy historii z Rockport! Jednak komuś w EA nie spodobał się ten pomysł i trzeba było zmienić koncepcję gry o 180 stopni. Drugim bardzo dobrym przykładem będzie Need for Speed Payback i lootboxy, które popsuły ten tytuł w oczach graczy.

Trochę się rozpisałem, ale było to niezbędne do przejścia do głównego tematu dzisiejszego newsa. Sprzedaż Need for Speed i Need for Speed Payback nie była zadowalająca więc nadszedł czas na zmiany - personalne.

Marcus Nilsson czyli Producent Wykonawczy w studiu Ghost (inaczej mówiąc szef studia), zadebiutował na scenie E3 w 2013 roku prezentując NFS Rivals. Niestety, ale w listopadzie 2018 Pan Marcus opuścił studio. Co to oznacza? Zmiany. Ale czy na dobre? Nie wiem, ponieważ nie dotarłem do informacji kto go zastąpił. Jednak jest to pewnego rodzaju brak stabilności, niepewność co do wyglądu Need for Speed w 2019 roku.

W październiku pisaliśmy tutaj o nowym pracowniku studia - być może to on będzie następcą Marcus'a Nilsson'a.

Nową interesującą postacią w Ghost jest Philip Huxley, który będzie współpracował przy tworzeniu fabuły w nowym NFS. Wcześniej Pan Philip pracował przy takich projektach jak Killzone: ShadowFall czy Batman: Arkham Knight. Pozostaje nam trzymać kciuki, aby historia w następnej odsłonie była porywająca!



Need for Speed Heat

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • zbiku12
    zbiku12
    Można Prosić link do twittera tego Pana. Szkoda że Nelson opuścił studio fajny miał głos i widać było że słuchał graczy po części się udało a po części nie. Oby Philip Huxley był godnym następcą Nelsona i oby tego nie Spier**lił gorzej niż jest.
    - 29. grudzień 2018 18:36
  • Inventer89
    Inventer89
    Ale my nie braliśmy tego z Twittera, tylko z własnych „kontaktów” Smile
    - 29. grudzień 2018 20:28
  • Radzio
    Radzio
    Philip Huxley nie jest następcą Nilssona. Proszę o czytanie ze zrozumieniem Grin
    - 29. grudzień 2018 20:46
  • zbiku12
    zbiku12

    Cytat

    Ale my nie braliśmy tego z Twittera, tylko z własnych „kontaktów”
    Link profilu do Pana Philipa H. na TT. No chyba że nie ma.

    Cytat

    Philip Huxley nie jest następcą Nilssona.
    A kim? To zamiast pisać ten "News" teraz i bez potwierdzenia informacji. Że Philip H. jest albo nie jest Następcą Nilssona.
    - 02. styczeń 2019 17:31
  • Radzio
    Radzio
    Powtórzę jeszcze raz - proszę o czytanie ze zrozumieniem xd Philip Huxley nie przyszedł do studia Ghost na miejsce Nilssona tylko został zatrudniony do pracy nad fabułą.
    - 03. styczeń 2019 23:38
Ostatnio poruszane tematy
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.
Siekierka
Siekierka11 minuty temu
Wow, tu już odpowiadasz bez traktowania z góry na messengerze.
Inventer89
Inventer892 godziny temu
5 zdjęć jest w planach
Siekierka
Siekierka3 godziny temu
Chcielibyśmy limit 5 zdjęć w showroom.
Radzio
Radzio6 godziny temu
Chcielibyście w Galerii prac widok 4 fotek w wierszu (obecnie są 3)?
Siekierka
Siekierka7 godziny temu
They destroy so I design.
Allure
Allure10 godziny temu
I'm speed.
B
bye112118 godziny temu
Witam lubiących prędkość Pfft
Inventer89
Inventer8921 godziny temu
Najpierw patch 1.3, potem Windows 10 fix
Allure
Allure22 godziny temu
Dziękuję ślicznie. ❣️
Inventer89
Inventer8923 godziny temu
Proszę bardzo
Allure
Allure1 dzień temu
A ja poproszę swojego dreamshota. :>
Radzio
Radzio1 dzień temu
Na pewno wszystko nadrobię Pfft
Siekierka
Siekierka1 dzień temu
Czekam na komentarze pod pracami w SR @Radzio Smile
Danio
Danio1 dzień temu
Czekamy Wink
Radzio
Radzio1 dzień temu
Koniec wakacji, wróciłem do kraju to trzeba się brać za robotę. Jeszcze dzisiaj news Grin
Radzio
Radzio1 dzień temu
Siemanko, wróciłem! Grin
Siekierka
Siekierka2 dni temu
Supi, czekam na coś jeszcze od Ciebie Smile Ja chyba machnę jeszcze jedno autko w PB. Coś lekkiego, jakiś japoniec.
Bazyl
Bazyl2 dni temu
Wreszcie działają naklejki gradientowe 😊
Danio
Danio3 dni temu
Aktualizacja już jest, waży 75MB, apka teraz jest już po polsku Wink Działa też o niebo płynniej.
AreQ
AreQ3 dni temu
Mam nadzieję że nasze telefony sprostają temu wyzwaniu
Danio
Danio3 dni temu
Lada moment apka NFS Heat Studio dostanie wsparcie AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości Wink
Siekierka
Siekierka3 dni temu
Ja korzystam... No heloł Edit: przypominam o moich autach w 2015, gdzie 300 warstw szło na bok Grin
Allure
Allure3 dni temu
A mogliby podnieść limit warstw. Chociaż z drugiej strony, z tego limitu korzysta naprawdę niewiele osób. Tymbardziej tu na zonie.
Siekierka
Siekierka3 dni temu
...oczywiście wtedy i tylko wtedy, gdy te naklejki zapiszą się jako jedna warstwa, a limit to będzie dalej 300. Nie jak w Heat Studio 80, bo z 80ciu warstw to można jako tako porządny bok zrobić.
Siekierka
Siekierka3 dni temu
O, a to całkiem spoko.
Ostatnie komentarze
Ostatnio dostępni
Inventer89
Inventer89
Wyślij wiadomość
Siekierka
Siekierka
Wyślij wiadomość
Danio
Danio
Wyślij wiadomość
X
xoxoposteer
Wyślij wiadomość
K
Kuchsee
Wyślij wiadomość
W
wasylowkonrad
Wyślij wiadomość
Radzio
Radzio
Wyślij wiadomość
Tobiasz Malicki
Tobiasz Malicki
Wyślij wiadomość
M
Mateotu
Wyślij wiadomość
N
Nemmm21
Wyślij wiadomość
D
Drozduch
Wyślij wiadomość
Z
zmudziak22
Wyślij wiadomość
Kajmanv8
Kajmanv8
Wyślij wiadomość
P
Polskianonim
Wyślij wiadomość
Reev
Reev
Wyślij wiadomość
K
kusik22
Wyślij wiadomość
michciu1907
michciu1907
Wyślij wiadomość
Pirr
Pirr
Wyślij wiadomość
W
wookiee
Wyślij wiadomość
ProtoType
ProtoType
Wyślij wiadomość
Allure
Allure
Wyślij wiadomość
B
bye1121
Wyślij wiadomość
D
DiggingPluto3
Wyślij wiadomość
AreQ
AreQ
Wyślij wiadomość
X
XDDDDDDG
Wyślij wiadomość