25. grudnia 2017
Inventer89
Przyszłość serii Need for Speed - ankieta
Po premierze Need for Speed Rivals, Ghost Games częściowo zmieniło proces projektowania gier - nie opiera się on tylko i wyłącznie na pomysłach pracowników. Teraz deweloperzy w dużym stopniu przypatrują się uwagom i sugestiom graczy.
Widać to bardzo dobrze na przykładzie Need for Speed (2015), który jest diametralnie inny od kilku poprzedników. Za ostateczny wygląd gry Need for Speed Payback również spory udział mieliśmy my - społeczność serii. To właśnie dzięki graczom takim jak my i naszym zaangażowaniu mamy ulepszony tuning wizualny, większą i bardziej zróżnicowaną listę samochodów, czy bardziej agresywną policję. Po zakończeniu prac nad Need for Speed (2015) na reddicie powstał wątek, w którym Ghost Games zbierało uwagi i sugestie mające pomóc w stworzeniu następnego NFSa. Jako portal współpracujący z EA, również włączyliśmy się w feedback, jednak podeszliśmy do tego trochę inaczej. Takie otwarte pytanie "co byście zmienili" może powodować, że część kwestii gracze mogą pominąć. Bardziej miarodajna wydaje się być pod tym względem ankieta, która porusza dane aspekty poszczególnych części gier. Dlatego też przeanalizowaliśmy serię Need for Speed począwszy od Undergrounda i ułożyliśmy kilkadziesiąt pytań. Pytaliśmy m.in. o cykl dnia i nocy, tuning zewnętrzny, policję, fabułę, wielkość mapy czy obecność SUVów. Przeglądając wyniki musimy stwierdzić, że Payback pokrywa się dość mocno z wynikami ankiety. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że nasza społeczność nie jest wyrocznią, ale ilość głosów w ankiecie (prawie 1100) i fakt, że jej wyniki przesłaliśmy za pośrednictwem EA Polska, mogła być potraktowana jako ważny głos społeczności naszego kraju.
W tym roku kontynuujemy ten pomysł i oddajemy Wam w ręce kolejną ankietę. Część pytań jest podobna do tych z poprzedniej ankiety, ale dodaliśmy również nowe pytania, w tym o widok z pierwszej osoby, otwarte pościgi policyjne czy ocenę tuningu mechanicznego z NFS Payback. Staraliśmy się nie pominąć żadnej kwestii, jednak gdybyście chcieli wskazać nam coś, czego nie przedstawiliśmy pod ocenę, a co jest dla Was ważne, możecie to napisać w ostatnim, otwartym pytaniu. Z góry dziękujemy za każdą wypełnioną ankietę!
ANKIETA PRZYSZŁOŚĆ SERII NEED FOR SPEED
Widać to bardzo dobrze na przykładzie Need for Speed (2015), który jest diametralnie inny od kilku poprzedników. Za ostateczny wygląd gry Need for Speed Payback również spory udział mieliśmy my - społeczność serii. To właśnie dzięki graczom takim jak my i naszym zaangażowaniu mamy ulepszony tuning wizualny, większą i bardziej zróżnicowaną listę samochodów, czy bardziej agresywną policję. Po zakończeniu prac nad Need for Speed (2015) na reddicie powstał wątek, w którym Ghost Games zbierało uwagi i sugestie mające pomóc w stworzeniu następnego NFSa. Jako portal współpracujący z EA, również włączyliśmy się w feedback, jednak podeszliśmy do tego trochę inaczej. Takie otwarte pytanie "co byście zmienili" może powodować, że część kwestii gracze mogą pominąć. Bardziej miarodajna wydaje się być pod tym względem ankieta, która porusza dane aspekty poszczególnych części gier. Dlatego też przeanalizowaliśmy serię Need for Speed począwszy od Undergrounda i ułożyliśmy kilkadziesiąt pytań. Pytaliśmy m.in. o cykl dnia i nocy, tuning zewnętrzny, policję, fabułę, wielkość mapy czy obecność SUVów. Przeglądając wyniki musimy stwierdzić, że Payback pokrywa się dość mocno z wynikami ankiety. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że nasza społeczność nie jest wyrocznią, ale ilość głosów w ankiecie (prawie 1100) i fakt, że jej wyniki przesłaliśmy za pośrednictwem EA Polska, mogła być potraktowana jako ważny głos społeczności naszego kraju.
W tym roku kontynuujemy ten pomysł i oddajemy Wam w ręce kolejną ankietę. Część pytań jest podobna do tych z poprzedniej ankiety, ale dodaliśmy również nowe pytania, w tym o widok z pierwszej osoby, otwarte pościgi policyjne czy ocenę tuningu mechanicznego z NFS Payback. Staraliśmy się nie pominąć żadnej kwestii, jednak gdybyście chcieli wskazać nam coś, czego nie przedstawiliśmy pod ocenę, a co jest dla Was ważne, możecie to napisać w ostatnim, otwartym pytaniu. Z góry dziękujemy za każdą wypełnioną ankietę!
Komentarze