06. listopada 2017
Inventer89
Premierowa aktualizacje Need for Speed Payback
Od zeszłego tygodnia tysiące użytkowników EA Access i Origin Access mogą przedpremierowo grać w NFS Payback przez 10 godzin. EA w ten sposób dość sprytnie wykorzystuje swoich użytkowników, by przetestowali grę zanim nastąpi jej oficjalna premiera. W efekcie już trwają prace nad pierwszą aktualizacją, która naprawia dziesiątki błędów. Pamiętajcie, że jeśli napotkacie jakiś błąd, możecie go zgłosić w tym temacie.
- Poprawiono działanie gry podczas wydarzenia „Słoneczny sprint”
- Wydarzenie „Aki Kimura – król driftu” nie będzie powodowało zawieszania się gry
- Wydarzenie „Ucieczka przez Silver Canyon” nie będzie powodowało zawieszania się gry po pierwszej kolczatce
- Poprawiono działanie rankingowych zawodów Speedlist
- Naprawiono błąd, który występował czasem podczas początkowego wczytywania gry
- Gra nie będzie się zawieszać w trakcie kupowania dostaw, gdy wybrana jest inna wersja językowa niż angielska
- Wielokrotne powtarzanie wydarzenia „Dzielnicowy drift” nie będzie powodować zawieszania się gry
- Naprawiono błąd występujący po wyścigu między Makiem i Jess na lotnisko
- Gra nie będzie się zawieszać na początku trzeciego etapu misji „Konwój”
- Gra nie będzie się zawieszać po etapie „Dotrzyj na miejsce spotkania” misji „Napad na autostradzie”
- Wszystkie punkty kontrolne wydarzenia „Kto dba o bezpieczeństwo?” będą przyznawały dodatkowy czas
- Poprawiono SI policji w misji „Nieudany napad”
- Wydarzenie „Kawaleria” ma teraz przypisane odpowiednie wymagania dotyczące samochodu
- Cel misji „Rozłączenie” został zmieniony na „Dojedź do mety”
- Samochody glin otrzymują teraz więcej obrażeń, gdy trafia się w nie z dużą prędkością od tyłu
- Strzałki na drodze znajdują się teraz we właściwych miejscach podczas wydarzenia „Żołnierz Podziemia: Sabotaż”
- Nie będzie się już pojawiał komunikat „Ominięto punkt kontrolny” podczas przejeżdżania przez punkt kontrolny próby driftu wydarzenia „Siła docisku”
- Kierowcy SI nie będą już wjeżdżać prosto na ścianę po rozpoczęciu Gonitwy Banitów
- Śmigłowiec w misji „Skyhammer” lata teraz we właściwy sposób
- Kierowcy SI będą teraz jeździć po odpowiedniej trasie w misji „Gonitwa Banitów”
- Minimapa w trakcie Gonitwy Banitów będzie teraz poprawnie wyświetlana
- Kwestia audio pod koniec misji „Zemsta wyścigowca” nie będzie się już powtarzać
- Poprawiono sterowanie BMW X6M podczas jazdy w terenie
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie zawsze było słychać dźwięk uderzenia w blokadę
- Samochody nie będą unieruchamiane podczas zbierania jednego z billboardów na pustyni
- Na ekranie końcowym misji kurierskich będą teraz wyświetlane czasy ich ukończenia
- „Ucieczka przez miasto” nie może zostać rozpoczęta ulicę dalej od zamierzonego miejsca początkowego
- Kierowcy ruchu drogowego zostali wysłani do szkoły jazdy i nie będą już wykonywać niedozwolonych skrętów
- Poprawiono SI glin w trakcie pościgów
- Usprawniono SI podczas wydarzenia „Slalom po złomowisku” na wysokim poziomie trudności
- Pozostałości po trawie i krzewach nie będą się już rozmnażać
- Koła Dodge'a Chargera z 1969 r. nie będą już wystawać przez błotniki w trakcie skrętów w lewo lub prawo
- Poprawiono kolory ikon różnych wydarzeń
- Podniesiono wysoki poziom trudności różnych wydarzeń – powodzenia!
- Krążący kierowca Gearbox został wysłany do szkoły jazdy i nie będzie już się przepychał ze skałami, jeżdżąc po Fortune Valley
- Gdy rzucisz wyzwanie krążącemu kierowcy Gearboxowi przy wjeździe do tunelu, nie będziesz już rozpoczynać wyścigu ze słupem tuż przed sobą
- Nawet jeśli przegrasz pierwszy wyścig z Ravem, otrzymasz kartę Speed
- Komunikat w samouczku tuningu na trasie jest teraz poprawnie wyświetlany
- Nie będą już lecieć iskry z przednich kół podczas wykonywania ostrych zakrętów na asfalcie
- Pojazdy SI nie będą już skręcać 1,27 km od celu podczas wydarzenia „Burda w kanionie”
- Można teraz zmieniać kolor lakieru wraków, które zostały kupione w salonie
- Poprawiono Si podczas wydarzenia „Holtzman – idzie burza”
- Panele nadwozia wraku Volkswagena Beetle są teraz poprawnie wyświetlane
- Koła wraków, które można znaleźć w grze, nie mają już dziwnej pomarańczowej poświaty
- Naprawiono błąd związany z wyglądem zawieszenia i hamulców wraku Chevroleta Bel Air
- Wjechanie do sklepu z częściami, gdy wybrany jest widok z maski lub ze zderzaka, nie sprawia już, że kamera zaczyna wirować
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że w Maździe MX-5 nitro pojawiało się w niewłaściwym miejscu, jeśli zamontowany był dyfuzor marki Ghost
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał nałożenie kalkomanii na przód Dodge'a Chargera z 1969 r.
- Niewykonanie skoku na końcu wydarzenia „Kręty drag” nie będzie już obracało samochodu i stawiało go do góry kołami na trasie
- Zmieniony został typ ostatnich dwóch punktów kontrolnych próby prędkości „Petarda” na właściwy
- Model postaci nie nakłada się już na model fotela kierowcy superwraków Forda Mustanga z 1965 r.
- Opony Forda Roadstera nie są już czarne i błyszczące, gdy zostaną ubrudzone
- Gra będzie teraz zapisywana przed ostatnim przerywnikiem filmowym, dzięki czemu zniknie konieczność powtarzania wyścigu z Liną w Gonitwie Banitów
- Po rozpoczęciu wyścigu w Chevrolecie C10 Pickupie z widokiem z maski kamera nie będzie już umieszczana za przednią szybą
- Superwrak Forda Mustanga z 1965 r. klasy wyścigowej wygląda teraz inaczej niż standardowy model wyścigowy
- Żetony pokerowe i billboardy są już poprawnie oznaczane na mapie i minimapie po zebraniu / zniszczeniu ich
- Muzyka jest teraz poprawnie odtwarzana podczas napisów końcowych
- Felgi przeznaczone do wyścigów drag są teraz dostępne dla pozostałych klas samochodów
- Kamera nie będzie się trząść w trakcie opuszczani garażu
- Naprawiono wiele błędów dźwiękowych
- Wprowadzono wiele poprawek w interfejsie
- Wprowadzono różne poprawki do lokalizacji gry
- Wprowadzono różne poprawki do animacji postaci
- Wprowadzono wiele drobniejszych poprawek i usprawnień
Komentarze