11. października 2017
Radzio
Multiplayer i Speedlisty
Czas na kolejny news z serii "Pod maską". Dzisiaj dostaliśmy informacje o grze wieloosobowej - zapowiada się ciekawie!
W Need for Speed Payback powrócą znane Speedlisty, ale w ulepszonej formie. Pierwszą zmianą jest możliwość głosowania na następne zawody - każdy będzie miał wpływ na przebieg rywalizacji. Aby było sprawiedliwie gracze z dolnej połowy klasyfikacji otrzymają więcej głosów od tych z górnej połówki. Niewykorzystane głosy przechodzą na następną rundę. W tym miejscu przydadzą się umiejętności strategiczne: jeśli głosowanie przebiega po naszej myśli, lepiej będzie zachować głosy do wykorzystania w następnej rundzie.
Zanim przystąpimy do zawodów musimy wybrać 2 samochody: jeden do wyścigów a drugi do bezdroży. Opierając się na poziomie naszych wozów zostaniemy przydzieleni do odpowiednich rywali.
Ponadto będzie wybór pomiędzy zawodami jednorazowymi i rankingowymi! W drugim przypadku dodatkowym czynnikiem wpływającym na matchmaking będzie ocena twoich umiejętności. Oczywiście nie obejdzie się bez rankingu, który będzie składał się z 16 poziomów (biorąc pierwszy level jako 0).
POZA RANKINGIEM > UCZEŃ >
NIEDZIELNY KIEROWCA 1 > NIEDZIELNY KIEROWCA 2 > NIEDZIELNY KIEROWCA 3 >
AMATOR 1 > AMATOR 2 > AMATOR 3 >
KIEROWCA ULICZNY 1 > KIEROWCA ULICZNY 2 > KIEROWCA ULICZNY 3 >
ZAWODOWIEC 1 > ZAWODOWIEC 2 > ZAWODOWIEC 3 >
CZEMPION > MISTRZ > LEGENDA
Za nasze zmagania dostaniemy pieniądze, punkty reputacji oraz części. Nagrody mogą być przyznawane wszystkim, ale lepsze miejsce daje nam większe szanse np. na wylosowanie świetnej części. W grze rankingowej mamy możliwość otrzymania dodatkowego bonusu "premia dla słabszego". Jeśli wygramy jadąc słabszym autem możemy liczyć na premię w postaci punktów reputacji.
W Need for Speed Payback powrócą znane Speedlisty, ale w ulepszonej formie. Pierwszą zmianą jest możliwość głosowania na następne zawody - każdy będzie miał wpływ na przebieg rywalizacji. Aby było sprawiedliwie gracze z dolnej połowy klasyfikacji otrzymają więcej głosów od tych z górnej połówki. Niewykorzystane głosy przechodzą na następną rundę. W tym miejscu przydadzą się umiejętności strategiczne: jeśli głosowanie przebiega po naszej myśli, lepiej będzie zachować głosy do wykorzystania w następnej rundzie.
Zanim przystąpimy do zawodów musimy wybrać 2 samochody: jeden do wyścigów a drugi do bezdroży. Opierając się na poziomie naszych wozów zostaniemy przydzieleni do odpowiednich rywali.
Ponadto będzie wybór pomiędzy zawodami jednorazowymi i rankingowymi! W drugim przypadku dodatkowym czynnikiem wpływającym na matchmaking będzie ocena twoich umiejętności. Oczywiście nie obejdzie się bez rankingu, który będzie składał się z 16 poziomów (biorąc pierwszy level jako 0).
POZA RANKINGIEM > UCZEŃ >
NIEDZIELNY KIEROWCA 1 > NIEDZIELNY KIEROWCA 2 > NIEDZIELNY KIEROWCA 3 >
AMATOR 1 > AMATOR 2 > AMATOR 3 >
KIEROWCA ULICZNY 1 > KIEROWCA ULICZNY 2 > KIEROWCA ULICZNY 3 >
ZAWODOWIEC 1 > ZAWODOWIEC 2 > ZAWODOWIEC 3 >
CZEMPION > MISTRZ > LEGENDA
Za nasze zmagania dostaniemy pieniądze, punkty reputacji oraz części. Nagrody mogą być przyznawane wszystkim, ale lepsze miejsce daje nam większe szanse np. na wylosowanie świetnej części. W grze rankingowej mamy możliwość otrzymania dodatkowego bonusu "premia dla słabszego". Jeśli wygramy jadąc słabszym autem możemy liczyć na premię w postaci punktów reputacji.
Komentarze
Co do MW 2012 - również popieram.