Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

NFS '15 beta - błędy i sugestie

Ostatnia aktualizacja 9 lata temu
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#11
Za nami weekend z betą NFS'15 - jeśli macie jakieś sugestie lub zauważyliście błędy, możecie je zgłaszać w tym temacie lub na naszym profilu FB do 9 października do godziny 12:00. Potem wszystkie uwagi prześlemy do EA Polska.

Moja uwaga:
Problemy z odbiciami otoczenia w kałużach - o ile słupy i "martwe" elementy były widoczne w kałużach, o tyle brakowało w nich przyrody ożywionej, a więc wzgórz i drzew. Czasami w kałużach można było zobaczyć podwójne odbicia. Latania była widoczna w odbiciu w oczekiwanej jakości, a obok było drugie odbicie, tym razem w bardzo słabej jakości - widać było pikselozę.
Truskawek
Truskawek 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#1
Klauss, manualna skrzynia biegów pojawi się prawdopodobnie po premierze gry ;)
i.imgur.com/M9YlJ3c.jpg
K
Klauss 
Obserwator
Dodano 9 lata temu
#2
inteligencja w wyścigach/zawodach : drift
-Przy starcie rywale często zawracają
-Rywale często jadą bo jadą , lekko wpadając w poślizg
-Na jednej trasie przeciwnicy wjeżdżali w mur , a po restarcie wyłaniali się z asfalt

Pojazdy w wyścigach i inne
-Często wykonując wyścig niektóre pojazdy jeździły odwrotnie
-Telefon podczas wyścigu strasznie wpienia miło by było gdyby była opcja wyciszenia

Ogólne
-Czasem w garażu podczas ulepszania części parametry się zawieszały lub nie zwiększały dopiero po wejściu i wyjściu wszystko wracało do normy
-Brak manualnej skrzyni biegów ( lub jej nie znalazłem )
-Gdy silnik jest wyłączony obrotomierz wciąż stoi na obrotach
-Częsty brak połączenia z serwerami EA
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#3

Cytat

Ryan Cooper napisał(a):
Błędy:
-Samochody w ruchu ulicznym wjeżdżają pod prąd.
-Samochody jadące ulicą wyskakiwały spod asfaltu.

Oba potwierdzam. Dzięki wyskokowi spod asfaltu raz samochód uniknął zderzenia - przejechał pod trafikiem.
Dominik
Dominik 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#4
Błędy:
-Samochody w ruchu ulicznym wjeżdżają pod prąd.
-Samochody jadące ulicą wyskakiwały spod asfaltu.
-Próbując przenieść się do wyścigu teleportowało mnie np. do garażu.
-Wrapy czasem mają problem się wczytać lub nie wczytywały się wcale.
-Wchodząc w poślizg na prostej ulicy i wciskając ręczny samochód nienaturalnie "odbijał się" w przeciwną stronę do kierunku poślizgu.
-Wciskając przycisk "Play" w NFS Network gra crashowała się lub miała problem z połączeniem. Po pewnym czasie się to poprawiło.
-Wjeżdżając samochodem w samochód z ruchu ulicznego nasza maszyna odskakiwała. Podobnie zachowuje się gdy uderzymy w barierę. Nie zawsze, lecz tak się dzieje.
-Uderzając w zwykły samochód dostajemy punkty "Slammed Cop".
Sugestie:
-SYMETRIA NAKLEJEK
-Poprawić trudność pościgów ponieważ, policja jest ospała.
-Dodać możliwość wyłączenia wibracji
-Wyłączyć ikony części do znalezienia lub poprawić aby pojawiały się dopiero wtedy gdy jesteśmy bardzo blisko.
-Poprawić driftowanie pojazdem ponieważ, gdy wychodzimy z poślizgu samochodem przez ułamek sekundy prawie nie da się kierować. (nie wiem czy wyślecie to, ale to na serio czasem wkurza zwłaszcza na Drift Trailach, więc uważam, że warto spróbować, ale cóż).

Nie wiem czy coś jeszcze. Jak coś mi się przypomni to dopiszę.
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#5
Przydała by się możliwość wyłączenia wibracji w padach itd
Symetryczne vinyle
NEONY jak da radę
BETA dla PC w okolicach grudnia :P
Truskawek
Truskawek 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#6
Karbonowe nakładki na nadkola do BRZ do poprawki - są brzydko nałożone i z pewnych perspektyw widać ukryte pod nimi kierunkowskazy.
Naklejki - jak włożyłem spoiler RKTBNY v2.0 do BRZ-ki to przykrył on jeden z vinyli.

Standardowo już symetryczne vinyle :P
i.imgur.com/M9YlJ3c.jpg
zbiku12
zbiku12 
Niedzielny kierowca
Dodano 9 lata temu
#7
a mnie cały czas rozłaczało z NFS network :/
Gregi
Gregi 
Czempion
Dodano 9 lata temu
#8

Cytat

Radzio napisał(a):
Sugestie:

Dodać symetrię naklejek. Koniecznie.


Ja to samo daję jako sugestię. Błędów nie podaję bo nie grałem. A naklejki to sprawa życia i śmierci... :)
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 9 lata temu
#9
Na początku driftów gra bez sensu katuje silniczki wibracyjne, denerwuje to i rozładowuje baterie w padzie. Powinni to usunąć albo chociaż osłabić, żebym nie miał obaw, że mój pad (a przecież bardzo solidny) rozleci mi się w dłoniach.
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#10
Błędy:

Włączyłem rozmowę telefoniczną i wjechałem do garażu, gdzie rozpoczęła się cutscenka. Rozmowa telefoniczna się nie wyłączyła i leciała razem z dźwiękiem z cutscenki przez co nic nie zrozumiałem. Był to początek gry, cutscenka w garażu była z Amy.

Sugestie:

Dodać symetrię naklejek. Koniecznie.
i.imgur.com/FrOlLrY.png
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.