Za nami weekend z betą NFS'15 - jeśli macie jakieś sugestie lub zauważyliście błędy, możecie je zgłaszać w tym temacie lub na naszym profilu FB do 9 października do godziny 12:00. Potem wszystkie uwagi prześlemy do EA Polska.
Moja uwaga:
Problemy z odbiciami otoczenia w kałużach - o ile słupy i "martwe" elementy były widoczne w kałużach, o tyle brakowało w nich przyrody ożywionej, a więc wzgórz i drzew. Czasami w kałużach można było zobaczyć podwójne odbicia. Latania była widoczna w odbiciu w oczekiwanej jakości, a obok było drugie odbicie, tym razem w bardzo słabej jakości - widać było pikselozę.
Klauss, manualna skrzynia biegów pojawi się prawdopodobnie po premierze gry ;)
inteligencja w wyścigach/zawodach : drift
-Przy starcie rywale często zawracają
-Rywale często jadą bo jadą , lekko wpadając w poślizg
-Na jednej trasie przeciwnicy wjeżdżali w mur , a po restarcie wyłaniali się z asfalt
Pojazdy w wyścigach i inne
-Często wykonując wyścig niektóre pojazdy jeździły odwrotnie
-Telefon podczas wyścigu strasznie wpienia miło by było gdyby była opcja wyciszenia
Ogólne
-Czasem w garażu podczas ulepszania części parametry się zawieszały lub nie zwiększały dopiero po wejściu i wyjściu wszystko wracało do normy
-Brak manualnej skrzyni biegów ( lub jej nie znalazłem )
-Gdy silnik jest wyłączony obrotomierz wciąż stoi na obrotach
-Częsty brak połączenia z serwerami EA
Błędy:
-Samochody w ruchu ulicznym wjeżdżają pod prąd.
-Samochody jadące ulicą wyskakiwały spod asfaltu.
-Próbując przenieść się do wyścigu teleportowało mnie np. do garażu.
-Wrapy czasem mają problem się wczytać lub nie wczytywały się wcale.
-Wchodząc w poślizg na prostej ulicy i wciskając ręczny samochód nienaturalnie "odbijał się" w przeciwną stronę do kierunku poślizgu.
-Wciskając przycisk "Play" w NFS Network gra crashowała się lub miała problem z połączeniem. Po pewnym czasie się to poprawiło.
-Wjeżdżając samochodem w samochód z ruchu ulicznego nasza maszyna odskakiwała. Podobnie zachowuje się gdy uderzymy w barierę. Nie zawsze, lecz tak się dzieje.
-Uderzając w zwykły samochód dostajemy punkty "Slammed Cop".
Sugestie:
-SYMETRIA NAKLEJEK
-Poprawić trudność pościgów ponieważ, policja jest ospała.
-Dodać możliwość wyłączenia wibracji
-Wyłączyć ikony części do znalezienia lub poprawić aby pojawiały się dopiero wtedy gdy jesteśmy bardzo blisko.
-Poprawić driftowanie pojazdem ponieważ, gdy wychodzimy z poślizgu samochodem przez ułamek sekundy prawie nie da się kierować. (nie wiem czy wyślecie to, ale to na serio czasem wkurza zwłaszcza na Drift Trailach, więc uważam, że warto spróbować, ale cóż).
Nie wiem czy coś jeszcze. Jak coś mi się przypomni to dopiszę.
Przydała by się możliwość wyłączenia wibracji w padach itd
Symetryczne vinyle
NEONY jak da radę
BETA dla PC w okolicach grudnia :P
Karbonowe nakładki na nadkola do BRZ do poprawki - są brzydko nałożone i z pewnych perspektyw widać ukryte pod nimi kierunkowskazy.
Naklejki - jak włożyłem spoiler RKTBNY v2.0 do BRZ-ki to przykrył on jeden z vinyli.
Standardowo już symetryczne vinyle :P
a mnie cały czas rozłaczało z NFS network :/
Na początku driftów gra bez sensu katuje silniczki wibracyjne, denerwuje to i rozładowuje baterie w padzie. Powinni to usunąć albo chociaż osłabić, żebym nie miał obaw, że mój pad (a przecież bardzo solidny) rozleci mi się w dłoniach.
Błędy:
Włączyłem rozmowę telefoniczną i wjechałem do garażu, gdzie rozpoczęła się cutscenka. Rozmowa telefoniczna się nie wyłączyła i leciała razem z dźwiękiem z cutscenki przez co nic nie zrozumiałem. Był to początek gry, cutscenka w garażu była z Amy.
Sugestie:
Dodać symetrię naklejek. Koniecznie.