Dobra poradziłem sobie DZIĘKI :)
Zamykam.
*G
Ty koleś jakiś ślepy jesteś, że nie czytasz mojego posta? Napisałem że był temat i wszystko ładnie było wyjaśnione, tylko opis obejmował jeszcze zmianę tekstur, zapraszam do działu z pierwszym Undergroundem.
Nie wiem, ja tam na Twoim miejscu bym sobie głowy tym nie zawracał, jeżeli gra działa bez zarzutu.
Gdy otwieram Vinyls.bin w nfs texed lub w bintex i chce wymienić debug na ten z pobranego samochodu to wyskakuje błąd że mam zły format bo debug jest dds a wszystko w vinyls.bin w foemacie P8 a w instrukcji od TexEda pisze tak : P8 are support as palette ARGB (256 colors), recommended NVIDIA DDS Format
plugin
in version 6.60 (NFS-TexEd package include this plugin, just copy
dds.8bi to ...\Adobe\Adobe Photoshop <VERSION>\Plug-ins\File Formats)
No to skoro gra działa jak najbardziej w porządku, to nie wiem w czym Ty masz problem. :D To zapewne po prostu siatka do malowania własnych vinyli.
CARS mam tylko TEXTURES.BIN a gra działa
Hm... Mi to wygląda na to, że ten debug to zupełnie do innego pliku powinien być wklepany. W katalogu CARS chyba też jest jeden o nazwie VINYLS.bin - spróbuj z tym.
// A tak w ogóle, to gra Ci działa bez tego pliku?
Podeślij link do pliku VINYLS.bin, to zobaczę o co kaman, bo nie mam Undergrounda 2 na komputerze.
Znalazłem DEBUG ale ono jest w formacie P8 .
temat już taki był, poszukaj na forum.
NFS Tex-Ed. Podmiana jest prosta. Wybierasz plik .bin, usuwasz stary Debug.dds i dodajesz nowy.
A jakim programem i jak ?
Wgraj ten plik do VINYLS.bin