Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Zapowiedzi NFS The RUN

Ostatnia aktualizacja 13 lata temu
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 13 lata temu
#10
Premiera NFS The RUN zbliża się wielkimi krokami. Tu macie gadżet na pulpit odliczający czas. EA zaczyna nas bombardować informacjami, zapodaje filmiki... Nic tylko czekać. Póki co, wiemy że gra będzie mieć rozbudowana fabułę - po raz pierwszy w NFS wysiądziemy z samochodu i będziemy biec, choć tu nasz wkład będzie minimalny - w odpowiednich momentach mamy nacisnąć odpowiedni klawisz. Akcja zacznie się w San Francisco, a zakończy w Nowym Jorku. Trasa ma wynosić 300 km, czyli bez szału. Za grafikę ma odpowiadać silnik z nowego Battlefielda + tekstury i część rozwiązań z Hot Pursuit. Zagadką pozostają m. in. metropolie - czy będą duże? A może porównywalne z Undercoverowymi? Czy powrócą spowalniacze? I jeszcze ta funkcja cofania czasu...
Leeav
Leeav 
Czempion
Dodano 13 lata temu
#1
Możliwe, ale to pewnie zwykłe przerywniki będą..
host.nfszone.pl/images/53146741530508677005.png

Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 13 lata temu
#2
Ale może będą jakieś bezpośrednie starcia z przeciwnikami, na nogach, nie w samochodach, wymiany zdań, groźby itp. Bo jak na razie od tej strony fabuły w ogóle nie znamy.
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 13 lata temu
#3
no :) przecież on się ściga o wielką nagrode za dotarcie pierwszemu do mety...a tutaj R8 wyprzedza go i nie mógł pozwolić aby ktoś był przed nim w Nowym Jorku..Dla mnie fabuła będzie zarąbista kupie na sto %%% i nie będę żałował wydanych pieniędzy na pewno..
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 13 lata temu
#4
Ciekawy jestem fabuły. Dzisiejszy trailer być może pokazuje, że oprócz problemu jakim będzie policja być może będziemy też mieli wrogów "fabularnych" (jak ludzie z czarnej listy) a nie jak to było w HP tylko "na czas wyścigu". Ten pościg z Audi R8 wygląda trochę jak wyścig w kanionach w Carbonie. Przynajmniej ja mam takie odczucie oglądając filmik. nie chodzi o sam wyścig, ale o przerywnik na początku. Gdybyście byli na miejscu głównego bohatera, to też byście "ot tak" wjechali na zamkniętą trasę po wjechaniu tam innego samochodu?
Siekierka
Siekierka 
Mistrz
Dodano 13 lata temu
#5
Ale tu chodzi głównie o postacie. W Most Wantedzie i Carbonie postacie grane były przez aktorów. Faktycznie, w C mieliśmy do czynienia z bossami w grze. Szkoda tylko, iż poruszały się gorzej niż Pamela Anderson w Minecrafcie. Tutaj dostaliśmy porządny silnik i dlatego będzie porządna gra. Potencjału Frostbite jednak i tak Black Box nie wykorzysta w stu procentach.

Co do silnika HP - jest on w całości przejęty z Burnouta Paradise.

Zdaje mi się, że już wiem, skąd te podobieństwa między R, a HP. Widocznie obie gry musiały być tworzone jednocześnie - przecież HP robiony był od premiery Undercovera, zupełnie jak R. A tak podobne modele samochodów i tekstura drogi mogły wziąć się z tego, iż Frostbite 2.0 stworzony został trochę później. I dopiero potem tekstury z silnika HP mogły być przerabiane na Frostbite 2.
i.imgur.com/xWDZwKE.png
G
Gwozdek 
Czempion
Dodano 13 lata temu
#6

Cytat

Inventer89 napisał(a):

Cytat

PZero napisał(a):
po raz pierwszy w NFS PRZERYWNIKI FILMOWE ZOSTANĄ WYGENEROWANE PRZEZ GRĘ!
A w kanionach w Carbonie podczas pojedynków z bossami? To były przerywniki związane z fabułą.


To co masz na myśli, to to samo, co było w MW podczas pojedynków z kierowcami z Czarnej Listy, o tyle, że wzbogacone o modele postaci i ścieżkę dźwiękową.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 13 lata temu
#7

Cytat

PZero napisał(a):
po raz pierwszy w NFS PRZERYWNIKI FILMOWE ZOSTANĄ WYGENEROWANE PRZEZ GRĘ!
A w kanionach w Carbonie podczas pojedynków z bossami? To były przerywniki związane z fabułą.
G
Gwozdek 
Czempion
Dodano 13 lata temu
#8
Zapewne te 300 km dróg to wyłącznie obszar miast (łączny) po których będzie dane nam jeździć. ja też nie rozumiem, dlaczego ludziom Run przypomina HP. Jest ta nieszczęsna tekstura drogi i samochodów. Coś jeszcze? Wydaje mi się, że nie.
Dodatkowo:

Cytat

PZero napisał(a):
Pełne uroki Frostbite 2 widać natomiast w postaciach - po raz pierwszy w NFS PRZERYWNIKI FILMOWE ZOSTANĄ WYGENEROWANE PRZEZ GRĘ! Zobaczcie, jak ładnie wygląda np. Jack - i tutaj należy szukać obecności Frostbite'a.

I tu należy się pełen szacunek, gdyż takie rzeczy można ujrzeć w grach akcji.
Siekierka
Siekierka 
Mistrz
Dodano 13 lata temu
#9
Jak już zauważyliśmy, odwzorowane zostanie 5 dużych miast - San Francisco, Las Vegas, Denver, Chicago i Nowy Jork. Zdaje mi się, iż te 300 km jest taką jakby "podpuchą" - w końcu trasa w "realu" ma aż 1300 km.

Ludzie myślą, iż Run to praktycznie Hot Pursuit - moim zdaniem oba tytuły mają ze sobą niewiele wspólnego. Z dzieła Criterion i DICE przeniesiono TYLKO TEKSTURĘ DROGI i NIEKTÓRYCH SAMOCHODÓW, które i tak były tam dobre. Otoczenie wygląda 100 razy lepiej aniżeli w HP, a jeśli ktoś tego nie widzi, to jest ślepy - te drzewa na pustyni są śliczne, otoczenie zresztą również, a jak wszyscy wiedzą, drzewka w HP wypadały słabo w porównaniu z pięknymi autami.

Pełne uroki Frostbite 2 widać natomiast w postaciach - po raz pierwszy w NFS PRZERYWNIKI FILMOWE ZOSTANĄ WYGENEROWANE PRZEZ GRĘ! Zobaczcie, jak ładnie wygląda np. Jack - i tutaj należy szukać obecności Frostbite'a. Dodatkowo oświetlenie - prezentuje się ono milion razy lepiej niż w HP.

Co Wam przeszkadza pościgowa muzyka? To właśnie ona nadaje całej grze dynamizmu - głupie Run to the Hills wydaje się niezwykle dynamiczne.

Co do modelu jazdy - idealny jak na arcade. Mieliście okropny model w Most Wanted i tak Wam się podobał. Potem to samo w UC - nie, to już jest BE, mimo tego, iż wygląda tak samo. Tutaj macie coś mniej arcade, takie pomieszanie Hot Pursuita i Worlda. I znowu jest źle?! Wam się nigdy nie dogodzi. Jak dla mnie to model prezentuje się świetnie. I ta fizyka skoków - miodzio, auto nie ląduje standardowo na 4 łapy, przyklejając się do nawierzchni jak w PS czy niekiedy w U2.

To tyle.
i.imgur.com/xWDZwKE.png
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.