Jak już zauważyliśmy, odwzorowane zostanie 5 dużych miast - San Francisco, Las Vegas, Denver, Chicago i Nowy Jork. Zdaje mi się, iż te 300 km jest taką jakby "podpuchą" - w końcu trasa w "realu" ma aż 1300 km.
Ludzie myślą, iż Run to praktycznie Hot Pursuit - moim zdaniem oba tytuły mają ze sobą niewiele wspólnego. Z dzieła Criterion i DICE przeniesiono TYLKO TEKSTURĘ DROGI i NIEKTÓRYCH SAMOCHODÓW, które i tak były tam dobre. Otoczenie wygląda 100 razy lepiej aniżeli w HP, a jeśli ktoś tego nie widzi, to jest ślepy - te drzewa na pustyni są śliczne, otoczenie zresztą również, a jak wszyscy wiedzą, drzewka w HP wypadały słabo w porównaniu z pięknymi autami.
Pełne uroki Frostbite 2 widać natomiast w postaciach - po raz pierwszy w NFS PRZERYWNIKI FILMOWE ZOSTANĄ WYGENEROWANE PRZEZ GRĘ! Zobaczcie, jak ładnie wygląda np. Jack - i tutaj należy szukać obecności Frostbite'a. Dodatkowo oświetlenie - prezentuje się ono milion razy lepiej niż w HP.
Co Wam przeszkadza pościgowa muzyka? To właśnie ona nadaje całej grze dynamizmu - głupie Run to the Hills wydaje się niezwykle dynamiczne.
Co do modelu jazdy - idealny jak na arcade. Mieliście okropny model w Most Wanted i tak Wam się podobał. Potem to samo w UC - nie, to już jest BE, mimo tego, iż wygląda tak samo. Tutaj macie coś mniej arcade, takie pomieszanie Hot Pursuita i Worlda. I znowu jest źle?! Wam się nigdy nie dogodzi. Jak dla mnie to model prezentuje się świetnie. I ta fizyka skoków - miodzio, auto nie ląduje standardowo na 4 łapy, przyklejając się do nawierzchni jak w PS czy niekiedy w U2.
To tyle.
Ale tu chodzi głównie o postacie. W Most Wantedzie i Carbonie postacie grane były przez aktorów. Faktycznie, w C mieliśmy do czynienia z bossami w grze. Szkoda tylko, iż poruszały się gorzej niż Pamela Anderson w Minecrafcie. Tutaj dostaliśmy porządny silnik i dlatego będzie porządna gra. Potencjału Frostbite jednak i tak Black Box nie wykorzysta w stu procentach.
Co do silnika HP - jest on w całości przejęty z Burnouta Paradise.
Zdaje mi się, że już wiem, skąd te podobieństwa między R, a HP. Widocznie obie gry musiały być tworzone jednocześnie - przecież HP robiony był od premiery Undercovera, zupełnie jak R. A tak podobne modele samochodów i tekstura drogi mogły wziąć się z tego, iż Frostbite 2.0 stworzony został trochę później. I dopiero potem tekstury z silnika HP mogły być przerabiane na Frostbite 2.
Ciekawy jestem fabuły. Dzisiejszy trailer być może pokazuje, że oprócz problemu jakim będzie policja być może będziemy też mieli wrogów "fabularnych" (jak ludzie z czarnej listy) a nie jak to było w HP tylko "na czas wyścigu". Ten pościg z Audi R8 wygląda trochę jak wyścig w kanionach w Carbonie. Przynajmniej ja mam takie odczucie oglądając filmik. nie chodzi o sam wyścig, ale o przerywnik na początku. Gdybyście byli na miejscu głównego bohatera, to też byście "ot tak" wjechali na zamkniętą trasę po wjechaniu tam innego samochodu?
no :) przecież on się ściga o wielką nagrode za dotarcie pierwszemu do mety...a tutaj R8 wyprzedza go i nie mógł pozwolić aby ktoś był przed nim w Nowym Jorku..Dla mnie fabuła będzie zarąbista kupie na sto %%% i nie będę żałował wydanych pieniędzy na pewno..
Ale może będą jakieś bezpośrednie starcia z przeciwnikami, na nogach, nie w samochodach, wymiany zdań, groźby itp. Bo jak na razie od tej strony fabuły w ogóle nie znamy.
Możliwe, ale to pewnie zwykłe przerywniki będą..