Siemka. Chciałem sobie potworzyć animacji do gry, jednak nie wiem którym programem się posługiwać,
3ds max 2011- Wersja Trial, rozbudowany program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji stworzonej przez firmę Kinetix, zakupionej następnie przez firmę Discreet, która wydała trzy kolejne wersje programu, aby zostać ostatecznie wcieloną do firmy Autodesk Inc. Pierwsza wersja ukazała się w 1990 roku pod nazwą 3D Studio dla systemu MS-DOS, obecną wersję 3ds Maxa oznaczoną rokiem 2011 (w wersji 13 wg dawnego sposobu numeracji) przeznaczono dla środowiska Microsoft Windows.
Blender-Znakomity, darmowy program umożliwiający tworzenie zaawansowanej grafiki 3D. Dzięki niemu można tworzyć trójwymiarowe modele, następnie animować je, renderować całe sceny i obrabiać efekty pracy. Aplikacja jest więc kompletnym narzędziem pozwalającym tworzyć profesjonalne reklamy telewizyjne, loga firm, interfejsy programów, projekty techniczne oraz przestrzenne gry komputerowe.
Blender. Jest latwiejszy w obsludze.
Tak więc Blender.
Ma ktoś może wtyczkę do niego żeby obsługiwał pliki .gr2 ?
Blender owszem jest łatwiejszy ale niestety nie da się wyrenderować "zdjęć" musisz być naprawdę hardcore'em, sam robię od roku więc wiem. 3DS Max;ie dużo łatwiej do wyrenderowania "zdjęć", ale obsługa już dużo trudniejsza.
Dlatego polecam ściągnąć silnik renderujący yaf(a)ray do blendera, no i ogólnie lepiej blendera na początek mieć. A jak nawet do gry chcesz mieć intro, czy jakąś animację jak mówisz to blendera bier.
Co do wtyczki to wpisz w google'ach i będzie pewnie na jakieś stronce. Od masy tych wtyczek jest.