Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

3ds max czy Blender ?

Ostatnia aktualizacja 13 lata temu
R
Reev 
Czempion
Dodano 13 lata temu
#1
Siemka. Chciałem sobie potworzyć animacji do gry, jednak nie wiem którym programem się posługiwać,

3ds max 2011- Wersja Trial, rozbudowany program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji stworzonej przez firmę Kinetix, zakupionej następnie przez firmę Discreet, która wydała trzy kolejne wersje programu, aby zostać ostatecznie wcieloną do firmy Autodesk Inc. Pierwsza wersja ukazała się w 1990 roku pod nazwą 3D Studio dla systemu MS-DOS, obecną wersję 3ds Maxa oznaczoną rokiem 2011 (w wersji 13 wg dawnego sposobu numeracji) przeznaczono dla środowiska Microsoft Windows.

Blender-Znakomity, darmowy program umożliwiający tworzenie zaawansowanej grafiki 3D. Dzięki niemu można tworzyć trójwymiarowe modele, następnie animować je, renderować całe sceny i obrabiać efekty pracy. Aplikacja jest więc kompletnym narzędziem pozwalającym tworzyć profesjonalne reklamy telewizyjne, loga firm, interfejsy programów, projekty techniczne oraz przestrzenne gry komputerowe.
Black Ice
Black Ice 
Czempion
Dodano 13 lata temu
#2
Blender. Jest latwiejszy w obsludze.
img197.imageshack.us/img197/4150/mustang121212.png
diego0008
diego0008 
Uliczny kierowca
Dodano 13 lata temu
#3
Blender prosty i łatwy
R
Reev 
Czempion
Dodano 13 lata temu
#4
Tak więc Blender.

Ma ktoś może wtyczkę do niego żeby obsługiwał pliki .gr2 ?
Slight
Slight 
Czempion
Dodano 13 lata temu
#5
Blender owszem jest łatwiejszy ale niestety nie da się wyrenderować "zdjęć" musisz być naprawdę hardcore'em, sam robię od roku więc wiem. 3DS Max;ie dużo łatwiej do wyrenderowania "zdjęć", ale obsługa już dużo trudniejsza.
Dlatego polecam ściągnąć silnik renderujący yaf(a)ray do blendera, no i ogólnie lepiej blendera na początek mieć. A jak nawet do gry chcesz mieć intro, czy jakąś animację jak mówisz to blendera bier.
Co do wtyczki to wpisz w google'ach i będzie pewnie na jakieś stronce. Od masy tych wtyczek jest.
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.