No i pewnie trzeba bd ładnie zabulić za dodatek, i powiedzcie mi poco kupować oryginał jak to nie dokończony projekt. Brak słów, wychodzi na to że lepiej piracić :)
Dzisiaj na jutro pewnie czekam bez strachu,
Wita mnie świt, witam go na luzaku,
Radości łzy i smutku pół na pół,
Cały czas życiu stawiam czoła bez strachu!
Mam pewien problem z Split-Screen'em, a bardziej z kontrolerem drugiego gracza. Otóż kiedy próbuję podłączyć pada cyfrowego gra go nie widzi, to samo z analogowym. W necie wyczytałem że da się tylko na Padzie od XBOX'a 360 grać. Da się jakoś zrobić żeby na tych normalnych Pad'ach pograć??? Jak ktoś wie to prosiłbym o pomoc.
I miałeś rację. :) Chodzi mi na średnio-wysokich. Sama gra jest oszałamiająca. Nie zgadzam się tylko z tym, że wszystkie auta dostępne są na początku. Nie, bo auta odblokowuje się razem z teamami. Ciekaw jestem, kiedy przyjdzie własny założyć. I ciekawe, czy będzie można własny vinyl zrobić... :)
bez problemu Ci pójdzie na wysokich, uwierz.
Ja się trochę boję, że na Samsungu R580-JS0A może nie pójść na średnich już. :P Chociaż, DiRT 2 odpalił na full bez przycięcia... Ale nie rozumiem, czemu DiRT 3 potrzebuje takiego proca.
Ustawienia mam wszystkie na High. Grafika jest cudna, ale to moim zdaniem mogła być lepsza, gdy zobaczyłem trasę na śniegu spadłem z krzesła. Gra jest zaje dobrze zoptymalizowana. Ten klimat co był w najlepszej części całej serii to nie ma, napiszę tak. Mnie to bardziej CMR2005 przypomina z Dirt'em 1 i 2.
Tera o optymalizacji, która jak zawsze jest bardzo dobra. Na moim sprzęcie to superowo hula (w opisie mojego profilu mój sprzęt jest.) Byłem zaskoczony że wszystko, razem z cieniami na high ustawione i to dobrze działało.
Ale naprawdę gierka jest bombowa. Zobaczymy jak później w karerze będzie to wyglądać ale myślę że będzie tak jak dawniej.
PS. Przecież napisałem gameplay, rozrgrywka (wiesz o co biega.) jest powalający!!! A nie na odwrót!
Gameplay nie powala?! Przecież na gameplayach grafika jest oszałamiająca! Zresztą, sam dzisiaj dorwę grę, to się wypowiem. Ale wyraźnie widać, że grafa jest lepsza niż w DiRT 2, który i tak wyglądał niesamowicie. Klimat jest ten sam, co w CMR 2? Ale dziwne, Citroen C4 jakoś jest, a DS3 nie ma. :P Aha, powiedz mi, co z optymalizacją gry.
Posiadam już grę. Się podziele pierwszymi wrażeniami, a więc sam gameplay jest przecudny, radzę trochę czułość sterowania skonfigurować. Grafika nie może nie powala, ale jest i tak zajedobra, szczególnie oświetlenie, bomba!
Od razu mamy dostępne parę aut w każdej klasie. Jedynie trzeba odcinki rajdowe odblokowywać bo na razie dostępne odcinki są w Finlandii, Norwegi, Kenii i Michingan. Zapewne trzeba odblokowywać w innych krajach.
Samochodów jest sporo, brakuje mi Citroena DS3 którego o dziwo nie ma! Prawie wszystkie dostępne na starcie.
W karierze jak na razie mam wszystkiego po trochu więc nie mogę powiedzieć czy więcej jest samych odcinków rajdowych czy rallycross'u itp.
Jak dla mnie to wspaniały powrót do serii i połączenia w jej całość. Dla mnie mogła by być grą wyścigową roku 2011, co ja pisze RAJDOWĄ!
Mnie też. Chociaż... O NFS zawsze tyle paplają i robią taki super piar, jaka to gra jest zarąbista, a wszystko wychodzi w praniu. Dobrze, że ta lista jest nieoficjalna i może się wszystko jeszcze zmienić. :)
Citroen'a DS3 brakuje i mogli by w sumie Toyotę Corollę WRC tą z przed 10 lat i Mitsubishi Lancer'a EVO VI. Zaskakuje mnie to że tak trochę "cicho" jest o tej części...
Demo dopiero po premierze, niestety...
Co do samej gry - szykuje się najlepsza gra wyścigowa tego roku. Mimo tego, że Shift 2 zebrał bardzo dobre recenzje, to Dirt 3 zdobędzie jeszcze lepsze. Grafika jest oszałamiająca. I podoba mi się to, że znowu pierwsze skrzypce będą grały rajdy. I zdaje mi się, że zajmą trochę więcej niż 60% gry, reszta na Rallycross, Pikes Peak i rajdy terenowe, Buggy to raczej taki dodatek. W aktualnej liście brakuje Citroena DS3 WRC. Mam nadzieję, że go dodadzą.