Demo dopiero po premierze, niestety...
Co do samej gry - szykuje się najlepsza gra wyścigowa tego roku. Mimo tego, że Shift 2 zebrał bardzo dobre recenzje, to Dirt 3 zdobędzie jeszcze lepsze. Grafika jest oszałamiająca. I podoba mi się to, że znowu pierwsze skrzypce będą grały rajdy. I zdaje mi się, że zajmą trochę więcej niż 60% gry, reszta na Rallycross, Pikes Peak i rajdy terenowe, Buggy to raczej taki dodatek. W aktualnej liście brakuje Citroena DS3 WRC. Mam nadzieję, że go dodadzą.
Citroen'a DS3 brakuje i mogli by w sumie Toyotę Corollę WRC tą z przed 10 lat i Mitsubishi Lancer'a EVO VI. Zaskakuje mnie to że tak trochę "cicho" jest o tej części...
Mnie też. Chociaż... O NFS zawsze tyle paplają i robią taki super piar, jaka to gra jest zarąbista, a wszystko wychodzi w praniu. Dobrze, że ta lista jest nieoficjalna i może się wszystko jeszcze zmienić. :)
Posiadam już grę. Się podziele pierwszymi wrażeniami, a więc sam gameplay jest przecudny, radzę trochę czułość sterowania skonfigurować. Grafika nie może nie powala, ale jest i tak zajedobra, szczególnie oświetlenie, bomba!
Od razu mamy dostępne parę aut w każdej klasie. Jedynie trzeba odcinki rajdowe odblokowywać bo na razie dostępne odcinki są w Finlandii, Norwegi, Kenii i Michingan. Zapewne trzeba odblokowywać w innych krajach.
Samochodów jest sporo, brakuje mi Citroena DS3 którego o dziwo nie ma! Prawie wszystkie dostępne na starcie.
W karierze jak na razie mam wszystkiego po trochu więc nie mogę powiedzieć czy więcej jest samych odcinków rajdowych czy rallycross'u itp.
Jak dla mnie to wspaniały powrót do serii i połączenia w jej całość. Dla mnie mogła by być grą wyścigową roku 2011, co ja pisze RAJDOWĄ!
Gameplay nie powala?! Przecież na gameplayach grafika jest oszałamiająca! Zresztą, sam dzisiaj dorwę grę, to się wypowiem. Ale wyraźnie widać, że grafa jest lepsza niż w DiRT 2, który i tak wyglądał niesamowicie. Klimat jest ten sam, co w CMR 2? Ale dziwne, Citroen C4 jakoś jest, a DS3 nie ma. :P Aha, powiedz mi, co z optymalizacją gry.
Ustawienia mam wszystkie na High. Grafika jest cudna, ale to moim zdaniem mogła być lepsza, gdy zobaczyłem trasę na śniegu spadłem z krzesła. Gra jest zaje dobrze zoptymalizowana. Ten klimat co był w najlepszej części całej serii to nie ma, napiszę tak. Mnie to bardziej CMR2005 przypomina z Dirt'em 1 i 2.
Tera o optymalizacji, która jak zawsze jest bardzo dobra. Na moim sprzęcie to superowo hula (w opisie mojego profilu mój sprzęt jest.) Byłem zaskoczony że wszystko, razem z cieniami na high ustawione i to dobrze działało.
Ale naprawdę gierka jest bombowa. Zobaczymy jak później w karerze będzie to wyglądać ale myślę że będzie tak jak dawniej.
PS. Przecież napisałem gameplay, rozrgrywka (wiesz o co biega.) jest powalający!!! A nie na odwrót!
Ja się trochę boję, że na Samsungu R580-JS0A może nie pójść na średnich już. :P Chociaż, DiRT 2 odpalił na full bez przycięcia... Ale nie rozumiem, czemu DiRT 3 potrzebuje takiego proca.
bez problemu Ci pójdzie na wysokich, uwierz.
I miałeś rację. :) Chodzi mi na średnio-wysokich. Sama gra jest oszałamiająca. Nie zgadzam się tylko z tym, że wszystkie auta dostępne są na początku. Nie, bo auta odblokowuje się razem z teamami. Ciekaw jestem, kiedy przyjdzie własny założyć. I ciekawe, czy będzie można własny vinyl zrobić... :)
Mam pewien problem z Split-Screen'em, a bardziej z kontrolerem drugiego gracza. Otóż kiedy próbuję podłączyć pada cyfrowego gra go nie widzi, to samo z analogowym. W necie wyczytałem że da się tylko na Padzie od XBOX'a 360 grać. Da się jakoś zrobić żeby na tych normalnych Pad'ach pograć??? Jak ktoś wie to prosiłbym o pomoc.
No i pewnie trzeba bd ładnie zabulić za dodatek, i powiedzcie mi poco kupować oryginał jak to nie dokończony projekt. Brak słów, wychodzi na to że lepiej piracić :)
Dzisiaj na jutro pewnie czekam bez strachu,
Wita mnie świt, witam go na luzaku,
Radości łzy i smutku pół na pół,
Cały czas życiu stawiam czoła bez strachu!