Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

NFS UNDERCOVER Remake (koncept)

Ostatnia aktualizacja 8 miesiące temu
T
Tonjuxon 
Obserwator
Dodano 8 miesiące temu
#4
Witam
Dotychczas myślałem że Payback ma największą mapkę (pod pewnym względem tak)
jednak Undercover jak doczytałem UNDERCOVER ma kilka miast i to nie byle jakich miast a są
tam tereny z NFS MW i Carbon (jedyne sequele w serii)
EA Games musiało by być głupkiem by robić NFS Most Wanted Remastered skoro inny tytuł
daje teren o wiele większy i łączy dzielnice i motywy.
NFS Undercover na PS2 chodzi dobre ale jest bardzo okrojona w grafikę, natomiast NFS Undercover na PS3 to dramat optymalizacji, tytuł był wstępnie przyjemny lecz odrzucił mnie. Nie znam fabuły ...a jak widać ten tytuł bardziej potrzebuje wersji PS4 PS5 XS Switch niż MostWanted.
Po wydaniu NFS MW gracze by oczekiwali kolejnego remasterownia..a tym tytułem mogą załatwić 3w1.


Ogólnie miasteczko w NFS MW jest totalnie za małe gra była by liniowa i tylko na ileś godzin przy kolejnych NFS już można teren zwiedzić i nie czuć ścisku.
dev1ance
dev1ance 
Obserwator
Dodano 8 miesiące temu
#1

Tonjuxon napisał:

@Tonjuxon - NFS Undercover ma podobną nazwę mapy już mi się pomyliło. Ale przyjemny tytuł otwarty teren bez blokady. Tri-City Bay. Nie mogę znaleźć różnicy mapy między PS2 a PS3.

PS3/X360/PC
i.imgur.com/tRLmJgw.png

Tutaj jeszcze linki by promować tą stronę https://nfspolska...i-city-bay (znajdziesz tutaj mapę w o wiele większej rozdzielczości)

PS2/Wii
i.imgur.com/p5zPkvB.png


Widzę że sam trochę pomyliłem, ale nie grałem w wersję na PS2 ani Wii bo nie miałem ani jednej, ani drugiej konsoli, a jedynie słyszałem, coś o tym że tam mapa z bodajże MW2005 jest pocięta czy coś takiego

Tonjuxon napisał:

Tri-City – fikcyjne miejsce ukazane Need for Speed: World. Tytuł wskazuje na połączone tereny miast z Need for Speed: Most Wanted (2005) i Need for Speed: Carbon – Rockport i Palmont City – oraz obszar Rockport Turnpike. tutaj by była jazda przy remaster remake tyle terenu
Czyli EA pod nosem miało miasta całej trylogii z podbitą rozdzielczością cegieł asfaltu i obsługą innego procesora i nic nie dali.
Nie biorą innego studia do produkcji NFS dziwne i słabe zarazem.
Jeszcze kwestia dokupowania sobie utworów które celowo omijasz w odpowiedzi.

Akurat do tej pory mapa z Worlda bardzo się zestarzała pod wieloma względami, więc musieliby nad nią sporo przysiąść i teraz wydaje mi się że pomyliłeś NFS World z Undercover właśnie przez bliskie nazewnictwo mapy, no i w Worldzie to właściwie było Tri-Cities, a nie Tri-City Grin Do tego to nie mapa z trylogii, a raczej mapa z "Duology"(bo to nadal mapa z MW2005 i Carbona, tyle że połączona mostem o nazwie "Rockport Turnpike"Wink
O jakie kwestie dokupowania utworów ci chodzi? Bo nigdzie nie wspominasz o tym
T
Tonjuxon 
Obserwator
Dodano 8 miesiące temu
#2
NFS Undercover ma podobną nazwę mapy już mi się pomyliło. Ale przyjemny tytuł otwarty teren bez blokady. Tri-City Bay. Nie mogę znaleźć różnicy mapy między PS2 a PS3.

Tri-City – fikcyjne miejsce ukazane Need for Speed: World. Tytuł wskazuje na połączone tereny miast z Need for Speed: Most Wanted (2005) i Need for Speed: Carbon – Rockport i Palmont City – oraz obszar Rockport Turnpike. tutaj by była jazda przy remaster remake tyle terenu
Czyli EA pod nosem miało miasta całej trylogii z podbitą rozdzielczością cegieł asfaltu i obsługą innego procesora i nic nie dali.
Nie biorą innego studia do produkcji NFS dziwne i słabe zarazem.
Jeszcze kwestia dokupowania sobie utworów które celowo omijasz w odpowiedzi.
dev1ance
dev1ance 
Obserwator
Dodano 8 miesiące temu
#3
Undercover na PS3/Xbox 360/PC nie ma terenów z MW2005/Carbona, a mapę zwaną Tri-City Bay, wersja z PS2 a PS3 różni się całkowicie - to zupełnie inne gry. Co do sequeli, to ktoś zapomniał o Undergroundach(tak bo UG1 i 2 są jednak trochę połączone fabularnie i to były pierwsze sequele od BlackBox) wracając do UC, to w tamtej generacji wszystko działało lepiej na Xboxie bo PS3 było trudne w programowaniu, a na PC optymalizacja była olewana, ale pamiętam że jak odpaliłem UC na Core 2 Duo E8500 i 9600 GT to działał dobrze(wersja premierowa z cieniami aut i wszystkim, aktualnie najbliższa jest tutaj wersja Steam której nie da się już kupić) więc nie było tragicznie. Co do samego pomysłu, to Undercover powinien pierw zostać skończony(bo prawda jest taka że wyszedł o wiele za wcześnie) a dopiero remak'eowany, ale że BlackBox z nami już nie ma i rozpadło się po różnych studiach, to nie ma szans na to by zobaczyć kiedykolwiek w pełni skończoną wersję UC
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.