Witam
Dotychczas myślałem że Payback ma największą mapkę (pod pewnym względem tak)
jednak Undercover jak doczytałem UNDERCOVER ma kilka miast i to nie byle jakich miast a są
tam tereny z NFS MW i Carbon (jedyne sequele w serii)
EA Games musiało by być głupkiem by robić NFS Most Wanted Remastered skoro inny tytuł
daje teren o wiele większy i łączy dzielnice i motywy.
NFS Undercover na PS2 chodzi dobre ale jest bardzo okrojona w grafikę, natomiast NFS Undercover na PS3 to dramat optymalizacji, tytuł był wstępnie przyjemny lecz odrzucił mnie. Nie znam fabuły ...a jak widać ten tytuł bardziej potrzebuje wersji PS4 PS5 XS Switch niż MostWanted.
Po wydaniu NFS MW gracze by oczekiwali kolejnego remasterownia..a tym tytułem mogą załatwić 3w1.
Ogólnie miasteczko w NFS MW jest totalnie za małe gra była by liniowa i tylko na ileś godzin przy kolejnych NFS już można teren zwiedzić i nie czuć ścisku.
Undercover na PS3/Xbox 360/PC nie ma terenów z MW2005/Carbona, a mapę zwaną Tri-City Bay, wersja z PS2 a PS3 różni się całkowicie - to zupełnie inne gry. Co do sequeli, to ktoś zapomniał o Undergroundach(tak bo UG1 i 2 są jednak trochę połączone fabularnie i to były pierwsze sequele od BlackBox) wracając do UC, to w tamtej generacji wszystko działało lepiej na Xboxie bo PS3 było trudne w programowaniu, a na PC optymalizacja była olewana, ale pamiętam że jak odpaliłem UC na Core 2 Duo E8500 i 9600 GT to działał dobrze(wersja premierowa z cieniami aut i wszystkim, aktualnie najbliższa jest tutaj wersja Steam której nie da się już kupić) więc nie było tragicznie. Co do samego pomysłu, to Undercover powinien pierw zostać skończony(bo prawda jest taka że wyszedł o wiele za wcześnie) a dopiero remak'eowany, ale że BlackBox z nami już nie ma i rozpadło się po różnych studiach, to nie ma szans na to by zobaczyć kiedykolwiek w pełni skończoną wersję UC
NFS Undercover ma podobną nazwę mapy już mi się pomyliło. Ale przyjemny tytuł otwarty teren bez blokady. Tri-City Bay. Nie mogę znaleźć różnicy mapy między PS2 a PS3.
Tri-City – fikcyjne miejsce ukazane Need for Speed: World. Tytuł wskazuje na połączone tereny miast z Need for Speed: Most Wanted (2005) i Need for Speed: Carbon – Rockport i Palmont City – oraz obszar Rockport Turnpike. tutaj by była jazda przy remaster remake tyle terenu
Czyli EA pod nosem miało miasta całej trylogii z podbitą rozdzielczością cegieł asfaltu i obsługą innego procesora i nic nie dali.
Nie biorą innego studia do produkcji NFS dziwne i słabe zarazem.
Jeszcze kwestia dokupowania sobie utworów które celowo omijasz w odpowiedzi.