Wgraj ten plik do VINYLS.bin
A jakim programem i jak ?
NFS Tex-Ed. Podmiana jest prosta. Wybierasz plik .bin, usuwasz stary Debug.dds i dodajesz nowy.
temat już taki był, poszukaj na forum.
Znalazłem DEBUG ale ono jest w formacie P8 .
Podeślij link do pliku VINYLS.bin, to zobaczę o co kaman, bo nie mam Undergrounda 2 na komputerze.
Hm... Mi to wygląda na to, że ten debug to zupełnie do innego pliku powinien być wklepany. W katalogu CARS chyba też jest jeden o nazwie VINYLS.bin - spróbuj z tym.
// A tak w ogóle, to gra Ci działa bez tego pliku?
CARS mam tylko TEXTURES.BIN a gra działa
No to skoro gra działa jak najbardziej w porządku, to nie wiem w czym Ty masz problem. :D To zapewne po prostu siatka do malowania własnych vinyli.
Gdy otwieram Vinyls.bin w nfs texed lub w bintex i chce wymienić debug na ten z pobranego samochodu to wyskakuje błąd że mam zły format bo debug jest dds a wszystko w vinyls.bin w foemacie P8 a w instrukcji od TexEda pisze tak : P8 are support as palette ARGB (256 colors), recommended NVIDIA DDS Format
plugin
in version 6.60 (NFS-TexEd package include this plugin, just copy
dds.8bi to ...\Adobe\Adobe Photoshop <VERSION>\Plug-ins\File Formats)
Nie wiem, ja tam na Twoim miejscu bym sobie głowy tym nie zawracał, jeżeli gra działa bez zarzutu.
Ty koleś jakiś ślepy jesteś, że nie czytasz mojego posta? Napisałem że był temat i wszystko ładnie było wyjaśnione, tylko opis obejmował jeszcze zmianę tekstur, zapraszam do działu z pierwszym Undergroundem.
Dobra poradziłem sobie DZIĘKI :)
Zamykam.
*G