@Danio
- Myślicie, że w NFS 19 wróci podział samochodów na klasy?
@AreQ
- Dopiero dołączyłem więc na starcie chciałbym się przywitać
Ostatnio myślałem czego mi najbardziej brakowało w Paybacku, a czego oczekiwałbym od następnej odsłony. A mianowicie satysfakcji i swoistej możliwej nagrody po pokonaniu jakiejś ważniejszej postaci z gry postawionej nam na drodze. Niektóre finałowe pojedynki były w Paybacku łatwiejsze od poprzedzających je wyścigów. A sama liczba wyścigów w porównaniu do np. Carbona nadal była zbyt niska i zbyt mało zróżnicowana.
Brakowało mi również ciekawego sposobu zapoznania się z daną postacią, a zarazem wprowadzenia do pojedynku z nią. Wpadłem ostatnio na ciekawy sposób jak dany wyścig mógłby wystartować. "Dostajesz od przeciwnika żeby pojawić się na skrzyżowaniu X z Y rankiem/południem/popołudniem/wieczorem/nocą (zakładając że NFS 2019 będzie miał cykl całodobowy), a gdy warunki są spełnione przeciwnik pojawia się z której strony, a ty musisz pojechać w jego kierunku zgodnie z wyznaczoną trasą i wygrać." Wtedy każdy z przeciwnych kierowców mógłby mieć trasę spersonalizowaną do posiadanego typu auta, a my jako gracz także powinniśmy wybrać optymalne auto do danego wyścigu.
Mam nadzieję że moja perspektywa Wam się spodoba
Serwis NFSPolska.pl używa plików cookie do przechowywania informacji o sesji i analizowania danych w celu zapewnienia użytkownikom lepszej wrażeń z portalu.