Re: Need for Speed Payback - ogólnie The Run byłby zajebisty, gdyby miało się poczucie wpływu na cokolwiek. Mogli zrobić możliwość wyboru trasy, wtedy można by przechodzić grę na kilka sposobów.
Re: Need for Speed Payback - ogólnie Osobiście nie mam nic przeciwko liniowości, za to kocham The Runa - wszystko jest zaplanowane i szczerze, jest fajne xd w Paybacku również myślę że wszystko jest spoko rozplanowane, tylko że jest wszystkiego za mało.
Re: Need for Speed Payback - ogólnie System ze starego Most Wanted był najlepszy - ktoś nie czuł dragów lub okrążeń - mógł przechodzić Czarną Listę bez tych wyścigów. Wymóg przechodzenia wszystkich wyścigów stwarza z tej gry trochę liniówkę - ogranicza wybór podczas przechodzenia gry.
Re: Need for Speed Payback - ogólnie Tak w ogóle to ile jest wyścigów w PB. założę się, że nie więcej niż 50. To też coś pokazuje. Wolałbym format takiego Carbona, Pro Street czy starego Most Wanted, gdzie jest masa wyścigów i jakieś cutscenki od czasu do czasu.
Re: Need for Speed Payback - ogólnie Mnie osobiście zdziwiło jak szybko zaczęliśmy Gonitwę. Myślałem że po pokonaniu ostatnich klubów będą jakieś przygotowania, jeszcze jakaś aferka z Familią i dopiero się pojedzie, a tu bum, Gonitwa od razu.
Re: Need for Speed Payback - ogólnie A 2015 nie był krótszy? Payback wydaje Wam się krótki i mi też - ale przypomnijcie sobie że tylko payback ma tak że non stop jest jakaś akcja. I czas przy nim mija szybko - przynajmniej ja tak miałem. Tylko the runa wcześniej brałem naraz.
Re: Need for Speed Payback - ogólnie Yosi te 20h dlatego, że w czasie fabuły robiłem też przygotowania do calaka i ciężko jest mi określić dł fabuły. Gregi racja jeśli chodzi Rivalsa to PB jest krótszy. BTW PB wydaje mi sie najkrótszym NFS'em z 4 generacji jeśli chodzi o 100%.
Re: Need for Speed Payback - ogólnie Siekierka to jest dłużej niż ostatnie NFSy? Już Rivals wydawał mi się dłuższy od Paybacka.
A i też chętnie bym ograł jakieś DLC z Jess, jakieś dodatkowe pościgi mogłyby być fajne. I też więcej dragów by się przydało, obecnie jest za mało ich.
Re: Need for Speed Payback - ogólnie Yosi przechodziłem całą fabułę naraz, no dwie misje z Jess powtarzałem, do tego nie jeździłem na zawody (teleport na najbliższe miejsce jakie się da), nie bawiłem się w tuning wizualny i wyszło mi 12h.
Re: Need for Speed Payback - ogólnie No nie wiem, może macie rację, ale 20 godzin to zdecydowanie za dużo. Ze 100 godzin które przegrałem, większość spędziłem na tuningu. Poza tym zaczynałem grę 2 razy. Na grę jako taką poświęciłem może ze 40 godzin, nie licząc gry za pierwszym razem - może 30, a nie licząc znajdziek i czasu na tuning osiągów, ostatecznie i tak nie wyjdzie mi 10 godzin.
Re: Need for Speed Payback - ogólnie Nie zgodzę się, wolałbym żeby mimo wszystko było więcej wyścigów kosztem samej fabuły.
Pisząc o 4 godzinach miałem na myśli tylko główny podstawowy wątek i tylko to co konieczne aby ukończyć grę. Nawet jeśli to i tak jeden z dłuższych NFS'ów, to cena za niego i tak jest nie na miejscu.
Re: Need for Speed Payback - ogólnie Lol, dolicz ligi do głównego wątku i wychodzi Ci 12h gry. Speedcross to kolejne 2,5. W żadnym NFS do tej pory nie było tak żeby każdy wyścig "coś znaczył" i przez to fajnie się go przechodziło a tutaj tak jest. Poza tym gra jest dłuższa niż większość NFS'ów do tej pory.
Re: Need for Speed Payback - ogólnie Jak dla mnie ta gra była skazana na porażkę jeśli chodzi o stosunek ilości do ceny. Główny wątek to maks. 4 godziny, a pokonywanie każdego przeciwnika z osobna to tylko zapychanie pustki pozostałej po przejściu gry.
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.
Serwis NFSPolska.pl używa plików cookie do przechowywania informacji o sesji i analizowania danych w celu zapewnienia użytkownikom lepszej wrażeń z portalu.