Odnośnie cyklu dnia i nocy - myślę ze w singleplayerze powinno to zależeć od fabuły(pomijając jazdę dowolną, a tam cykl dnia i nocy i tak samo w multi). Odnośnie policji... taka jak w Carbonie tylko trochę mniej upierdliwa + 8 poziomów a nie 6.
Odnośnie tuningu osiągów - części najbardziej znaczące dla zmiany osiągów. Tuning wizualny - identyczny jak w NfS'15 <3 Tuning techniczny - coś w stylu ustawień "tuningu" jak w Pro Streecie, ale bardziej rozwinięty. Odnośnie mapy - myślę że 5-10 min na okrążenie mapy wystarczy - w szczególności że można przeprowadzić do koła mapy trasę. Oczywiście bardziej zbity system, najwyżej podział na dzielnice jak w MW'05 czy Carbonie wszystko zależy od fabuły w singleplayerze, jak będziecie chcieli ją podzielić. Odnośnie DLC - nie chce, ale pełnoprawny duży dodatek, dodający nową fabułę do gry, jakieś nowe samochody ciekawe winyle i wiele więcej,a nie DLC które kojarzy mi się np.: Ze zbroją na konia w Skyrimie. :v Odnośnie aut... zero SUVów, zero Super/Hiper Samochodów... Auta które można dostać bez zarabiania milionów.... muscle, sportowe, tuningowane, codzienne... jak najbardziej. :3 NO I NA KONIEC poziom trudności ten z ostatnich wyścigów z Eddim z NFS'15, albo przynajmniej poziomy trudności dodajcie żeby można było sobie wybrać, żeby ten był najtrudniejszy(albo trudny z Undergrounda 2 najtrudniejszy), Zróbcie tą grę opierając się na tym by była bardzo rozmaita i w dużo sobie miała a grafikę dajcie na drugi plan, skupcie się na trybie dla jednego gracza i sprawcie że ludzie przestaną mówić że fabuły w grach wyścigowych są słabe... stwórzcie jak najlepszą fabułę od lat i na niej opierajcie resztę, nawet jeśli nie będzie to zbalansowane... możecie dodać możliwość "alternatywnego balansu" który zmieni wiele rzeczy w karierze... Czy już mówiłem żeby kompletnie oddzielić np.: single z multi? a tak, mówiłem, tyczyło się to też ulepszeń osiągów i samochodów... Stwórzcie świat gry który będzie ściśle związany z fabułą... ale żeby był przy tym różnorodny... dużo utrudniaczy poscigów, kryjówek, zakrętów, ciasnych uliczek ale i autostrad... może podział na dzielnice? wszystko da się zrobić wystarczy bardzo chcieć ^^ no i to chyba wszystko... pewnie o czymś zapomniałem, bo jak mówię PISZE TO DRUGI RAZ! i gdzieś w tym momencie wyłączyłem przypadkiem stronę. Przepraszam osobę która będzie to czytać...
Cytat
MadaFaster napisał(a):
Ktoś w jakimś temacie co do fabuły wspominał o kartelach narkotykowychMoże by tak to wpleść w historię nowego NFS - zadania typu "wygraj wyścig, a zostaniesz kurierem", "przyjedź tu, odbierz i zawieź tam", "zdejmij X", "uratuj Y", "zgub Z" itp... Jak wiadomo, NFS przy produkcji Undergroundów czerpali dużymi garściami z dwóch pierwszych części "Szybkich i wsciekłych", to czemu by teraz by tego nie spróbować zgapiając trochę rzeczy z 4. i 5. części "Szybkich..."
a za takim czymś jestem jak na najbardziej


Może by tak to wpleść w historię nowego NFS - zadania typu "wygraj wyścig, a zostaniesz kurierem", "przyjedź tu, odbierz i zawieź tam", "zdejmij X", "uratuj Y", "zgub Z" itp... Jak wiadomo, NFS przy produkcji Undergroundów czerpali dużymi garściami z dwóch pierwszych części "Szybkich i wsciekłych", to czemu by teraz by tego nie spróbować zgapiając trochę rzeczy z 4. i 5. części "Szybkich..."
)NFSPolska.pl używa ciasteczek, aby poprawić komfort korzystania z portalu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszym Regulaminem i Polityką ciasteczek.