Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed Payback

1432 posty

Ostatnia aktywność, 05-08-2017 17:15 przez MadaFaster
MadaFaster
MadaFaster Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 05-08-2017 17:15 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie

Cytat

Dominik napisał(a):

Uważam ze warstw powinno byc z 1000 jesli odbicie lustrzane tez zuzywa "miejsce". Te dotychczasowe 300 na cale auto to zdecydowanie za malo. Osobiście mam parę projektow, ktore potrzebowalyby solidnego dopieszczenia ale limit na to nie pozwala. Juz nawet nie chodzi o robienie nie wiadomo jakich arcydziel zeby moc to wrzucic na stronę ale o mozliwosc przeniesienia troszkę bardziej skomplikowanego motywu 150< warstw na drugi bok.


Za cholerę nie widzę sensu jak można usunąć opcję lustrzanego odbicia, albo lustrzane odbicie to kolejna wykorzystana warstwa... No po prostu tego nie rozumiem. Ze sponsorami mógłby być wybór czy po drugiej stronie jest prawo- czy lewoczytelny :p
Kakarotto18
Kakarotto18 Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 05-08-2017 14:57 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie

Cytat

Radzio napisał(a):

No spoko, dałem tego screena w newsie 10 dni temu XD link


wiem to było tylko na zasadzie przypomnienia Pfft
Dominik
Dominik Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 05-08-2017 12:39 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
Starty z miejsca z kibicami w takiej lokalizacji niezależnie od pory dnia to miód wg mnie. Niczym Race Wars z F&F no i przynajmniej w moim odczuciu takie zaczynanie z miejsca dodaje więcej klimatu nielegalnych wyścigow.
Co do misji z tirem to faktycznie byloby to dobre rozwiazanie gdyby nasze auto zwalnialo ale moze jeszcze to poprawia.
Uważam ze warstw powinno byc z 1000 jesli odbicie lustrzane tez zuzywa "miejsce". Te dotychczasowe 300 na cale auto to zdecydowanie za malo. Osobiście mam parę projektow, ktore potrzebowalyby solidnego dopieszczenia ale limit na to nie pozwala. Juz nawet nie chodzi o robienie nie wiadomo jakich arcydziel zeby moc to wrzucic na stronę ale o mozliwosc przeniesienia troszkę bardziej skomplikowanego motywu 150< warstw na drugi bok.
A rozłożenie felg na firmy to bardzo dobry pomysł. Taki trochę smaczek z UG ale wszystko jest ladnie posegregowane i ja jak najbardziej jestem na tak.
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 05-08-2017 12:25 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie

Cytat

Anoax napisał(a):

A ja od lat czekam na jedno... Aż pozwolą mi wybrać na jakim poziomie trudności będą przeciwnicy SI...

A co złego jest w aktualnym rozwiązaniu, czyli każdy wyścig ma ustalony poziom trudności? Wg mnie jest lepiej, gdy pewne wyścigi mają wyższy poziom trudności. Dzięki temu żaden laik nie ukończy gry na 100%, tylko będzie musiał trochę posiedzieć przy niektórych wyścigach. Do tego dochodzi jeszcze możliwość włączenia opcji doganiania.
Anoax
Anoax Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 05-08-2017 12:08 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
A ja od lat czekam na jedno... Aż pozwolą mi wybrać na jakim poziomie trudności będą przeciwnicy SI...
MadaFaster
MadaFaster Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 05-08-2017 11:38 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
Czyli widać że wróci UG2 :p

Domino - lepiej się modlić o ten limit 100-150 wlep NA STREFĘ jak to miało miejsce w Shift 2 Unleashed... chociaż nie, ciutkę za mało jak Siekiera tam sięgał limity xD

Co do kół - serio powinni dać taki wybór felg jak w ProStreet i ładnie rozłożone na firmy jak w UG-MW. Jeszcze oprócz zmiany rozmiaru kół chciałbym o dostosowywanie ich szerokości + zmiana rozmiaru disha felgi (wiem, ProStreet motzno)

Cóż... Możemy tylko gdybać nad zmianami w grze, czy oni wprowadzą do gry przed premierą, czy w free update'ach (o ile wgl zamierzają)... w sumie, jak się społeczność zgra i będą walić drzwiami i oknami upominając się o wprowadzenie jakiś rzeczy, to by wprowadzili :p
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 05-08-2017 09:42 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
Też bym chciał normalne starty (i dodatkowo z kibicami jak w U1 i U2), ale to nie ten klimat - wbardziej by pasowały do NFS'15 Smile Szkoda trochę tej misji z TIRem - wydaje mi się, że lepszym pomysłem byłoby spowolnienie naszego samochodu, gdy znajdziemy się zbyt blisko TIRa bez uprzedniego pokonania przeciwników niż zwiększenie prędkości TIRa.
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 05-08-2017 08:51 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
No spoko, dałem tego screena w newsie 10 dni temu XD link
Kakarotto18
Kakarotto18 Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 05-08-2017 08:41 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
właściwie już mamy ujawnioną część mapy Wink
media.contentapi.ea.com/content/dam/need-for-speed/common/derelict-ui.jpg.adapt.crop16x9.1455w.jpg
Gregi
Gregi Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 04-08-2017 23:15 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
Mnie też denerwuje lotny start, co jak co ale perfect launch to wymaga jakieś tam umiejętności, a przynajmniej daje satysfakcję że trafisz w odpowiednie obroty Smile
Dominik
Dominik Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 04-08-2017 22:22 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
Możliwośc poruszania sie na pieszo faktycznie byloby rewolucją w tej serii i przyznam ze z chęcią zagralbym w taka gre ale na pewno nie chcialbym by byl to NFS. W tej serii od zawsze poruszalismy sie na 4 kolkach i mam nadzieje ze tak zostanie. NFS to nie GTA. Nie odplywajmy zbyt daleko w marzeniach o laczeniu tych 2 tytulow. Rewolucje czasem wychodzą na dobre, ale zawsze zostawiaja po sobie duzo syfu i ta dotycząca serii, tak jak Radon napisal powinna ograaniczyc sie do zaspokajania potrzeby prędkości.
Co do zmieniania postaci to mam nadzieje ze bedzie sie to odbywac tylko podczas misji. Jesli miałoby byc to rozwiazane w taki sam sposob jak w GTA to szczerze mowiac nie wyobrazam sobie tego. Spotykalibysmy sie z innymi bohaterami w free-roam na puszke monstera, na wspólną wymiane oleju czy moze grupowe tankowanie? Zarciki na bok ale wg mnie zmiana bohaterow ograniczona jedynie do misji to dobry pomysl.
Poza tym czy misje typu heist są przeznaczone głównie dla GTA? Od kiedy? Serio niech ktos mi to wytlumaczy, bo chyba cos mnie ominelo... BF Hardline? Paaanie, gdzie tam! Payday? Dawno i nie prawda, jak napady to tylko GTA.
Dlaczego jest wymagana dynamiczna zmiana pogody jeśli wybrana lokalizacja z przyczyn naturalnych nie ma prawa posiadac takiego aspektu? Mamy za to inne efekty o których pisano wyżej czyt. Dynamiczny pył (czy jakos tak) itd. co bardziej pasuje do środowiska PUSTYNNEGO.
Jak można w ogóle mowic o tym ze tworcy dodajac do gry to czego chce spolecznosc robia cos na sile i bez przekonania??? XDDDD To jakis slaby żart? Rozumiem ze lepiej jest dostac jakieś go*** ktorego nikt nie chce i 80% graczy jest niezadowolone? Kolejny setny HP bylby lepszy bo jakis dyrektor kreatywny ktory ma w glebokim powazaniu commmunity by tak wymyślil i to byłoby super ponieważ, zostało zaprojektowane "odgornie"? WTF?
Skrypty w grze... Ehhhhhh. Oczywiście, ze ciężarówka, ktora jedzie szybciej niz Mustang wygląda nienaturalnie ale blagam... Czy zderzanie sie autem sportowym z kilkoma Cayenne i rozwalanie ich przez to jest realistyczne? Czy wyskok z przewracajacej sie naczepy tira taką Reggera i kontynuowanie jazdy z zawrotna prędkością jest realistyczne? Pewnie ze nie. To jest gra. Ta misja ma byc przepełniona akcją. Gracz ma czuć ten stres by zdążyć dogonić ciężarówke przed wjazdem do miasta. Gdyby trzymac sie rzeczywistości czar tej misji zniknalby jeszcze szybciej niz ten Mustang dogonilby tira. Zresztą nikt nie narzeka na brak realizmu i jakies nieprawdopodobne akcje w MW2005 albo nawet w Rivals tylko tutaj a przecież Payback to również zręcznościowka.
Dobra, krytyka na bok. Zastanawia mnie limit warstw jaki bedzie ustalony w tej części. W '15 można bylo obkleic auto w miarę solidnie, ale to nadal za malo. Sam mialem kilka takich sytuacji gdzie nie moglem bardziej rozwinąć motywu bo wykorzystalem 300 naklejek. Liczę na dwukrotnie większy limit... Swoja droga wie ktoś czy felgi BBS wrócą? Sczerze to mam nadzieje ze tak. Zresztą brakuje mi tez paru innych firm jak np. O.Z lub König ale BBS najbardziej.
Czekam na Gamescom az ujawnia troche więcej informacji o wyścigach, mapie i policji. Swoja droga to mam nadzieje ze tym razem bedziemy jednak startowac z miejsca. Czy tylko mnie irytowal ten"lotny" start? Liczę ze dostaniemy troszkę więcej konkretow niz na E3 i moja ciekawosc choc trochę zostanie zaspokojona.
S
SlavicBoy Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 31-07-2017 15:01 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
Underground comeback a 116 to 6 listopada bo wtedy gra vedzie już grywalna
MadaFaster
MadaFaster Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 30-07-2017 15:58 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
UGC - hybryda UG z Undercoverem :p
Gregi
Gregi Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 30-07-2017 11:48 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
Dopiero neony zauważyłeś? Grin a na tablicę nie zwracałem uwagi, domyślasz się co UGC 116 oznacza?
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 30-07-2017 11:16 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
nfszone.pl/../../images/photoalbum2/album_39/nfs-need-for-speed-payback-014.jpg


Czy tylko ja dopiero teraz ogarnąłem, że Jag ma żółte neony? A żółte lampy faktycznie świecą na żółto? Grin
Druga sprawa to tablica rejestracyjna "UGC 116" - nie wierzę, że to nic nie znaczy.
S
SlavicBoy Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 29-07-2017 18:40 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
Nieprawda, skoro dodaja misje typu heist gdzie wchodzą już aspekty typowe dla GTA to niech i sterowanie postacia będzie pelne grając w GTA i tak większość czasu jeździ się autami lub strzela albo robi rozwałki , tu oczywiście elementy bijatyk czy strzelanin powinny być niedostępne , a jedynie sterowanie w obrebie obsługi auta czy misji fabularnych lub zmiany aut, chociaż przede wszystkim to oni powinni zaoferować widok z wnętrza, dynamiczna pogode, duza mape i mase auta, smaczki jak showroom i cos a'la vista z forzy,wyścigi powinny być jak w Rivals, podobał mi się ich poziom i agresywność policji znacznie lepiej jezdzilo się w tej części niż w 2015, a gracze lubia roznorodnosc w grze i rozbudowane opcje, a niestety każdy nfs wygląda jak jakies dlc do większej produkcji, a tworcy dodając cos do gry czego oczekują gracze ewidentnie robia to na sile i bez własnego przekonania, chociażby jedynie 5 wrakow - to przecież smiech na sali, powinno być chociaż 20 takich aut, które samodzielnie można etap po etapie zlozyc.
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 29-07-2017 17:49 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
Need for Speed to potrzeba szybkości i ewentualna rewolucja powinna zmierzać ku temu by tą potrzebę zaspokajać jak kiedyś. Wątpię by dało się to zrobić dodając poruszanie się postacią pieszo, to najpewniej jeszcze bardziej odsunęłoby na dalszy plan jazdę samochodem. A ta i tak już i tak została zdegradowana do roli gierki zręcznościowej, której głównym celem jest uzbieranie repa i kasy na nowy wóz, który w sumie i tak prowadzi się i brzmi jak poprzedni.

Cytat

SlavicBoy napisał(a):

Ta wersja deluxe to żenada, deluxe powinno mieć kilka unikatowych aut niedostępnych NIGDY w zwykłej wersji i jakąś rozszerzoną mapę czy ilość części tuningowych, a nie takie bzdety dla dzieci



Przede wszystkim coś takiego jak wersja deluxe nie powinno istnieć i nie powinno tyle kosztować, to jest choroba tej branży.
S
SlavicBoy Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 29-07-2017 17:26 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
Czemu nie będzie NFS? Bo wprowadziloby jakas rewolucje? Tej serii jest wlasnie potrzebna rewolucja bo powoli staje się coraz bardziej zatechla, na rynku wlasnie NFS powinien zajac miejsce czegos a'la GTA z licencjonowanymi autami bo czegos takiego poki co nie ma i wbiliby się w nisze

Co do wnętrz: jakby im zalezlo dopicowac produkcje w detalach to zrobiliby to, naprawdę lepiej wydawac na maxa dopracowana gre co 4 lata niż polprodukty co 2, sprzedaż The Crew pokazuje ze gracze uwielbiają rozbudowane tytuly wypelnione roznymi smaczkami. Niby cos tam robia w tym NFS , ale jednak nadal na duzy skok jakościowy i zmiany się nie zanosi, a szkoda bo jakby chcieli to by mogli, ale wydaje mi się ze to wina studia - powierzyli gre jakiemuś malutkiemu zespołowi i się nie wyrabiają.

Inventer no wlasnie, a zapewne przelaczanie postaci będziesz mieć tylko w misjach bazujące na skryptach, a w wyścigach dany bohater będzie podpięty do danej kategorii wyscigow wiec nic samemu nie będzie można zmienić czy zadecydować żeby inaczej rozegrać dana partie a już nie mowie ze jak wcześniej napisałem - na pewno nie będzie sterowania postaciami
Siekierka
Siekierka Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 29-07-2017 15:13 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie
SlavicBoy:
O ile te wnętrza są w 100% wykonane. Raczej to jest problem NFS z robotą.
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Need for Speed Payback - ogólnie 7 lata temu ( 29-07-2017 13:22 )
Re: Need for Speed Payback - ogólnie

Cytat

SlavicBoy napisał(a):

Na pewno gra będzie sama przelaczac postaci także będzie to z góry narzucone co i jak. Skrypty skrypty i jeszcze raz skrypty a powinno być jak w GTA z możliwością chodzenia czy biegania pistacja

Skrypty będą dotyczyć wyłącznie misji. Cała niefabularna otoczka będzie pozbawiona skryptów Smile
  • You can view all discussion threads in this forum.
  • You cannot start a new discussion thread in this forum.
  • You cannot start on a poll in this forum.
  • You cannot upload attachments in this forum.
  • You cannot download attachments in this forum.