Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed (2015)

Nowy, lepszy i jeszcze szybszy

1993 posty

Ostatnia aktywność, 02-06-2014 22:05 przez Kongz
Kongz
Kongz Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 02-06-2014 22:05 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Idąc drogą dedukcji, UG3 następuje po UG2 i UG czyli jest to kontynuacja, nie mówię że dokładnie fabuły... tylko ogólnie fabuła z UG i U2 jest nieoficjalnie rozwijana w MW i Carbon.. przynajmniej ja zawsze tak uważałem, nie mówię że nie może być gry w podobnym klimacie ale nie jako UG3 tak jak piszesz tylko pod inną nazwą bądź jako Underground 2015.
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 02-06-2014 21:56 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Niekoniecznie. Kto tu mówi o jakiejś kontynuacji? W ogóle najlepiej, gdyby nie wyszedł NFS pod nazwą Underground, ale z rozgrywką właśnie z tej części. I oto tutaj się rozchodzi. Bo " NFS: Underground 3 " nigdy nie wyjdzie i jestem tego pewien. Jednak samego "Underground" mogą użyć - ale to i tak byłoby złe posunięcie. Tak samo jak z MW 2012 - narobili graczom nadziei, a potem musieli tłumaczyć, że to nie będzie gra jak w 2005 roku.
Kongz
Kongz Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 02-06-2014 21:50 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Eee no bez przesady.. bo zaraz się zacznie tak jak z Half-Lifem że HL I + HL II = HL III - Half Life 3 confirmed... xd

Jak dla mnie to nie powinno być już UG3 bo oni to zniszczą... Mogą zrobić restart tej mini-serii jak MW 2012 ale nie kontynuacja tego co było w UG2.

Starego UG już lepiej niech nie ruszają a jak zrobią UG3 to tak właśnie będzie...
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 02-06-2014 21:02 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Zaczęliśmy temat w SB o Underground 3 - czy to możliwe?

Moim zdaniem tak - i to bardzo. Chciałbym wam też coś pokazać - jeśli jeszcze tego nie widzieliście. Na nagraniu koleś próbuje rozwiązać pewną zagatkę - wideo. Otóż w Rivals popełniono dwa błędy na tablicach rejestracyjnych... No właśnie - to błędy czy Easter Egg?
Most Wanted Rockport 2006 /poprawna 2005
Most Wanted Fairhaven 2011 /poprawna 2012


Jakieś pomysły? Np. 2012-2005=7 A siódmym NFSem był Underground Grin Przypadek? xd
Danio
Danio Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 29-05-2014 17:37 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Popieram Kongza.
Kongz
Kongz Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 29-05-2014 15:15 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Spokojnie, nie mówimy tu o zrzynaniu kropka w kropkę gry, zaczerpnięcie takich smaczków + dodanie czegoś nowego, czego nie było (a jest to trudne bo ograne było już prawie wszystko) to jedyny słuszny przepis na nowego NFS.
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 29-05-2014 14:53 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Sorry, łączenie jednej gry z drugą nie działa. Po prostu. Mówimy przecież o grach, które już wyszły, więc NFS będący zlepkiem czegoś tam z czymś tam innym byłby... absolutnie niczym nowym - grą zbudowaną z starych rozwiązań. Ja osobiście nie chcę żadnego połączenia TDU z Juiced, Midnight Clubem i czymś tam jeszcze, ja czekam na nowego NFS-a, i jeżeli twórcy wiedzą co robią, to mógłby być on nawet o wyścigach taksówek. Albo śmigaczy w świecie Sci-Fi rodem z Piątego Elementu. Jak miałoby to być nareszcie świeże i zrobione z pomysłem, to czemu nie, w sumie?
Kongz
Kongz Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 29-05-2014 14:19 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Fajnie by było jakby połączyli właśnie TDU z jakimś NFS + motyw z Juiced - umawianie się z bossami ekip przez telefon, zakłady o auto lub o hajs, ale ograniczyłbym tuning z takiego jak w U2 do takiego jaki obecnie panuje na świecie czyli kupujemy Hondę ok, fajnie robimy go w JDM. Fajnie by to wyglądało.
G
Gwozdek Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 27-05-2014 16:05 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Nom, a także ciekawie zbalansowane poziomy trudności.
R
Reev Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 26-05-2014 20:22 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Chyba, że dodaliby poziom trudności CUSTOM, gdzie możesz sobie ustawić po kolei co gdzie i jak.
G
Gwozdek Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 26-05-2014 18:22 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Ja myślę, że ta opcja nie byłaby wcale taka zła, pod warunkiem, że można byłoby ją włączać lub wyłączać według własnego uznania.
R
Reev Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 26-05-2014 07:06 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Przerywniki te są zdecydowanie za długie, jak już powrócisz na trasę to inne auta są dwa kilometry przed Tobą.
Chciałbym aby znikło wreszcie podążanie za autem, tj. nieważne ile jedziesz, policja/wrogie auto i tak Cię dogoni.
Danio
Danio Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 21-05-2014 19:56 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Najlepiej tak jak w Underground - kamera podąża za naszym dachującym samochodem. A te przerywniki nie są takie złe - mi nie przeszkadzają.
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 21-05-2014 12:01 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
A jakie efekty chciałbyś zobaczyć podczas zderzeń? Bo szczerze mówiąc trochę mi się przejadły te przerywniki. Jest jeszcze możliwość ściemniania ekranu jak w The Run lub Burnoucie Paradise podczas jazdy motocyklem.
Danio
Danio Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 20-05-2014 14:34 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Błagam, tylko nie te zamroczenie ekranu z Shifta! To mnie chyba najbardziej irytowało w tej grze...
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 19-05-2014 22:49 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
W nowym NFSie proszę także, bo mi poprzednio umknęło o SUVy i wyścigi dla nich. Niestety tracę nadzieję na taki DLC do Rivalsa, a byłby ciekawy szczególnie podczas pościgów - szybkie samochody kontra mocne SUVy. Już w Most Wanted było blisko: Range Rover to już ta liga, tylko zabrakło: Porsche Cayenne, Audi Q8 i BMW X6. Nie mówię, żeby zaraz Hummer wrócił, ale takie mocne SUVy powinny się znaleźć.

Jestem też ciekawy czy nadal będą Burnoutowe przerywniki podczas zderzeń. Mogło by to zostać zastąpione np. zamroczeniem ekranu jak w Shiftach. Co myślicie o takim lataniu kamery jakie widzimy od czasów Hot Pursuit 2010?
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 13-05-2014 18:08 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Wybór poziomu trudności powinien być kluczowym elementem gry, w szczególności wyścigowej. Nie wiem dlaczego zrezygnowano z tego w poprzednich częściach, w szczególności tych najświeższych, w których poziom trudności jest zbalansowany tragicznie.
Nic nie szkodzi także na przeszkodzie, żeby miastem było np. Los Angeles, ale odpowiednio zmienione na potrzeby gry. Wielokrotnie mieliśmy w grach coś takiego, i dopóki było to zrobione prawidłowo nikt nie narzekał na "niewystarczające odtworzenie". Ja osobiście liczyłbym właśnie na takie rozwiązanie, bądź stworzenie nowej fikcyjnej metropolii, wzorującej się jednak na jakiejś konkretnej rzeczywistej (jak np. w starszych NFSach, czy w grach z serii GTA). Fairheaven, Redwood i tym podobne w pełni fikcyjne twory może i miały placyki i dachy domów na których można było się rozbijać, ale były totalnie bezpłciowe. Ja już nie pamiętam jak się nazywał świat w Rivals czy HP i pomimo wielu godzin spędzonych w tych grach prawdopodobnie bym się w nich teraz zgubił. W przeciwieństwie do pamiętnych Rockport czy Bay View, które nadal nieźle pamiętam.
Danio
Danio Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 13-05-2014 15:19 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Tryby trudności? Wolę, jak ich nie ma Grin Wolałbym, aby było miasto fikcyjne. Mają większą swobodę tworzenia miasta gry i nie będą krytykowani za niewystarczające odtworzenie, np. Los Angeles. Może stworzą miasto równie fantastyczne jak Fairhaven i o wiele większe?
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 13-05-2014 08:25 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Nieliniowa fabuła w grze wyścigowej? Niczego dobrego to nie wróży grze wyścigowej. Chociaż gdyby nowy NFS miał być kontynuacja The RUN (a na pewno nie będzie) mogłoby to być zupełnie ciekawe. Jednak najpierw, w przeciwieństwie do pierwszej części musiałby jakąkolwiek fabułę mieć. xd
S
SlavicBoy Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 10 lata temu ( 12-05-2014 22:20 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
W NFS 2015 zobaczyłbym najchętniej takie rzeczy:

- Do tej pory mapa miała bodajże maxymalnie ok. 160km dróg, potroiłbym tę liczbę do 450, bo niestety jeden rok dodatkowo to za mało na więcej,
- Tak jak w obecnych odsłonach jak i starszych na mapie porozstawiałbym różne smaczki infrastrukturalne (do dziś pamiętam bar z pączkiem z Most Wanted czy warsztat z dużą oponą)
- Przy emocjonujących momentach dałbym slow - motion i zmianę ujęcia kamery na filmową,
- W odniesieniu do punktu wyżej, tak jak chociażby w GRID 2 dałbym możliwość powtórnego obejrzenia przejazdu czy wyścigu na kamerze filmowej z możliwością udostępnięnia lub zapisu na komputer,
- Co najmniej 100 aut, różnych klas - od hot hatchy klasy B typu Peugeot 208 GTi do demonów prędkości,
- Skrzynia manualna,
- Nieliniowa fabuła zależna od naszych poczynań,
- Tryby trudności,
- Lepszy model zniszczeń wpływający na prowadzenie auta, z możliwością ustawienia w opcjach zależnie od preferencji,
- Tuning z oryginalnymi częściami renomowanych, a nie wieś - tunerów, takimi jak felgi, progi, lotki, spoilery, wloty powietrza, dowolność wyboru lakieru,
- klimatyczna muzyka, nastrajająca i mobilizująca do rywalizacji.
  • You can view all discussion threads in this forum.
  • You cannot start a new discussion thread in this forum.
  • You cannot start on a poll in this forum.
  • You cannot upload attachments in this forum.
  • You cannot download attachments in this forum.