Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed (2015)

Nowy, lepszy i jeszcze szybszy

2004 posty

Ostatnia aktywność, 16-03-2016 12:20 przez Inventer89
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 10 lata temu ( 16-03-2016 12:20 )
Re: Always Online - dyskusja
Mam nadzieję, że po rozłączeniu gry będę mógł włączyć ruter w komórce i choćby zapisać przerwaną grę.
Scored
Scored Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 10 lata temu ( 16-03-2016 11:56 )
Re: Always Online - dyskusja
Z dwojga złego dobrze ze nie poszli w aż tak ingerencyjne zabezpieczenia. Może głównie dlatego, że na ten moment nie ma wersji pudełkowej. Z tego co czytałem w Polsce może w ogóle się nie pojawić. Na szczęście to tylko plotki, więc zobaczymy co pokaże czas.
Osobiście posiadam domowy net po "kablu" z całkiem niezłą prędkością. Ale co mają powiedzieć osoby, które mają tak jak Ty radiówkę, albo inne mniej stabilne możliwości połączenia. Pozostaje chyba jedynie kupić sobie przenośny router Wifi LTE i jakiś pakiet danych na kartę, żeby móc komfortowo popykać Wink
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 10 lata temu ( 16-03-2016 11:36 )
Re: Always Online - dyskusja
Niedawno oglądałem na tvgry.pl nagranie o DRM i zakładając, że za jakiś czas pojawi się tryb offline, to Always online wydaje się być dość mało problematycznym zabezpieczeniem, bo jednak większość graczy ma stały dostęp do Internetu. W materiale były podane limity instalacji czy słynny Windows for Games właśnie z GTA IV - tutaj tego nie ma. Więc o ile tamte zabezpieczenia mogły dotknąć każdego użytkownika, o tyle Always Online dotyka tylko tych, którzy mają problem z Internetem. Na pewno będę jedną z nich, bo w weekendy mam w domu przerwy w dostępnie (Internet radiowy).
Scored
Scored Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 10 lata temu ( 16-03-2016 10:55 )
Re: Always Online - dyskusja

Cytat

Inventer89 napisał(a):
Tylko nie rzucajcie się na mnie od razu - rozumiem postępowanie twórców. Jest to jeden z niewielu sposobów na wyeliminowanie piractwa. .

Jeżeli ktoś jest na tyle rozumny i wie czemu i po co wprowadzane są takie zabezpieczenia, to raczej na Ciebie nie najedzie Wink
Wiadomo, że pod otoczką autologu, możliwością aktualizacji "live" kryje się zabezpieczenie przed piratami i jak najbardziej to rozumiem. Niestety w większości przypadków DRM psuje krew nie tylko piratom, ale też uczciwym graczom. Dla przykładu BioShock. Co prawda nie grałem osobiście, ale rozmawiałem z ziomkiem, który po kilku instalacjach tej gry NA SWOIM KOMPIE musiał grę wywalić do śmietnika. DRM stwierdził, że starczy tego dobrego i zablokował dostęp. Podobnie miało wielu innych posiadaczy swojej kopii. Ja miałem tak z GTA IV. Zakupiłem x lat temu wersję pudełkową (około 160 PLN), pograłem jakiś czas i odłożyłem. Pod koniec 2k15 znów chciałem zagrać. Po instalacji z płytek ni huhu nie dało się odpalić, bo securom nie chciał mnie przepuścić mimo tego, że posiadałem klucz i w pełni legalną wersję. Musiałem w tej sytuacji kupić grę ponownie -.- tym razem poprzez Steam. GTA IV z dwoma dodatkami za jakieś 70 zeta na allegro. Wszystko działa jak należy. Szkoda tylko, że z pudełkowej wersji pozostała mi jedynie mapa na ścianę, a płytki mogą służyć jako podstawka do kawy.
Zabezpieczenia te są mieczem obosiecznym. Głównie skierowanym na nielegal, ale legal też dostanie po głowie po jakimś czasie.

Dodając na koniec. Jestem jak najbardziej za tym, żeby najpierw EA na spokojnie zebrało plony po premierze i jak tylko gra zacznie być tańsza, żeby dalej przynosiło dochód. Jeżeli np. po roku albo dwóch (jak tylko popyt zmaleje do odpowiedniego poziomu) wprowadzą offline albo inne rozwiązanie, które pozwoli na granie nie dość że bez dostępu do neta jako singleplayer, ale też z dostępem "wieczystym" wiele lat później, będę jak najbardziej zadowolony i uścisnę wirtualną dłoń EA.

Możecie mi jeszcze wytłumaczyć ostatni zapis zamieszczony na Wiki dotyczącej Always-on DRM?
"As of October 2015, always-online games with single player modes that now have had dead servers for six months and longer are now exempt from DMCA prohibitions on circumventing copyright protection"

Źródło
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 10 lata temu ( 16-03-2016 10:39 )
Re: Always Online - dyskusja
Always Online jest zabezpieczeniem typowo pirackim. Tylko nie rzucajcie się na mnie od razu - rozumiem postępowanie twórców. Jest to jeden z niewielu sposobów na wyeliminowanie piractwa. Wiem jakie się wiążą z tym problemy, bo kupowałem preorder SimCity (2013). Byłby problemy z serwerami i gra również była dostępna tylko online. Po roku twórcy zdjęli zabezpieczenie i można już grać offline. Efekt był taki, że przez rok nie było ani jednego działającego pirata, a po wprowadzeniu trybu offline pierwszy działający pirat pojawił się po kilku godzinach. Myślę, że za jakiś czas to zabezpieczenie zostanie zdjęte. Niekoniecznie za rok, ale myślę, że kilka miesięcy po premierze następnej pudełkowej wersji. Need for Speed jest innym produktem niż NFS World i myślę, że twórcy postąpią inaczej.
Scored
Scored Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 10 lata temu ( 16-03-2016 10:36 )
Re: Always Online - dyskusja

Cytat

GregoryHause napisał(a):
Natomiast, ja bym chciał, aby patch offline wyszedł tuż przed zakończeniem wsparcia dla gry. Myślę że to by było dobre rozwiązanie.


Też mam podobne zdanie na ten temat.
Zastosujmy tutaj takie porównanie, jak do normalnego życia: "Za młodu i zdrowia imprezy z innymi, na starość wspomnienia w domowym zaciszu". ;D

Cytat

Reev napisał(a):
Niestety nie wydaje mi się aby petycja coś pomogła, możliwe że sami zrozumieją błąd i usuną DRM.


Jest duże prawdopodobieństwo, że te petycje spłyną po nich jak po kaczce.
Pracowałem prawie 2 lata w dużej korporacji, która również dostawała sporo próśb, petycji itp. Rzadko kiedy takie akcje wpływały na ich decyzje. Każda firma ma swoją politykę i względem niej wszystko się kręci. Trudno cokolwiek zmienić, ale zawsze jest szansa.
R
Reev Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 10 lata temu ( 16-03-2016 07:31 )
Re: Always Online - dyskusja
Rozumiem że to zabezpieczenie przez hackerami itd. Ale DRM to najgorsze scierwo jakie wymyślili i nie powinno się go używać, właśnie przez problemy ludzi, którzy nie mają dostępu do Internetu lub mają ograniczony. Niestety nie wydaje mi się aby petycja coś pomogła, możliwe że sami zrozumieją błąd i usuną DRM.
MadaFaster
MadaFaster Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 10 lata temu ( 16-03-2016 07:30 )
Re: Always Online - dyskusja
Gregi, ok, ale myślałem bardziej nad rozwiązaniem a'la mw12 - jest offline, ale jak masz dostęp do neta to możesz obadać rekomendacje autologu czyj rekord pobić i inne takie rzeczy.
Gregi
Gregi Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 10 lata temu ( 16-03-2016 06:55 )
Re: Always Online - dyskusja
Żeś się porządnie rozpisał Wink ja bym chciał, aby przez okres życia gry (czyli wspieranie itd.) gra nadal funkcjonowała always online, gdyż takie coś pozwala twórcom manipulowanie wyzwaniami codziennymi i zawodami społecznościowymi. Natomiast, ja bym chciał, aby patch offline wyszedł tuż przed zakończeniem wsparcia dla gry. Myślę że to by było dobre rozwiązanie.
Scored
Scored Odpowiedział(a) w Always Online - dyskusja 10 lata temu ( 16-03-2016 02:39 )
Re: Always Online - dyskusja
Miałem właśnie trochę wolnego czasu. Przestudiowałem kilka for tematycznych względem nowego NFS. Natrafiłem na temat związany z AlwaysOnline DRM. W związku z tym, że nie znalazłem oficjalnej odpowiedzi od EA, postanowiłem napisać do nich osobiście na fanpage'u nowego NFS 2k15 na FB. Wrzucam tutaj screen'a z wiadomością, jeżeli jakimś cudem takowa by zniknęła :>

Czekam na wasz punkt widzenia w danej kwestii, jak i udzielania się aktywnie pod moim postem.
Odnośnik do wiadomości
R
Reev Odpowiedział(a) w NFS na PC i laptopie jednocześnie 10 lata temu ( 15-03-2016 18:03 )
Re: NFS na PC i laptopie jednocześnie
Tak, gra jest przypisana do jednego konta. Jeżeli zalogujesz się z laptopa, wyloguje Cie z komputera, i vice versa.
D
DanielM Odpowiedział(a) w NFS na PC i laptopie jednocześnie 10 lata temu ( 15-03-2016 17:55 )
Re: NFS na PC i laptopie jednocześnie
Tak chodzi mi o granie jak np. lapek będzie zajęty to pójde na PCta jak bede miał ochotę zagrać i odwrotnie, a nie o gre jednocześnie np. kolega u mnie na lapku, a ja na kompie. To dzięki za odpowiedzi Smile.
Gregi
Gregi Odpowiedział(a) w NFS na PC i laptopie jednocześnie 10 lata temu ( 15-03-2016 16:01 )
Re: NFS na PC i laptopie jednocześnie
Hm, Inventer mówi jak to będzie działało w obrębie grania w tym samym czasie, ale jeżeli, tak jak napisałeś, chcesz grać raz tu raz tu, to nie ma problemu Smile wystarczy że zalogujesz się na to samo konto Origin i możesz mieć grę z tym samym kluczem i nawet z tym samym savem, jeśli masz zapisywanie stanu gry w chmurze Smile
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w NFS na PC i laptopie jednocześnie 10 lata temu ( 15-03-2016 14:39 )
Re: NFS na PC i laptopie jednocześnie
Nie, gra będzie wymagała stałego dostępu do Internetu, przez co niemożliwe będzie jednoczesne uruchomienie gry na dwóch komputerach nawet w obrębie jednej sieci lokalnej.
D
DanielM Odpowiedział(a) w NFS na PC i laptopie jednocześnie 10 lata temu ( 15-03-2016 14:21 )
Re: NFS na PC i laptopie jednocześnie
Witam, orientujecie się może czy jak kupie NFS na PC, Zainstaluje na PC, to będzie można go zainstalować również jednoczesnie na laptopie, żeby pograć czasem tu, czasem tu? Czy możliwość grania będzie tylko na PC? Dzięki za odpowiedź Smile.

// Milex1977
Poprawiona nazwa tematu
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Brak polskiego języka w NFS 10 lata temu ( 15-03-2016 10:42 )
Re: Brak polskiego języka w NFS
Powinna być opcja, żeby to oni zadzwonili do Ciebie - ja zawsze z niej korzystam, bo i tak polska pomoc techniczna znajduje się w Irlandii i stamtąd dzwonią.
R
Reev Odpowiedział(a) w Brak polskiego języka w NFS 10 lata temu ( 14-03-2016 19:49 )
Re: Brak polskiego języka w NFS
Skontaktuj się z supportem, napisz to wszystko, co przedstawiles tutaj, zazwyczaj działa i ludzie dostają nowy klucz z polską wersja.
Kubaa
Kubaa Odpowiedział(a) w Brak polskiego języka w NFS 10 lata temu ( 14-03-2016 16:47 )
Re: Brak polskiego języka w NFS
To zadzwoń sobie do EA Szwecja, jak oni nie będą mieć nic do powiedzenia, to nasi tym bardziej Wink.
P
piszczala95 Odpowiedział(a) w Brak polskiego języka w NFS 10 lata temu ( 14-03-2016 16:40 )
Re: Brak polskiego języka w NFS
Haha, bo nie mam z czego zadzwonic.. Mam tel na karte co mozna w Szwecji dzwonic tylko.
Kubaa
Kubaa Odpowiedział(a) w Brak polskiego języka w NFS 10 lata temu ( 14-03-2016 16:36 )
Re: Brak polskiego języka w NFS
Ty wyzyskiwaczu jeden, czemu sam nie zadzwonisz? ;/
  • You can view all discussion threads in this forum.
  • You cannot start a new discussion thread in this forum.
  • You cannot start on a poll in this forum.
  • You cannot upload attachments in this forum.
  • You cannot download attachments in this forum.