Re: Always Online - dyskusja Cytat
Inventer89 napisał(a):
EA Polska w tej kwestii niewiele może wiedzieć na ten temat. Napisałem do Bena Walke z Ghost Games, ale na razie cisza.
Owszem. EA Polska może niewiele wiedzieć, ale jednak należy po części do całej rodziny EA. Mogę założyć się o moje złote gacie, że posiadają osobę odpowiedzialną za kontakt z "centralą" i mogą otrzymać wskazówki, co odpowiedzieć klientowi na zadane pytanie. Przynajmniej tak powinno to działać w dobrze prosperującej firmie, która dba o klienta, słucha jego próśb i oczekiwań. Nie chce też, żeby od razu wprowadzili wszystkie rzeczy o które proszą tysiące osób. Po prostu chce dostać oficjalną odpowiedz, czy to od EA PL, czy głównego EA jak dalej się na to zapatrują. Mam nadzieje, że Tobie odpiszą szybciej, o ile odpiszą w ogóle
Cytat
Amiga4ever napisał(a):
Dzięki online gra żyje. Ja już dawno przedstawiłem się na gry "alway online " aka Diablo 3 czy Elite Dangerous. Dzięki temu twórcy zarobią swoje gdyż piractwa w tego typu grach nie istnieje.
Nikt tutaj nie ma nic przeciwko Always Online pod względem aktywnego multi, jak i ochrony przed piratami. Głównym zamysłem jest to, że osoby legalnie kupujące "dostęp" do gry nie mają możliwości zagrania bez neta, jak i nie ma pewności, czy po zakończeniu wsparcia serwerów gra będzie dalej cieszyła z prywatnym multi, albo czystym singleplayer. Tak jak wspomniałem we wpisie w FB, większość poprzednich gier "umierała" po zamknięciu serwera, a pudełko z płytą mogło jedynie służyć jako ozdoba na półce i nic poza tym. O to dokładnie się rozchodzi