Re: Need for Speed 2015 - ogólnie YT - The Crew - końcówka jak z Szybcy i wściekli 5.
Zobaczymy jakie będzie The Crew... Jednak ja bym się nie napalał, Ubisoft pokazał nam nie dawno grę nad którą pracował bardzo długo, zapowiadali ją jako grę która zniszczy wszystko a wszyscy wiemy (chyba) jak z nią wyszło - chodzi o Watch_Dogs. Nadzieja w tym że za wydanie i pilnowanie producentów odpowiada Ubisoft Reflections a to oni wydali świetnego Driver SF. Jestem ciekawy jak to z The Crew będzie.
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie Idąc drogą dedukcji, UG3 następuje po UG2 i UG czyli jest to kontynuacja, nie mówię że dokładnie fabuły... tylko ogólnie fabuła z UG i U2 jest nieoficjalnie rozwijana w MW i Carbon.. przynajmniej ja zawsze tak uważałem, nie mówię że nie może być gry w podobnym klimacie ale nie jako UG3 tak jak piszesz tylko pod inną nazwą bądź jako Underground 2015.
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie Niekoniecznie. Kto tu mówi o jakiejś kontynuacji? W ogóle najlepiej, gdyby nie wyszedł NFS pod nazwą Underground, ale z rozgrywką właśnie z tej części. I oto tutaj się rozchodzi. Bo " NFS: Underground 3 " nigdy nie wyjdzie i jestem tego pewien. Jednak samego "Underground" mogą użyć - ale to i tak byłoby złe posunięcie. Tak samo jak z MW 2012 - narobili graczom nadziei, a potem musieli tłumaczyć, że to nie będzie gra jak w 2005 roku.
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie Eee no bez przesady.. bo zaraz się zacznie tak jak z Half-Lifem że HL I + HL II = HL III - Half Life 3 confirmed... xd
Jak dla mnie to nie powinno być już UG3 bo oni to zniszczą... Mogą zrobić restart tej mini-serii jak MW 2012 ale nie kontynuacja tego co było w UG2.
Starego UG już lepiej niech nie ruszają a jak zrobią UG3 to tak właśnie będzie...
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie Zaczęliśmy temat w SB o Underground 3 - czy to możliwe?
Moim zdaniem tak - i to bardzo. Chciałbym wam też coś pokazać - jeśli jeszcze tego nie widzieliście. Na nagraniu koleś próbuje rozwiązać pewną zagatkę - wideo. Otóż w Rivals popełniono dwa błędy na tablicach rejestracyjnych... No właśnie - to błędy czy Easter Egg? Most Wanted Rockport 2006 /poprawna 2005
Most Wanted Fairhaven 2011 /poprawna 2012
Jakieś pomysły? Np. 2012-2005=7 A siódmym NFSem był Underground Przypadek? xd
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie Spokojnie, nie mówimy tu o zrzynaniu kropka w kropkę gry, zaczerpnięcie takich smaczków + dodanie czegoś nowego, czego nie było (a jest to trudne bo ograne było już prawie wszystko) to jedyny słuszny przepis na nowego NFS.
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie Sorry, łączenie jednej gry z drugą nie działa. Po prostu. Mówimy przecież o grach, które już wyszły, więc NFS będący zlepkiem czegoś tam z czymś tam innym byłby... absolutnie niczym nowym - grą zbudowaną z starych rozwiązań. Ja osobiście nie chcę żadnego połączenia TDU z Juiced, Midnight Clubem i czymś tam jeszcze, ja czekam na nowego NFS-a, i jeżeli twórcy wiedzą co robią, to mógłby być on nawet o wyścigach taksówek. Albo śmigaczy w świecie Sci-Fi rodem z Piątego Elementu. Jak miałoby to być nareszcie świeże i zrobione z pomysłem, to czemu nie, w sumie?
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie Fajnie by było jakby połączyli właśnie TDU z jakimś NFS + motyw z Juiced - umawianie się z bossami ekip przez telefon, zakłady o auto lub o hajs, ale ograniczyłbym tuning z takiego jak w U2 do takiego jaki obecnie panuje na świecie czyli kupujemy Hondę ok, fajnie robimy go w JDM. Fajnie by to wyglądało.
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie Ja myślę, że ta opcja nie byłaby wcale taka zła, pod warunkiem, że można byłoby ją włączać lub wyłączać według własnego uznania.
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie Przerywniki te są zdecydowanie za długie, jak już powrócisz na trasę to inne auta są dwa kilometry przed Tobą.
Chciałbym aby znikło wreszcie podążanie za autem, tj. nieważne ile jedziesz, policja/wrogie auto i tak Cię dogoni.
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie Najlepiej tak jak w Underground - kamera podąża za naszym dachującym samochodem. A te przerywniki nie są takie złe - mi nie przeszkadzają.
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie A jakie efekty chciałbyś zobaczyć podczas zderzeń? Bo szczerze mówiąc trochę mi się przejadły te przerywniki. Jest jeszcze możliwość ściemniania ekranu jak w The Run lub Burnoucie Paradise podczas jazdy motocyklem.
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie W nowym NFSie proszę także, bo mi poprzednio umknęło o SUVy i wyścigi dla nich. Niestety tracę nadzieję na taki DLC do Rivalsa, a byłby ciekawy szczególnie podczas pościgów - szybkie samochody kontra mocne SUVy. Już w Most Wanted było blisko: Range Rover to już ta liga, tylko zabrakło: Porsche Cayenne, Audi Q8 i BMW X6. Nie mówię, żeby zaraz Hummer wrócił, ale takie mocne SUVy powinny się znaleźć.
Jestem też ciekawy czy nadal będą Burnoutowe przerywniki podczas zderzeń. Mogło by to zostać zastąpione np. zamroczeniem ekranu jak w Shiftach. Co myślicie o takim lataniu kamery jakie widzimy od czasów Hot Pursuit 2010?
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie Wybór poziomu trudności powinien być kluczowym elementem gry, w szczególności wyścigowej. Nie wiem dlaczego zrezygnowano z tego w poprzednich częściach, w szczególności tych najświeższych, w których poziom trudności jest zbalansowany tragicznie.
Nic nie szkodzi także na przeszkodzie, żeby miastem było np. Los Angeles, ale odpowiednio zmienione na potrzeby gry. Wielokrotnie mieliśmy w grach coś takiego, i dopóki było to zrobione prawidłowo nikt nie narzekał na "niewystarczające odtworzenie". Ja osobiście liczyłbym właśnie na takie rozwiązanie, bądź stworzenie nowej fikcyjnej metropolii, wzorującej się jednak na jakiejś konkretnej rzeczywistej (jak np. w starszych NFSach, czy w grach z serii GTA). Fairheaven, Redwood i tym podobne w pełni fikcyjne twory może i miały placyki i dachy domów na których można było się rozbijać, ale były totalnie bezpłciowe. Ja już nie pamiętam jak się nazywał świat w Rivals czy HP i pomimo wielu godzin spędzonych w tych grach prawdopodobnie bym się w nich teraz zgubił. W przeciwieństwie do pamiętnych Rockport czy Bay View, które nadal nieźle pamiętam.
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.
Serwis NFSPolska.pl używa plików cookie do przechowywania informacji o sesji i analizowania danych w celu zapewnienia użytkownikom lepszej wrażeń z portalu.