Re: Wasza przygoda z NFS moja historia zaczęła się od MW 05' świadomie i Carbona nie wiedząc o tym że jest to NFS
MW 05' przeszedłem do 10 typa na Czarnej(afroamerykańskiej
) Liście, a dalej nie mogłem, ponieważ nie znałem się na tuningu, więc na, którymś stockowym autem, który był dostępny na początku gry a wyścigi jechałem aż do skutku czyli jak nie wychodził wyścig to powtórka i tak do śmierci można by rzec. Jednak po tym jak pokonałem 10 osobę to dalej nie mogłem już nic ugrać(ale i tak daleko zaszedłem bez tuningu i kupowania innych aut
).
Carbona przechodziłem z kuzynem parokrotnie na PS2, podział był jasny ja wyścigi i gliny, a on zajmował się dla mnie tuningiem i kwestią auta, ja tylko mówiłem co mi się bardziej przyda w osiągach, a on znajdował jakąś część i ją instalował wedle moich zachcianek.
Następnie ograłem UG1, nie spodobało mi się z powodu braku jazdy dowolnej.
Potem był UG2 niby mi się spodobało, lecz dałem radę przejść dwukrotnie tylko z bratem i kuzynem(dalej nie znosiłem tuningu) Następnie przyszedł czas na
Undercovera, dla mnie ulubiona gra z 2 generacji NFSa przeszedłem dwa razy za pierwszym do końca, a za drugim gra mi się wysypała w 95% przejścia i nie dało się jej odpalić po raz kolejny. wrażenia były takie miasto, które jest pierwszym miastem zapamiętanym jeśli chodzi o NFS następnie policja na reszcie jakiekolwiek wyzwanie (w Carbonie jak byłem łapany to tylko w serii prób ), a w MW 05' nigdy mnie nie złapali
może poza tym jednym momentem kiedy chciałem zobaczyć co się stanie gdy mnie aresztują. jest to także pierwsza część w której znałem się na tuningu(tylko osiągów część wizualną uznawałem za stratę kasy i robiłem to tylko jak miałem jej nadmiar) całą grę przechodziłem Lotusem Elise 111R z powodu tego że najbardziej mi się podobało pod względem wyglądu. Po tym NFS ogrywałem
HP(2010) grę przeszedłem 2 razy na 100% czyli rajdowiec i glina 20 lvl oraz wszystkie wyścigi na złoto grę przechodziłem chyba na najbardziej chińskim ustawieniu klawiatury jaki dało się wymyślić przyspieszałem w hamowałem s skręcałem strzałkami nitro miałem pod q na r miałem ręczny pod q nitro a tech. poś. pod a i d oraz strzałkach do góry i na dół.
następnie ogrywałem GTA SA(grałem wcześniej ale nie umiałem grać), lecz to inna historia.
Teraz przyszedł czas na najbardziej ogrywanego NFS MW 2012 w tej grze robiłem głównie pościgi doszedłem do 40 mln SP znalazłem wszystkie bilbordy bramki i fotoradary bez użycia neta tylko samą jazdą po mapie ok. 10 kółek, znalazłem ze 4 miejsca w których ucieczka była pewna i gliny się tam nie dostaną na 99.99%, lecz zdarzały się pewne ewenementy, które tam jednak wjeżdżały, zrobiłem we wszystkich autach wszystkie kamienie milowe i zrobiłem każdym autem złoto na każdym wyścigu dostępnym dla tego auta. w multi nie spędziłem więcej jak 10 h nie spodobał mi się.
NFS Rivals gra zrobiona na 100% od strony i gliny i rajdowca wszystkie skoki fotoradary i strefy prędkości oraz znalezione 1 pewne miejsce do ucieczki.
NFS 2015 dla mnie najgorsza część ze wszystkich policja ma IQ na poziomie -99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 brak jakiejkolwiek trudności w głównym wątku małe problemy z Eddie's Challenge i masakryczne holendernie gargantuiczne problemy z Prestige, które jakimś cudem udało mi się zrobić na złoto wszystkie znajdźki odnalezione w mniej niż 5 h jedyną trudnością było znalezienie 5 botów do pokonania, ale internet przyszedł z pomocą mapa wygląda jak wprost zerżnięta z innych NFS ogólny zarys przypomina Undercovera lecz doklejono tu 1 i 2 stage z UG2 w miejsce tej głównej dzielnicy na górze góry nad tą główną dzielnicą to Heritage Heights te góry z lewej to kaniony z Carbona te dwie małe dzielnice po lewej stronie to downtown i Fortuna dzielnica industrialna to kempton i/lub dzielnica industrialna z NFS UG2 a ta dzielnica najbardziej wysunięta na wschód to Takie Silverton i Olympic City z UG1. takie mam wrażenia z tej części napiszcie co sądzicie o tej mojej własnej teorii
tutaj jest druga teoria opierająca się na UG2 i NFS 2015
znaleziona na necie ale też jest dobra
Tak oto prezentuje się moja historia z NFS