Re: Call of Duty Black Ops 2 Nie wiem czy dobrze uderzam z tematem.
Jak wiecie coraz większymi to krokami zbliża się do nas premiera nowego dziecka TREYARCH z serii Call of Duty noszącego nazwę: BLACK OPS 2. Date premiery zarezerwowano na 13 listopada 2012 roku. Twórcy co jakiś czas zaspokajają nasze myśli dotyczące "jak to wszystko będzie wyglądało?" Do tej pory mieliśmy już możliwość zobaczenia wstępnego TRAILERA zapowiadającego owe dziecko, a wczoraj - 7 sierpnia, mieliśmy zaszczyt zobaczyć trailer z trybu MULTIPLAYER. Po obejrzeniu i przeanalizowaniu stwierdzam, że naprawdę będzie to oderwanie się od tej codzienności, że tak to nazwę... Od tego do czego twórcy nas przyzwyczaili. Przed samym trailerem z trybu gry sieciowej sam zastanawiałem się jak oni to wszystko pogodzą? Gra w przyszłości? Jak?! Sam fakt względem broni - zastanawiało mnie jak oni to rozwiążą, przecież do tej pory mieliśmy możliwość grania bronią powtarzalną, bronią, która do dziś dnia służy naszym wojskom czy rebeliantom... Jak zamierzają zastąpić kultowe Ak47 czy popularne M4? Wyobrażałem sobie coś kosmicznego będąc w sumie tym faktem zawiedziony. Wczorajszy trailer zmienił moje podejście do sprawy. Twórcy nie zamierzają zrobić wielkiego odskoku - będzie czuć przyszłość i to bardzo, ale broń nazwę to tak: pozostanie bronią, którą lubimy. Nie wiem czy ktoś mnie zrozumie, ale myślę, że tak : ) Ale wracając bardziej do tematu. Grafika zapowiada się b. efektownie. Oczywiście nie mamy co liczyć na ogromne mapy. Przypomnę, że to nie jest BATTLEFIELD. Każda gra z serii call of duty przyzwyczaiła nas do ciasnoty, walki na małym terenie. I myślę, że nie macie co być z tego faktu zawiedzeni.
Z samego trailera można wywnioskować parę ważnych rzeczy z ekwipunku. Przede wszystkim nóż elektryczny - tak to nazwę choć sam nie wiem co to dokładnie jest. Wiem tyle, że po zetknięciu się z danym obiektem wybucha jakby polem elektromagnetycznym i paraliżuje na chwile wroga co możecie zobaczyć na trailerze z tryby sieciowego gry. Zaskoczył mnie także tzw. "ptaszek" - maszyna o wyglądzie ptaka, ale tak naprawdę jest sterowana przez gracza i w pewnym momencie zamienia się w mini bombę. Ale jak to wszystko dokładnie wyglądać będzie? Nie wiem... i myślę, że dowiemy się po prostu w swoim czasie : ) To tyle z moich spostrzeżeń. Dzielcie się swoimi i wypowiadajcie się jeżeli możecie co myślicie przede wszystkim o grze i takim śmiałym posunięciu jak przeniesienie fabuły to przyszłości : )
Tutaj zamieszczę wam wstępne minimalne wymagania gry. Nie są one potwierdzone jeszcze, ale pojawiły się na stronie jednego z afrykańskich dystrybutorów gier:
Intel CPU: Celeron E1200 Dual-Core 1.6GHz lub AMD CPU: Athlon 64 x2 Dual Core 3600+
Nvidia GPU: GeForce GT 120
AMD GPU: Radeon HD 4550
Ram: 2GB
OS:Windows XP 32bit
Direct X: DX9
HDD : 10GB
A tutaj poniżej trailer z gry i z trybu sieciowego:
[movie=youtube]x3tedlWs1XY&feature=relmfu[/movie]
[movie=youtube]Dre21lBu2zU&feature=player_embedded#![/movie]