Aaaaj, nawet nie wiem jak zacząć. Mogę za to powiedzieć jedno: nowe naklejki w Unbound to game-changer. Taki game-changer, że aż mogę połączyć to, co robiłem w S2U i NFS15 - czyli rozbudowane malowidła - z tym, co robiłem później w NFS15, Payback i Heat - czyli oklejenie i szczegółowe traktowanie każdego centymetra nadwozia. I to ze zrobieniem malowania ze wszystkich stron! Wyzwanie jest i będzie trudne, bo nie dość, że nowe, realistyczne oraz nierealistyczne rozbudowane naklejki otwierają kilkakrotnie więcej dróg i możliwości w stosunku do Heat (a już ten - dzięki graffiti - otwierał ich wiele w stosunku do Payback), to jeszcze edytor działa ciut inaczej i trzeba przyzwyczaić się zarówno do sterowania (trochę inne przypisanie funkcji, brak podanych cyfr przy wybieraniu koloru), jak i do oświetlenia (najlepsze było w Payback… tu ledwo widać krzywizny nadwozia podczas oklejania, tak samo jak w NFS15). Na start jeszcze utrudniłem sobie zadanie - Vette C8 (tu Convertible, Coupe zachowuję na później) jest cholernie poprzecinana różnymi kształtami. Jak wyszło? Moim zdaniem - nie było tu jeszcze malowania o takiej wielowymiarowości.
I takie będzie całe moje REBELLIO - wielowymiarowe, swagowe, ziomalskie i undergroundowe. Chcę stworzyć pod tą nazwą największy dotychczasowy album (czyli muszę przebić 17 projektów z pierwszej serii w Heat) i chcę zabawić się w trochę inny sposób wypuszczania prac - jako, iż najwięcej czasu będę mieć dopiero w "przerwie świątecznej" w mojej pracy, najpierw podrzucę tu kilka singli, zanim przejdziemy do regularnych dropów. Mimo, iż ogólny przepis na tuning i ilość warstw w Unbound została taka sama, to nowe naklejki zmieniają zasady gry i sposób samego podejścia do auta. Oczywiście, nadal można tworzyć świetne rejskary i minimalistyczne projekty - ale można też interpretować muzykę i tworzyć głębię w malowaniach jak nigdy dotąd. Do wszystkich poza alurem i Gustawem (bo oni to odkryją za jakieś 10 lat) - bardzo polecam do tuningu. Jedyne, co razi, to ekonomia gry zwiększająca mocno wysiłek, który trzeba włożyć w grindowanie pieniędzy na auta (ceny z Heat zostały, robić hajs jest jakieś 3x trudniej), ale jak już siądziecie do tego edytora - albo wrócicie do strefy komfortu z poprzednich części, albo dacie się ponieść. Ja sam muszę uczyć się teraz oklejania trochę na nowo i w związku z tym poświęcić więcej czasu na każdy projekt. Ale obiecuję jedno - nie pożałujecie przesiadki.
Ocena: 10.00 / 10
Komentarze
Morvic · 3 lata temu
Ocena: 10
Jest świetna pod każdym względem, cudna.
Swoją drogą apropos gry, bardzo ciekawa i błyskotliwa decyzja ze strony deweloperów w kwestii realizmu naklejek. W poprzednich grach naklejki były głównie nierealistyczne, a grafika raczej 'realistyczna'. Teraz gdy mamy styl komiksowy, to naklejki są realistyczne
Radon · 3 lata temu
Ocena: 10
Świetne to jest, chociaż żółte światła trochę mi nie pasując i tylny spoiler patrząc z góry wzbudza mieszane odczucia. Mimo wszystko jednak jest to rewelacyjna praca, na sam start już poziom, któremu nikt raczej nie dorówna.
Reev · 3 lata temu
Ocena: 10
Styl, którego nie powstydziłoby się uzyć Versace do swoich sesji.
KLIPEK · 3 lata temu
Ocena: 10
wszystko bardzo ładne. długo czekałem na połączenie siekierka i unbound xD
Siekierka · 3 lata temu
Duuużo będzie tych połączeń przez najbliższe 2 lata, jeszcze 54 furki mam do odhaczenia z carlisty i miło mi, fajnie, że ktoś czeka na moje prace.
MadaFaster · 3 lata temu
Ocena: 10
Pisałem że Siekiera otworzy SR z UB
Siekierka · 3 lata temu
No, jak napisałeś że otworzę w piątek to mnie to zmotywowało by faktycznie tak zrobić, bo obiecałem że nie będę z tunami rzucać słów na wiatr także dzięki za dodatkową motywację, zwłaszcza, że początek nie był tak izi, jak sobie to wyobrażałem
MadaFaster · 3 lata temu
Ocena: 10
Polecam się na przyszłość XD
Radzio · 3 lata temu
Ocena: 10
Mój Nissan Z, który planowo wleci kiedyś do SR jest w podobnej kolorystyce (złoto i granat, ale z dominującą bielą). No i nie jest tak ambitny. Mówię już teraz, bo zrobiłem go zanim obejrzałem Twoja C8 więc żeby nie było ?
Co do auta, nie jest to mój styl, bo dzieje się trochę za dużo, ale ilość pracy i efekt - imponujące.
Siekierka · 3 lata temu
Proszę Cię, aż policzyłem i na ten moment jest 476 prac w SR licząc NFS15, Payback, Heat/Heat Studio i UB, jeśli ktoś się doczepi że "podobne" to będzie to tylko alur I dzięki!
kam945 · 3 lata temu
Bedac szczerym to z tymi umiejetnosciami moglbys sobie dorobic, gdybys poszukal ludzi, ktorzy sa sklonni za to zaplacic (a tacy sa)
Siekierka · 3 lata temu
Oj, zamieniłem już największą pasję (grafika) na pracę i uwierz mi, tak, jak nie mam siły po pracy przelewać swoje emocje na plakaty w Photoshopie/Illustratorze, tak nie chciałbym zamieniać robienia furek na coś związanego z hajsem, bo to jedyna odskocznia, na którą mam póki co pomysł xD
Siekierka · 3 lata temu
I btw - już widzę te zlecenia typu "PROSZEM ZRUP MI SILVE W MALOWANIE BRAJANA Z FNF DAM 50 ZŁ PŁACEM PAYSAFE CARD"
Allure · 3 lata temu
Ocena: 10
Ubóstwiam. ❤ To jest najlepsze auto w całym sr, gdziekolwiek, kiedykolwiek, pięknie łączy twoje prace z przeszłości z tymi nowymi, tego człowiek oczekiwał. Bezdyskusyjnie daję 10.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
NFSPolska.pl używa ciasteczek, aby poprawić komfort korzystania z portalu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszym Regulaminem i Polityką ciasteczek.
Komentarze
Swoją drogą apropos gry, bardzo ciekawa i błyskotliwa decyzja ze strony deweloperów w kwestii realizmu naklejek. W poprzednich grach naklejki były głównie nierealistyczne, a grafika raczej 'realistyczna'. Teraz gdy mamy styl komiksowy, to naklejki są realistyczne
Co do auta, nie jest to mój styl, bo dzieje się trochę za dużo, ale ilość pracy i efekt - imponujące.