Aaaaj, nawet nie wiem jak zacząć. Mogę za to powiedzieć jedno: nowe naklejki w Unbound to game-changer. Taki game-changer, że aż mogę połączyć to, co robiłem w S2U i NFS15 - czyli rozbudowane malowidła - z tym, co robiłem później w NFS15, Payback i Heat - czyli oklejenie i szczegółowe traktowanie każdego centymetra nadwozia. I to ze zrobieniem malowania ze wszystkich stron! Wyzwanie jest i będzie trudne, bo nie dość, że nowe, realistyczne oraz nierealistyczne rozbudowane naklejki otwierają kilkakrotnie więcej dróg i możliwości w stosunku do Heat (a już ten - dzięki graffiti - otwierał ich wiele w stosunku do Payback), to jeszcze edytor działa ciut inaczej i trzeba przyzwyczaić się zarówno do sterowania (trochę inne przypisanie funkcji, brak podanych cyfr przy wybieraniu koloru), jak i do oświetlenia (najlepsze było w Payback… tu ledwo widać krzywizny nadwozia podczas oklejania, tak samo jak w NFS15). Na start jeszcze utrudniłem sobie zadanie - Vette C8 (tu Convertible, Coupe zachowuję na później) jest cholernie poprzecinana różnymi kształtami. Jak wyszło? Moim zdaniem - nie było tu jeszcze malowania o takiej wielowymiarowości.
I takie będzie całe moje REBELLIO - wielowymiarowe, swagowe, ziomalskie i undergroundowe. Chcę stworzyć pod tą nazwą największy dotychczasowy album (czyli muszę przebić 17 projektów z pierwszej serii w Heat) i chcę zabawić się w trochę inny sposób wypuszczania prac - jako, iż najwięcej czasu będę mieć dopiero w "przerwie świątecznej" w mojej pracy, najpierw podrzucę tu kilka singli, zanim przejdziemy do regularnych dropów. Mimo, iż ogólny przepis na tuning i ilość warstw w Unbound została taka sama, to nowe naklejki zmieniają zasady gry i sposób samego podejścia do auta. Oczywiście, nadal można tworzyć świetne rejskary i minimalistyczne projekty - ale można też interpretować muzykę i tworzyć głębię w malowaniach jak nigdy dotąd. Do wszystkich poza alurem i Gustawem (bo oni to odkryją za jakieś 10 lat) - bardzo polecam do tuningu. Jedyne, co razi, to ekonomia gry zwiększająca mocno wysiłek, który trzeba włożyć w grindowanie pieniędzy na auta (ceny z Heat zostały, robić hajs jest jakieś 3x trudniej), ale jak już siądziecie do tego edytora - albo wrócicie do strefy komfortu z poprzednich części, albo dacie się ponieść. Ja sam muszę uczyć się teraz oklejania trochę na nowo i w związku z tym poświęcić więcej czasu na każdy projekt. Ale obiecuję jedno - nie pożałujecie przesiadki.
Ocena: 10.00 / 10
Komentarze
Morvic · 2 lata temu
Ocena: 10
Jest świetna pod każdym względem, cudna.
Swoją drogą apropos gry, bardzo ciekawa i błyskotliwa decyzja ze strony deweloperów w kwestii realizmu naklejek. W poprzednich grach naklejki były głównie nierealistyczne, a grafika raczej 'realistyczna'. Teraz gdy mamy styl komiksowy, to naklejki są realistyczne
Radon · 2 lata temu
Ocena: 10
Świetne to jest, chociaż żółte światła trochę mi nie pasując i tylny spoiler patrząc z góry wzbudza mieszane odczucia. Mimo wszystko jednak jest to rewelacyjna praca, na sam start już poziom, któremu nikt raczej nie dorówna.
Reev · 2 lata temu
Ocena: 10
Styl, którego nie powstydziłoby się uzyć Versace do swoich sesji.
KLIPEK · 2 lata temu
Ocena: 10
wszystko bardzo ładne. długo czekałem na połączenie siekierka i unbound xD
Siekierka · 2 lata temu
Duuużo będzie tych połączeń przez najbliższe 2 lata, jeszcze 54 furki mam do odhaczenia z carlisty i miło mi, fajnie, że ktoś czeka na moje prace.
MadaFaster · 2 lata temu
Ocena: 10
Pisałem że Siekiera otworzy SR z UB
Siekierka · 2 lata temu
No, jak napisałeś że otworzę w piątek to mnie to zmotywowało by faktycznie tak zrobić, bo obiecałem że nie będę z tunami rzucać słów na wiatr także dzięki za dodatkową motywację, zwłaszcza, że początek nie był tak izi, jak sobie to wyobrażałem
MadaFaster · 2 lata temu
Ocena: 10
Polecam się na przyszłość XD
Radzio · 2 lata temu
Ocena: 10
Mój Nissan Z, który planowo wleci kiedyś do SR jest w podobnej kolorystyce (złoto i granat, ale z dominującą bielą). No i nie jest tak ambitny. Mówię już teraz, bo zrobiłem go zanim obejrzałem Twoja C8 więc żeby nie było ?
Co do auta, nie jest to mój styl, bo dzieje się trochę za dużo, ale ilość pracy i efekt - imponujące.
Siekierka · 2 lata temu
Proszę Cię, aż policzyłem i na ten moment jest 476 prac w SR licząc NFS15, Payback, Heat/Heat Studio i UB, jeśli ktoś się doczepi że "podobne" to będzie to tylko alur I dzięki!
kam945 · 2 lata temu
Bedac szczerym to z tymi umiejetnosciami moglbys sobie dorobic, gdybys poszukal ludzi, ktorzy sa sklonni za to zaplacic (a tacy sa)
Siekierka · 2 lata temu
Oj, zamieniłem już największą pasję (grafika) na pracę i uwierz mi, tak, jak nie mam siły po pracy przelewać swoje emocje na plakaty w Photoshopie/Illustratorze, tak nie chciałbym zamieniać robienia furek na coś związanego z hajsem, bo to jedyna odskocznia, na którą mam póki co pomysł xD
Siekierka · 2 lata temu
I btw - już widzę te zlecenia typu "PROSZEM ZRUP MI SILVE W MALOWANIE BRAJANA Z FNF DAM 50 ZŁ PŁACEM PAYSAFE CARD"
Allure · 2 lata temu
Ocena: 10
Ubóstwiam. ❤ To jest najlepsze auto w całym sr, gdziekolwiek, kiedykolwiek, pięknie łączy twoje prace z przeszłości z tymi nowymi, tego człowiek oczekiwał. Bezdyskusyjnie daję 10.
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Serwis NFSPolska.pl używa plików cookie do przechowywania informacji o sesji i analizowania danych w celu zapewnienia użytkownikom lepszej wrażeń z portalu.
Komentarze
Swoją drogą apropos gry, bardzo ciekawa i błyskotliwa decyzja ze strony deweloperów w kwestii realizmu naklejek. W poprzednich grach naklejki były głównie nierealistyczne, a grafika raczej 'realistyczna'. Teraz gdy mamy styl komiksowy, to naklejki są realistyczne
Co do auta, nie jest to mój styl, bo dzieje się trochę za dużo, ale ilość pracy i efekt - imponujące.