No i czas na finał serii. Jako, iż Bull poza felgami i czerwonymi szybami - miał "czyste" auto, tak tu postawiłem sobie - wreszcie! - dość czystą kartę. Wybrałem GT-R, bo mocarny i szybki, a jeszcze go nie robiłem. Moje misiaczki z motorsporn max4 - a przynajmniej dwoje z nich - uznały, że dobry, i miały w tym trochę swojego wkładu (podziękowania za dobór felg i ich koloru dla Allure i Morvic) - ale czułem, że muszę zakończyć to czymś, co przynajmniej potęga motorsporn max4 uzna za dobre. Punktem zaczepnym było dla mnie malowanie Red Bulla (hehe, bo wiecie, Bull i Red Bull) z Astona Martina Valkyrie, tutaj dopasowane pod kształt nadwozia GT-R.
Tutaj miejsce na małe podsumowanie: około 70h w grze na tuning 15 aut, Unite Mod dbający o dobre spasy, negatywy, opony i ładną, czarną tablicę rejestracyjną wszędzie, i projekty różne - od paybackowo-tandetnych max4 po bardzo dobre max9 i max10, i sprzeczki z motorporn max4 (koledzy, wybaczcie moje fochy). Moja reakcja jest jedna: wreszcie. Pisałem, że cała seria będzie eksperymentalna, bo - nie oszukujmy się - po wejściu na SR NFS15 na portalu zobaczycie masę różnych projektów w różnych stylach, w tym dobre i spójne projekty Radzia czy moje odjechane malowidła, a po wejściu w moje SR, długą serię m.in. z Paybacka, i nie miało dla mnie sensu robienia czegoś, co już było. Odpadły wówczas m.in. motywy stricte oparte na paskach, odpadło wiele potencjalnych kompozycji, odpadły np. ręczne malowidła czy typowe stosowanie tylko jednego obrazka zwierzęco-człowiekowego jako główny motyw. Dodatkowo, dużym ograniczeniem była tutaj sama Czarna Lista - mimo, że i tak mocno ją ponaginałem, tworzenie jakiegokolwiek projektu mając z góry narzuconą konwencję, a chcąc jednocześnie i pozostać w strefie inspiracji, a nie wchodzić w sferę zapożyczeń bądź nawet plagiatu, i zrobić to przy tym "świeżo" jest bardzo trudne. Zwłaszcza robiąc 15 projektów w ciągu niecałych 3 tygodni. Stąd... uciekam do pogrania w Heat, uznałem, że tam konwencję podyktują mi świetne, ale jednak gotowe naklejki, a co będzie dalej... zobaczymy. Myślę, że pierwszych aut, albo chociaż pierwszego auta możecie spodziewać się jeszcze w styczniu
Ocena: 10.00 / 10
Komentarze
Allure · 4 lata temu
Ocena: 10
Jest w pytę, foszku. Nie mam nic do zarzucenia. Dziękujemy za ożywienie sr, trochę kontrowersji, dyskusji i uwagi temu miejscu brakowało. Smacznej kawusi i miłego wieczoru.
MadaFaster · 4 lata temu
Ocena: 10
R35 wyszedł elegancko. Chapeau bas.
Morvic · 4 lata temu
Ocena: 10
Najlepszy w serii, 10
Radon · 4 lata temu
Ocena: 10
Jodełka na masce trochę razi, myślę, że dało się fajniej zagospodarować front, żeby wydawał się lżejszy. To właściwie dość poważny błąd moim zdaniem, ale super pozytywna reszta auta sprawia, że nie mam serca dać mniej jak dychy, wygląda to świetnie. Ponownie, interpretacja bl bardzo luźna, ograniczająca się do gierki słownej, ale poza tym, jest to fajne dopełnienie ciągu 15 tak różnorodnych aut. Myślę, że jeden z moich faworytów, na pewno zapadnie w pamięć, będzie służył kiedyś jako jakaś inspiracja, a gdyby ten front nie był tak przytłaczający zastanowiłbym się czy nie zastąpić tym GT-Rem Twojego ostatniego Lanosa na szczycie mojej listy najlepszych projektów w NFS15.
Lee Rover Fural · 4 lata temu
Koledzy chyba wszystko powiedzieli, perfekt.
Radzio · 4 lata temu
Ocena: 10
Na masce jest zdecydowanie za ciężko, ale mimo to jest git. 9.5
Ocena zawartości jest dostępna tylko dla użytkowników.
Proszę Zaloguj się lub Zarejestruj się by zagłosować.
Serwis NFSPolska.pl używa plików cookie do przechowywania informacji o sesji i analizowania danych w celu zapewnienia użytkownikom lepszej wrażeń z portalu.
Komentarze