Siemka, gram w PSa i największy problem teraz mam z wyścigami Drag, gdyż mimo zmian biegów na perfekt Cobalt mi się krztusi i traci wigor. Montowałem ulepszenia zwiększające moc auta i doinwestowałem w gumy, ale kasa poszła w błoto i nie miałem takich rezultatów jakich oczekiwałem. Sprzedałem Chevroleta w cholerę i myślę nad kupnem innego auta do dragu. Rozmyślam nad Subarynką, ale dla pewności chcę się Was spytać, bo może polecicie mi coś o wiele lepszego i żeby mi posłużyło przynajmniej na całe Battle Machine xD.
Co do auta na grip to wygrałem zetkę i nie narzekam ;) No i jeszcze Drift i Speed Challenge, którego jeszcze nie mam ale się spytam zawczasu :D
Na draga mocno polecam GTO (dostaniesz przy wygranej w pierwszym evencie React Team Session) lub Suprę (również dostaniesz za wygranie jednego z eventów tej imprezy), spokojnie starczą Ci do końca gry, a narazie możesz przekonwertować 240SX, wystarczy na BattleMachine. Na grip polecam Imprezę, R34 lub Evo X. Ja osobiśce używam RX-8, ale to już dla bardziej zaawansowanych graczy. Na drift polecam Zetkę, AE86, 240SX, RX-7 też jest całkiem całkiem, ja używam Caymana. A na SC Porsche 911 Turbo lub GT2, są mega stabilne, mają przyzwoitą prędkość maksymalną ( w zależności od ustawień nawet 422km/h ) i nie kosztują majątku jak Zonda, ja jeżdżę Evo IX.
W tej grze ustawienia samochodu są mega ważne, dzięki nim z syfu, którym nikt nie jeździ można zrobić monstum do niszczenia wszystkich.
A jak przekonwertować jak mam np 350z na grip, a chcę np na drift? Muszę kupić?
Nie, klikasz 2 i zmieniasz sobie tryb. Z tym, że malowanie i ustawienia musisz robić od nowa. Części wszystkie zostają. :)
A to spoko :D Ale i tak karierę robię od nowa, za dużo kasiory poszło w błoto xD
Spoko. Zaraz wrzucę mały gameplay z RX-8 :)
EDIT: Trzymaj
[movie=youtube]_ETq_b-rO18[/movie]
W sumie to pamiętam tylko, że do dragu miałem Dodge Charger R/T (do stania na 2 kołach). Do driftu najlepsza jest według mnie Mazda RX-7 (dokładnie ta którą jeździ król driftu).
Kuba, to podrzuć setupy do 240 na dragi xD i ewentualnie na inne autka do tej dyscypliny
Najważniejsze ze wszystkich ustawień w każdej dyscyplinie, są ustawienia przełożeń skrzyni biegów. Trochę potestowałem i dla 240SX z wszystkim na poziomie 1 oprócz hamulców (są zbędne). "+"=prawo "-"=lewo
Silnik:
Cam timing: +4
Start Boost: max w prawo
End Boost: max w prawo
Kij z nitrem.
Zawieszenie:
Front Shock Compression: +2
Rear Shock Compression: -1
Front Shock Rebound: +2
Rear Shock Rebound: -1
Front Spring: +2
Rear Spring: -1
Ride Height: -5
Front Roll Bar Stiffness: +2
Rear Roll Bar Stiffness: -1
Front Tire Pressure: 0
Rear Tire Pressure: -4
Toe: +5
Camber: 0
Caster: 0
Steering Response Ratio: +2
Skrzynia:
1) +2
2) 0
3) 0
4) -5
5) -2
Final Drive ratio: 0
Spokojnie pojedzie poniżej 11sec na 1/4 i 19 na 1/2 mili bez używania nitra :)
Dzięki za wszystkie informacje na dobry start w PSie :D
Edit: S13 śmiga na tym setupie jak złoto :D Ale czekam aż odblokuję Suprę :)
Pany, co polecacie na gripa (mam 350z jak na razie), drift (GTO) i speed challenge (tu nie mam nic xD)? Bo rozmyślam nad takimi zakupami
- Sky R34 (grip lub SC)
- Impra WRX STI (grip)
- swapnąć zetę z gripu na drift xD
- ewentualnie zakupić S15 lub RX-8 pod drift
Jakie jest wasze zdanie?
1.R34 i Impreza to bardzo dobre wybory na grip, spokojnie przejdziesz nimi grę.
2. 350Z na drfit jak najbardziej, sam nim grę przeszedłem. Znacznie łatwiejszy w prowadzeniu niż S15.
3. RX-8 również jest zajebista na grip, spokojnie przeszedłem z jej pomocą grę. Z tym, że w porównaniu do Imprezy i R34 nie ma takiego zastrzyku mocy i przyczepności na wyjściu z ciasnych zakrętów ( jeszcze zależy jak ustawione jest turbo ).
Jak coś, to chętnie potestuję i dodam jakieś setupy :).
To weź zarzuć setupem na najmocniejszego Skaja do gripu, bo na czasówce na owalu to zdycham xD
Zaznaczam, ten setup nadaje się tylko na owal i speed challange!
Ustawiłem tak, żeby ładnie wybierał nierówności toru. Ważne, żebyś jechał środkową linią lub przy ścianie ( łatwo się z nią zderzyć xd ), bo na najniższej można dużo stracić.
Standardowo "+"=prawo "-"=lewo
Silnik:
Cam timing: +6
Start Boost: +6
End Boost: max w prawo
Zawieszenie:
Front Shock Compression: +5
Rear Shock Compression: +2
Front Shock Rebound: +5
Rear Shock Rebound: +2
Front Spring: +5
Rear Spring: +2
Ride Height: -6
Front Roll Bar Stiffness: +7
Rear Roll Bar Stiffness: +4
Front Tire Pressure: -2
Rear Tire Pressure: -4
Toe: +3
Camber: +3
Caster: -4
Steering Response Ratio: +6
Skrzynia:
1) 0
2) 0
3) -1
4) -3
5) -4
6) -4
Final Drive ratio: -4
Żeby zejść poniżej 31 sec bez części 4 poziomu, musisz użyć nitra na prostej za pierwszym zakrętem.
Dobra, stestuję przy najbliższej okazji... a tak btw. kiedy się odblokowują te najlepsze egzotyki? :D Bo udało mi się wylosować kupon na darmowe autko :D
Egzotyki po 2gim Showdownie.
Kurna, to musze się wziąść do roboty, to chyba Zondę wezmę xD Chociaż może się skuszę na Lambo :p