Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed No Limits - zapowiedzi

Ostatnia aktualizacja 9 lata temu
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#1
Wygląda na to, że (chcący/niechcący - niepotrzebne skreślić) został ujawniony tytuł nowego Need for Speeda - No Limits. Wyciek powstał z zupełnie niespodziewanej strony - pojawił się w formie naklejki na samochodzie Kena Blocka (kierowcy wyścigowego, który od roku współpracuje z EA). Brytyjski IGN wysłał zapytanie do EA o tę naklejkę i producent gier potwierdził, że jest to tytuł następnej części Need for Speed, tyle że na urządzenia mobilne. Ciekawe kiedy poznamy więcej informacji o tej produkcji :)

nfszone.pl/images/news/nfs_need_for_speed_2014-11-06_-_ken_block_ford_mustang_need_for_speed_no_limits.png
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#2
Możemy chyba zacząć dyskusję :D Moim zdaniem gra wygląda naprawdę świetnie. Ma klimat, o którym marzyłem dla najnowszego NFSa. Oby Ghost nie zawiódł :D
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#3
To jeszcze uzupełnijmy tę dyskusję o pierwszy trailer i parę wniosków, jakie wyciągnąłem z niego w newsie

[movie=youtube]6tIZuuo5R3E[/movie]

Pierwsze co się rzuca na oczy to stuningowane samochody! Czyżby EA wsłuchała się w prośby graczy by przywrócić tuning w Need for Speed? Drugą rewelacją tego wideo jest otoczenie - czyżby bezdroża Rivals nie sprawdziły się tak jak miasto w Most Wanted? Data premiery nie jest znana, jednak skoro pierwszy trailer pojawił się już dziś, to jest szansa że gra ujrzy światło dzienne w ciągu najbliższych 12 miesięcy na iOS oraz Androida. Za grę odpowiada studio Firemonkeys - a więc sprawdzone studio, które tworzy mobilne części Need for Speed od czasów Undercovera. Ponadto studio to jest odpowiedzialne za serię Real Racing. Wciąż też nie wiemy czy i w jakim stopniu gra będzie wykorzystywała mikropłatności
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 9 lata temu
#4
30-sekundowy trailer gry mobilnej, prawdopodobnie f2p, w wykonaniu najgorszych szubrawców w branży. Wydaje mi się, że nawet Ken Block to trochę za mało, żeby wrażenie było lepsze. Ja rozumiem, że dawno nie mieliśmy zapowiedzi NFS-a, ale tu jak na razie nie ma żadnych powodów do radości.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#5

Cytat

Radon napisał(a):
jak na razie nie ma żadnych powodów do radości.


Myślę, że są, tylko niektóre ukryte. Jak widać jest tuning - to daje nadzieje, że trafi on również na PC - bo to mobilna wersja powinna być wybrakowana, a nie stacjonarna.

Nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę na czcionkę loga - powracają do tego sprzed Rivals.
nfszone.pl/images/news/nfs_need_for_speed_2014-11-20_-_need_for_speed_no_limits.jpg
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#6
Wczoraj wyszło SimCity BuildIt - wbrew pozorom można na podstawie tej gry domyślać się czym będzie NFS No Limits, ponieważ obie gry będą tylko i wyłącznie dostępne na platformy mobilne. SimCity jest Free2Play, a więc gra jest darmowa, ale zawiera mikropłatności. Po 6h grania na dzień dzisiejszy mogę stwierdzić, że gdyby w ten sposób wyglądał No Limits, to nie ma się czego obawiać. Mikropłatności, ułatwiają rozgrywkę, jednak bez nich również da się grać bez przeszkód. Wydłuża to czas grania, ale nie jest on na tyle duży by stanowić jakąś wielką przepaść. Prawie wszystko jest dostępne za kasę z gry (złote monety). Są oczywiście rzeczy dostępne za prawdziwą kasę (druga waluta to zielone (chyba dolary)), jednak na start otrzymujemy ich ok. 50, a w trakcie gry zdobywając różne osiągnięcia, możemy otrzymać kolejne zielone. Na razie zdobyłem ich dodatkowo 20. Jest lista za co je można dostać, ale tylko praktyka wskaże czy są one łatwo czy trudno dostępne, wiec na razie tego nie ocenię.

Podsumowując: nie skreślajcie całkowicie NFS No Limits, jeśli usłyszycie, że pojawią się w niej mikropłatności. Przykład SimCity BuildIt jest dobrym prognostykiem, że gra od EA może mieć mikropłatności, a przy tym umożliwiać w miarę przyzwoitą grę bez wpłacenia jakichkolwiek pieniędzy.
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 9 lata temu
#7
Mikropłatności i DLC przyczyniają się do niszczenia branży gier, uważam, że należy je bojkotować.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#8
To prawda, jednak niestety nic na to nie poradzimy. Wygląda na to, że w dalszym ciągu zbyt dużo graczy ładuje kasę w gry tego typu, skróty cały czas powstają nowe. Co więcej - niemałą trudnością jest znalezienie dobrej gry, która byłaby pozbawiona mikropłatności.

Nie zbaczając z tematu - udało mi się uzyskać dostę do gry. Myślę, że data premiery to kwestia dni, ewentualnie kilku (2-5) tygodni. Do tego czasu możecie w tym temacie pytać mni o co chcecie. Na razie jestem na początku gry, więc na pewno nie będę w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania. Wczoraj testowałem ją trochę od strony co by było gdyby i zbierałem informacje do działu NFS No Limits, który możecie odwiedzać już dziś.
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#9
Strasznie głupio, że No Limits wymaga stałego połączenia z Internetem, bo w podróży czy w szkole nie zawsze jest Wi-Fi. Jakos Asphalt 8 nie ma z tym problemu...
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 9 lata temu
#10
Ciekawe po co stałe połączenie z netem, to nie jest chyba gra z trybem mp. xd
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#11
Multiplayera nie ma, ale niestety dostęp do Internetu jest wymagany. Bez tego gra się w ogóle nie załaduje - wyświetla się komunikat o braku połączenia i nie ma możliwości jego ominięcia :(
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 9 lata temu
#12
Chore, kolejny powód, żeby w to nie grać.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#13
Mam już na warsztacie nową wersję 1.0.11 i porównuję tę wersję z 1.0.8.
Na razie widzę, że niestety playlista nie uległa zwiększeniu - nadal zawiera dosłownie kilka pozycji. Nieoficjalnie doszły 3 samochody, oficjalnie kilka. Lista samochodów, którą uzupełniłem po premierze 1.0.8 uwzględniała większość z nich. Brakowało tylko Ferrari 458 Italia, Mercedesa AMG GT i McLarena 650s. Pozostałe, które były ukryte w grze wraz z tą aktualizacją zostały odkryte. Teraz EA nie ukryła żadnych nowych modeli :( I zastanawia mnie jeszcze porzucenie jednego, acz ciekawie nazwanego regionu: Open world. Pozostałe: Corner Stone, Hope Bridge i The Square są w obu wersjach. Open World już w chwili wydania 1.0.8 był w budowie, natomiast teraz nie ma po nim śladu. Ciekawe dlaczego tak promowana na trailerach policja doszła dopiero teraz - pierwszy wyścig w grze jest z udziałem policji i nie wiedzieć czemu po tym jednym wyzwaniu postanowiono całkowicie wyłączyć udział policji w grze.
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#14
Samochody po aktualizacji:

[movie=youtube]SptdH25TUfE[/movie]
i.imgur.com/FrOlLrY.png
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.