Witam, mam pewien problem dot. telefonu, a konkretniej z danymi komórkowymi. Problem polega na tym, że czasami dane działają jak należy, niekiedy mimo, że ikonka pokazuje połączenie z Internetem, takowego nie ma, z niczym nie można się połączyć. Dopiero ponowne włączenie pakietu daje możliwość ponownego działania, jednak zdarza się to na tyle często, że staje się to frustrujące (zwłaszcza na Zone, podczas logowania, strona nie ładuje się i trzeba ponownie się logować). Jak widać problem dość nietypowy, może ktoś miał coś podobnego i poradzi. Dodam że śmigam na Samsungu Galaxy Young 2. Być może to problem ze sprzętem, ale zapraszam do pomocy.
Pozdrawiam. ;)
Pobierz od nowa konfigurację ustawień ze strony operatora dla swojego modelu telefonu. Jeżeli nie rozwiąże problemu, pisz, jakoś postaram się pomóc #januszinformatyki
Wina softu samsunga. Ja i tak do swojego trenda plus będę wgrywał nowy rom - tobie też polecam.