Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed Rivals

Jesteś gotów złamać zasady?

428 posty

Ostatnia aktywność, 06-10-2015 20:26 przez krotki1269
K
krotki1269 Odpowiedział(a) w Przycinka w trakcie gry 9 lata temu ( 06-10-2015 20:26 )
Re: Przycinka w trakcie gry
Wlasnie tego sie obawialem ze czas zadzialal juz na moja niekorzysc i nowsze gry nie beda dzialac tak jakbym oczekiwal.. Czyli tak naprawde, zeby gra byla plynna i na wysokich detalach, moge wybierac we wszystkich czesciach do shift 2 unleashed wlacznie? a z nowszymi bedzie juz lipa tak jak z rivals? I z tego co kojarze to wszystkie te starsze czesci tez beda kompatybilne z ta kierownica?
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Przycinka w trakcie gry 9 lata temu ( 06-10-2015 19:43 )
Re: Przycinka w trakcie gry
2 lata to bardzo dużo, w szczególności ostatnie dwa lata kiedy to zmieniła się generacja konsol. Mocne komputery stacjonarne średnio to zniosły, laptop średniej półki raczej nie miał szans. Jeśli chcesz NFSa, którego odpalisz na najwyższych detalach z kierownicą to możesz spróbować któregoś Shifta.
K
krotki1269 Odpowiedział(a) w Przycinka w trakcie gry 9 lata temu ( 06-10-2015 19:30 )
Re: Przycinka w trakcie gry
Procek w trakcie gry jest stale ok2,5Ghz.. Nieukrywam ze przy niskich detalach to radosc z gry jest taka sobie, no lipa lipa tak czekalem zeby sobie w nia pograc ale widze ze dwa lata to za duzo dla mojego lapkaPfft a powiedzcie szczerze ktora z nowszych czesci podejdzie pod moje parametry zeby detale byly ustawione na wysokich badz ultra? I czy ta czesc wspolpracuje z kierownica logitech driving force gt? Bo okazalo sie ze na rivals nie pojdzie a na starym most watned smiga az milo
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 Odpowiedział(a) w Przycinka w trakcie gry 9 lata temu ( 06-10-2015 18:21 )
Re: Przycinka w trakcie gry
jeśli procek nie jest w boost to nie pograsz
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Przycinka w trakcie gry 9 lata temu ( 06-10-2015 18:18 )
Re: Przycinka w trakcie gry
Widzę, że sprzęt to nieszczególnie mocny laptop, spróbuj ustawić najniższe detale i wspomóc się jakimś programikiem typu gamebooster, zadbaj też o odpowiednie chłodzenie.
K
krotki1269 Odpowiedział(a) w Przycinka w trakcie gry 9 lata temu ( 06-10-2015 18:11 )
Re: Przycinka w trakcie gry
Witam wszystkich,
Potrzebuje pomocy, bo NFS Rivals strasznie się tnie. Mój komputer:
dell inspiron 15r 5521
Procesor Intel Core i5 3337u 1,8 GHz + turbo boost do 2,7 GHz
Grafika AMD Radeon HD 8730M + Intel HD Graphics 4000
RAM 8 GB DDR3
Dysk 1TB (wolne ok 800 GCool
Internet ok 30Mb/s
W 8.1

Detale w grze ustawione na średnie, część co się dało to powyłączana i strasznie muli. Jeśli jeżdżę gdzieś z dala od bloków jeszcze jakoś leci, ale jak są jakieś budynki, samochody lub cokolwiek innego to mega się zacina, opóźnienia są ok 1-2 sekundy czasami nawet dłużej. Grafika Radeon się włącza i działa praktycznie z maksymalną mocą, sterowniki zaktualizowane i szczerze mówiąc już rozkładam ręce bo nie wiem o co chodzi ale gra działa po prostu tragicznie, aż odechciewa się jej włączać. Czy faktycznie mam za słaby sprzęt żeby rivals działał jak należy? Co zrobić żeby wszystko działało płynnie, jakieś triki, pomysły cokolwiek? Dodam że wszystkie filmiki działają idealnie, normalnie obraz bajka, ani razu się nie zacina, wystarczy że gra odpali i wszystko się zmienia jakbym miał sprzęt sprzed 10 lat;/
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Co dalej po 60 poziomie? 9 lata temu ( 23-07-2015 16:08 )
Re: Co dalej po 60 poziomie?
Złoty szpadel, ale co tam - 61. poziom jest ostatnim i nie da się osiągnąć wyższego. Można to określić jako ukończenie trybu single - wszystkie samochody z tego trybu są odblokowane. Pozostaje jeszcze tylko wbić 60. poziom w OverWatch i odblokować 2 kolejne modele.
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Wrażenia z NFS Rivals 9 lata temu ( 23-07-2015 15:05 )
Re: Wrażenia z NFS Rivals
Widzę, że nie napisałem wrażeń po dłuższej grze, więc muszę to nadrobić.

Rivals jest dość udanym rozwinięciem Hot Pursuit - na plus zasługują listy i zadania - nie dość, że można sobie wybrać spośród trzech (często różnych), to jeszcze zadania są często ogólnikowe, np. rozwal iluś rajdowców, zdobądź złoto w dowolnych wyzwaniach czy zgarnij 100.000 SP - to powoduje, że nie mamy zbyt liniowej rozgrywki. Określoną liczbę SP możemy zdobyć zarówno w pościgach jak i wyzwaniach - to od nas samych zależy sposób ich pozyskania. Sposób rozpoczynania wyścigów jest średni - cieszy brak wczytywania, ale podczas pościgów próba uruchomienia wyzwania staje się wyzwaniem. Minusem jest może nie tyle sama wielkość mapy, co ilość dróg - bardzo szybko się nudzą. Oczywiście jest to spowodowane obszarami pozamiejskimi, ale mimo wszystko przydałoby się więcej dróg. To za co uwielbiłem Hot Pursuit to akcja podczas pościgów. W Rivalsie zauważyłem spadek epickości wyścigów z udziałem policji. Czasami dzieje się dużo, ale ogólnie oceniam, że poziom się obniżył. Szkoda mi też skasowania połowy miejsc na bronie. W HP były 4, tu są 2, co powoduje, że dłuższy pościg robi się nużący, gdy cały czas używamy tylko dwóch broni. Największą krzywdę, jaką zrobili producenci gry to brak pauzy, nawet w trybie single - przydałoby się tu podobne rozwiązanie jak w GTA Online. Zwłaszcza, że w trybie rajdowca pościg rozpoczyna się nawet gdy samochód stoi bezczynnie. A i bardzo spodobał mi się pomysł z NFS Network - można pomóc lub zaszkodzić graczom w sesji Smile
Milex1977
Milex1977 Odpowiedział(a) w NFS Network i skan kodu QR 10 lata temu ( 12-05-2015 18:13 )
Re: NFS Network i skan kodu QR
Ok dzięki ;D
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w NFS Network i skan kodu QR 10 lata temu ( 12-05-2015 17:24 )
Re: NFS Network i skan kodu QR
Wyszukaj np. w sklepie Play "QR" i pobierz jakąś Pfft
Milex1977
Milex1977 Odpowiedział(a) w NFS Network i skan kodu QR 10 lata temu ( 12-05-2015 17:06 )
Re: NFS Network i skan kodu QR
Dziękuje Grin A wiesz może co to za "apka"?
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w NFS Network i skan kodu QR 10 lata temu ( 11-05-2015 15:41 )
Re: NFS Network i skan kodu QR
Tak, musisz mieć apkę na smartfonie/tablecie do skanowania kodów QR. Z góry Ci mówię, że kod odsyła na stronkę NFS Network Pfft
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w NFS Network i skan kodu QR 10 lata temu ( 11-05-2015 12:54 )
Re: NFS Network i skan kodu QR
Skanera kodów QR nie ma w NFS Network, musisz do tego pobrać osobną apkę jakiegoś innego producenta. Rozumiem, że pytasz odnośnie kodu QR, który widać na samochodach policyjnych?
Milex1977
Milex1977 Odpowiedział(a) w NFS Network i skan kodu QR 10 lata temu ( 11-05-2015 12:47 )
Re: NFS Network i skan kodu QR
Witam!Mam orginalną gre (NFS Rivals) i mam też na tablecie program NFS Networ.Natomiast nie wiem jak zeskanować taki kod QR.W tym programie nie ma też opcji "skanuj" itp.Jedynie "overwatch" (chyba tak się pisze nie jestem pewny)Nie wiem czy musze mieć jakiś LVL (Aktualnie posiadam na NFS Network 25 LVL)Z góry bardzo dziękuje za poprawną odpowiedź Grin
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Wrażenia z NFS Rivals 10 lata temu ( 10-04-2015 20:18 )
Re: Wrażenia z NFS Rivals
Ja też podejrzewam, że jeszcze kolejny NFS wciśnie się na stare konsole. EA nie zrezygnuje z tych kilku dolców, które użytkownicy starych konsol mają jeszcze do wyłożenia. Dopóki EA opiera swoje gry na Frostbite, który od biedy na kolenie najniższym kosztem daje się zoptymalizować pod X360 a nawet PS3, to będą wydawać gry na te konsole.
Danio
Danio Odpowiedział(a) w Wrażenia z NFS Rivals 10 lata temu ( 10-04-2015 18:33 )
Re: Wrażenia z NFS Rivals
Ja jestem w 95% pewny, że nowy NFS ukaże się też na PS3 i X360.
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Wrażenia z NFS Rivals 10 lata temu ( 10-04-2015 17:02 )
Re: Wrażenia z NFS Rivals

Cytat

Grafika jest świetna, moim zdaniem nadal deklasuje większość nawet najnowszych gier wyścigowych, bardzo cieszy płynność obrazu.
To zdecydowanie największy plus tej gry. Ciekaw jestem jak będzie wyglądać nowy NFS tworzony już z myślą o obecnej generacji. Bo tak jak już kiedyś wspominałem - na poprzednią generację Rivals był troszkę wciśnięty na siłę Grin
Radon
Radon Odpowiedział(a) w Wrażenia z NFS Rivals 10 lata temu ( 10-04-2015 11:44 )
Re: Wrażenia z NFS Rivals
"Drugie wrażenia z NFS Rivals"

Przesiadłem się na wersje Rivalsa przeznaczoną dla XBONE, napiszę więc co nieco o swoich wrażeniach. Pierwsze co mnie zawiodło to fakt, że mimo iż przed premierą krążyły pogłoski o przenoszeniu postępów z wersji na stare konsole do wersji na nowe, coś takiego nie jest możliwe - muszę grać od nowa. Nie wiem też dlaczego Rivals nie wykorzystuje wibracji w triggerach pada do XBONE - po grze w Forzę, która robi z tego doskonały użytek, grając w ostatniego NFS-a pad sprawiał wrażenie jakiegoś takiego martwego.
W stosunku do wydania na X360 wrażenie robi oczywiście oprawa. Grafika jest świetna, moim zdaniem nadal deklasuje większość nawet najnowszych gier wyścigowych, bardzo cieszy płynność obrazu. Mimo, że zarówno last-genowa jak i next-genowa wersja działa w 30 fps, framerate ten na XBONE jest znacznie bardziej stabilny. Tym bardziej zaskoczyło mnie, że podobnie jak na X360, w trakcie naprawdę intensywnych pościgów zdarzyły mi się naprawdę potężne dropy.
Rozczarowało mnie też trochę to, że warunki pogodowe, które miały niby być dynamiczne zachowują się tak samo jak pisałem w jednym ze swoich wcześniejszych postów.
Radon
Radon Odpowiedział(a) w NFS Rivals - pytanie dotyczące wersji konsolowych 10 lata temu ( 04-04-2015 13:03 )
Re: NFS Rivals - pytanie dotyczące wersji konsolowych
Nie chce mi się truć centrum pomocy, myślałem, że ktoś po prostu ma już przesiadkę za sobą i wie na pewno jak to działa.
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w NFS Rivals - pytanie dotyczące wersji konsolowych 10 lata temu ( 18-03-2015 22:43 )
Re: NFS Rivals - pytanie dotyczące wersji konsolowych
Ja w kolejce nie wisiałem w każdym razie Wink Dodzwoniłem się od razu, szybko i sprawnie załatwiłem problem Pfft
  • You can view all discussion threads in this forum.
  • You cannot start a new discussion thread in this forum.
  • You cannot start on a poll in this forum.
  • You cannot upload attachments in this forum.
  • You cannot download attachments in this forum.