Re: UG2 - Instalacja nowych aut. Jak instalować nowe auta w Need For Speed: Underground 2:
1. Ściągamy dowolne auto, np. z
NFSCars.net
2. Gdy mamy ściągnięty pojazd, przerzucamy pliki o nazwach:
GEOMETRY.bin i
TEXTURES.bin do folderu z oryginalnym autem (u mnie Focus)
Screen:
3. Teraz instalujemy ustawienia osi. Najpierw wskazujemy folder w którym znajduję się gra.
Screen:
Potem wskazujemy plik z ustawieniami, które powinny znajdować się w paczce z nowym pojazdem. (rozszerzenie
.u2car)
Screen:
4. Teraz przydadzą się nastepujące programy:
NFS TexEd -
Download
NFS LangEd -
Download
5. Teraz zainstalujemy loga. Otwieramy NFS TexEd'a i wchodzimy do folderu
FRONTEND, który znajduje się w folderze z grą i otwieramy plik
FrontB.lzc Od razu klikamy na funkcję "Name", aby sortowanie było alfabetyczne. Szukamy pliku
CAR_SELECT_MANAFACTURER_NAZWA_SAMOCHODU (u mnie: CAR_SELECT_MANAFACTURER_FORD) Klikamy na "Texture" i "Import", oraz wskazujemy plik
Manafacturer.dds lub coś podobnie brzmiącego, powinno to wyglądać tak:
Teraz szukamy pliku o nazwie
SECONDARY_LOGO_MODEL_SAMOCHODU (u mnie: SECONDARY_LOGO_FORD), podmieniamy go w ten sam sposób co wyżej, czyli klikamy na "Texture" i "Import". Teraz wskazujemy plik
Secondarylogo.dds (lub coś podobnie brzmiącego) który powinien się znajdować w folderze z nowym pojazdem.
Powinno to wyglądać tak:
6. Teraz zmieniamy nazwę tekstową auta. Włączamy NFS LangEd i wczytujemy plik
English.bin, który jest w folderze
Languages w folderze z grą. Klikamy na "Lista", "Zapisz do pliku tekstowego" i zapisujemy do dowlonego miejsca o dowolnej nazwie. Otwieramy teraz ten plik, który utworzył LangEd przez notatnik. Wciskamy klawisz F3 i wpisujemy stara nazwę samochodu, (u mnie Focus) i zamieniamy na nową. (u mnie Dodge Charger R/T)
Screen:
Znów otwieramy LangEd'a, i otwieramy
English.bin Klikamy na "Lista" i "Wczytaj do pliku tekstowego" i wskazujemy plik tekstowy, który przed chwilą edytowaliśmy. Klikamy teraz na "Plik" i "Zapisz."
Tutorial by Squarter/Gwozdek
All right reserved
*
Jeżeli nie wiesz jaką nazwę pojazdu ma konkretny samochód w plikach, to wystarczy spojrzeć pod jaką nazwą się kryję folder z autem w katalogu CARS w głównym folderze gry.
*
Nie wszystkie nowe auta muszą mieć poszczególne opcje tuningowe, (wygląd zewnętrzny) wszystko zależy od autora pojazdu. Może się zdarzyć, że jedno auto będzie miało możliwość zmiany koloru nadwozia, koloru szyb i zmiany felg, a w drugim wozie będzie można zmieniać wszystko, włącznie z karbonowymi maskami, neonami itp.
*
Nie wolno podmieniać aut na inne, niż te które są opisane w pliku readme.txt, zwykle załączonym do paczki z autem.