Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Forum dyskusyjne

Polecane samochody

Ostatnia aktualizacja 1 miesiąc temu
Pirr
Pirr 
Super Admin
Dodano 3 miesiące temu
#1
Cześć,

jakie polecacie samochody w NFS Heat? Przyznam, że przez ten system swapów ciężko wybrać dobre auto - z poziomu sklepu nie widać dostępnych silników, a wynik punktowy też niewiele mówi (Aventador ma 40 pkt mniej niż Huracan w okolicy 38 lvl)

Obecnie mój garaż pomału przestaje domagać w niektórych zawodach:
Wyścig - Huracan ’18 Performante;
Drift - Mazda RX-7;
Teren - Golf I po swapie / Impreza ’06;

Pozdrawiam,

PS. Macie jakieś rady dot. tuningu mechanicznego? Podobno auta lepiej driftują na oponach do dragu i częściach pokazowych, ale jeszcze tego nie weryfikowałem
Z
Zivkovic818 
Obserwator
Dodano 3 miesiące temu
#2
Wyścig:
Dzienne - Ferrari 488 Pista All unikat, Opony i zawieszenie Torowe i uklad różnicowy Pokazowy
Noc - Acura NSX tak samo jak Pista i Perki pod uszkodzenia i naprawy
-BMW M3 GTR również potrafi nieźle rozprawiać się z rywalami w nocy, w nim wbijałem 50lvl REP
Fotoradary - Koeningsegg Regera, chyba każdy wie że to auto jest jedynym słusznym wyborem na speedtrapy
Drift:
-Polestar One z buildem siekierki, choć mi lepiej się driftuje na częściach driftowych
-Ford Focus Silnik V8, Fajne na pierwsze auto do Driftu, części też All unikat i driftowe
Teren:
-Golf GTI po Swapie, fajna rajdowka na początek
-Subaru Impreza po Swapie, dobre auto i tylko nią jeżdżę offroady, ale wedlug mnie za dużo osób ją wybiera i szukam dobrej, aczkolwiek mniej wybieranej terenówki
-Chevy Cokorado ZR2, jak mówiłem szukam terenówki którą mało osób wybiera, czeka ją wymaxowanie i swap, zobaczymy czy z tej mąki wyjdzie chleb

Auta które planuje/czekaj na sprawdzenie:
-Ferrari FXX-K Evo, Auto jest juz na maxa przerobione i czeka na chwilę wolnego czasu aby ją przetestować
-Porsche Cayman, tutaj w Weekend prawdopodobnie zakupie i przerobię sobie autko, chociaż boli to że można w nim zmieniać tylko felgi

Auta które polecam a aktualnie ich nie używam:
-Mercedes AMG GT-R, fajne zwinne auto z V8 pod maską, ale jeśli chcecie mieć więcej opcji tuningowych to wybrałbym wersje AMG GT
-Ferrari 488 GTB, jeśli ktoś jest zbyr leniwy by wbić 100% (mimo że jest to bardzo łatwe) to jest to alternatywa dla 488 Pista
-Lamborghini Aventador (zwykła wersja) - Fajne auto choć według mnie prowadzi się troche klocowato

I to by chyba było na tyle z moich wypocin, jeśli coś nowego przetestuje to coś sie dopisze tutaj, stay tuned
K
karmadec 
Obserwator
Dodano 3 miesiące temu
#3
Warto wspomnieć
Porsche 911 RSR 73które naprawdę wymiata na zakrętach.
Mitsubishi Lancer Evo IX 07z naprawdę niezłym startem.
Jak dla mnie dwa naprawdę podstawowe auta do ścigania.
Do driftu zrobiłem sobie RS5 i daje radę aczkolwiek są lepsze auta jak RX-7 i 350Z

Na off Road mam Focusa ale nie mam pojęcia czy dobry czy nie... szansa na wyścigi z innymi graczami jest naprawdę niewielka na tego typu trasach.
Z
Zivkovic818 
Obserwator
Dodano 3 miesiące temu
#4
Co do Ferrari FXX-K Evo... Toporne auto, ciężko się nim steruje i ma mały kąt skrętu... Choć może jest to wina mojego Setupu, trzeba będzie przejrzeć...
Aktualnie chce zakupić Porsche Caymana GT4S (tego za flamingi) i wycisnąć z niego co się da. Potem jeszcze chce sprawdzić sobie McLarena 600LT
M
MocJestZeMno 
Obserwator
Dodano 1 miesiąc temu
#5
Nie wiem, czy jestem obeznany bo z Porsche nie korzystałem, natomiast każde kupione auto pierwsze co to sprawdzam w ośrodku na dużych prędkościach przy różnych oponach. Mam w garażu 17 samochodów, z tańszych jeździłem długo Mustangiem i się sprawdzał (starter), teraz wymaksowałem sobie Dodge'a chargera i też jest w porządku na długich dystansach (0-200 km/h trochę zostaje, dopiero od 300+ odstawia resztę). Jeśli chodzi o kontrolę na zakrętach, to fajnie się ślizga Chevi Corvetta (ma szybkie wyjście z zakrętów i dość dobre przyspieszenie), ale Corvetta dużo traci na Unikacie +. Jeździłem Lambo Huracanem z "rekordu skoczni", przydaje się na niektórych trasach, przejeżdża przez murki i bandy bez strat prędkości, ma duże przyspieszenie ale na dużych prędkościach zostaje. Co do komfortu jazdy, to polecam BMW M5. Na Unikacie + ma spoko przyspieszenie, duża moc na większych prędkościach, łatwo wchodzi w delikatną podsterowność, ma wyczuwalnie większą masę przez co traci mniej prędkości na ślizgu i dalej leci w powietrzu. Aczkolwiek często skoki są niekontrolowane, a ślizg czasem jest aż za łatwy. Odradzam AM Vulcana za 1,5 miliona, straszne auto do jazdy, od prędkości 100+ ma wbudowaną kontrolę trakcji pociągu a promień skrętu statku. Aczkolwiek wbiłem nim swój rekord w ośrodku. Z aut, które wybrałem, najlepiej wykręca czasy Ferrari 488 GTB, dosyć uniwersalne auto, potężne przyspieszenie, spora moc, trochę mocniej trzeba wcisnąć do ślizgu, ale bez strat czasu. Próbowałem też Acurę, nie pamiętam nazwy teraz ale zaczynała z hybrydowym silnikiem. Fajnie się prowadzi, ale ma zawyżone liczby, Lambo w próbach czasowych zostawia ją w tyle na mniejszym przyspieszeniu. Jeździłem też tym Nissanem legends edition, zostawiam go w dziale legend, nie używam. Był też taki fajny Jaguar, F-type Convertible, myślałem, że auto idealne, tak szybko mu liczby rosły. Ale z czasem wyprzedzałem go Corvettą słabszą o 15 pkt auta. Z prób czasowych u mnie w grupie nieźle też idzie Audi R8 Performance coś tam, nie powiem jak dokładnie, ale wymagające trasy szybko przejeżdża na słabych częściach. Jak ktoś się lubi bawić, to Bel Air z 55 roku ma silnik o mocy 1400+, ale słabo skręca dosyć.
Generalnie to nie ma auta idealnego, takiego które bym komuś wcisnął i się na 100% sprawdzi. Ja popracowałem nad swoją Beemką i po prostu czerpię radość na niektórych trasach z samej jazdy, ale Bemuwio nie pokona Ferrari w niektórych próbach czasowych. Na speedtrapy, będę bezczelny, polecam Dodge Chargera na Unikacie+. Ma moment obrotowy 1717, top speed 380, ale nitro z górki 392. A pod górę to się rozpędza nawet na prędkościach 350+. A w tych driftach i terenowych to nawet nie wiem o co ludziom chodzi, ja przerobiłem swojego Mustanga na drifty i za pierwszym razem bez przerwy kręciłem bączki na każdej trasie bo się prosto nie dało jechać. Ale z tego powodu minimum 3x wymagane punkty robiłem w 15 minut i mam dość driftu. Natomiast jak go przerobiłem na teren, to też cisnął, chociaż to już było trochę dalej w grze. Niektóre trasy terenowe szybciej się jeździ normalnym wozem.

Słowem dużo więcej radości czerpię ze swoich dziwnych pomysłów niż gdybym czytał poradniki. I warto też znaleźć sobie punkt odniesienia, jak na przykład duchy w próbach czasowych. Ale tak kończąc, zachęcam do Dodge Chargera. To auto nie jest łatwe, nie pobije rekordu na żadnej trasie, nie wygra startu, ale można się poczuć jak Vin Diesel, a ten widok jak staje na drag oponach, jak wyprzedza auta za 2 bańki na top speedzie, jak sunie do przodu pomimo lat na karku. To jest Need for Speed

Merged on 19. styczeń 2020 13:14:
Jeszcze kończąc temat aut, chciałbym wspomnieć już po 20 samochodach, że niektóre auta z hybrydowym silnikiem (może tylko Corvetta ZR1, ale podejrzewam, że więcej) tracą mniej prędkości jadąc terenem ( jakieś trawniki itp.). Przykładowo wszystkimi autami dojeżdżam do próby "wzniesienia" od kryjówki na dole mapy, tam po drodze jest odcinek terenowy. Corvetta z hybrydą przejechała ten odcinek na średniej prędkości 190, zaczynając od 195, reszta aut od razu schodzi do 170-175. Opony na tor, sprawdzone ustawienie. Speedtrapy zrobiłem Dodge Chargerem (tym starym, chyba '69), suma sumarum zajęły mi wszystkie 2h z hakiem, ale nie byłem obeznany za bardzo z tematem. McLaren 600 LT ma przyspieszenie 1,73 s do 100 km/h na drag oponach z bazowym silnikiem i o dziwo na tychże oponach może się delikatnie ślizgać (bez przesady, ale ciśnie lepiej niż na przykład Aventador). Sprawdziłem też Mercedesa AMG coś tam (zielone auto), porównywalne w osiągach i prowadzeniu do Chevroleta Corvetty, aczkolwiek ma trochę więcej kontroli w pierwszej fazie skrętu (większy promień) i płynny ślizg. Corvetta ma inne zalety, nie wiem które lepsze, w Mercedesie jeżdżę na silniku za 280k, w Corvettcie za 600k.
Co do silników, może nie jestem jakimś genialnym testerem, ale sprawdziłem ze 40-50 na 20 autach. Zasada jest taka, że najdroższy silnik z mocą większą od reszty o 10% jest najlepszy. Jeśli wszystkie silniki mają taki sam potencjał, to biorę ten z bazowo największym momentem obrotowym, ale jak kto lubi. Często jest duża różnica pomiędzy hybrydą a standardem z takimi samymi liczbami, raz na korzyść jednych raz drugich. I na koniec dodam, że twórcy tej gry to czopki, liczby czasem są z kosmosu, pakuję w jakiś projekt ogromne sumy, liczby miały się zgadzać, a tu niespodziewanka. Dobre kombinacje części w samochodach można by sprzedawać jako czity na targu.
Strasznie trudna jest ta gra
Pozdrawiam

Merged on 23. styczeń 2020 10:33:
A tutaj jeszcze możliwości mojego najnowszego nabytku: https://imgur.com/DfdROgd
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.