Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed (2015)

Nowy, lepszy i jeszcze szybszy

2001 posty

Ostatnia aktywność, 07-05-2014 16:17 przez Inventer89
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 11 lata temu ( 07-05-2014 16:17 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Po pierwsze i najważniejsze przynajmniej dla mnie: proszę o normalną pauzę podczas trybu single!

- Moim zdaniem mogliby stworzyć teren podobny do tego z Undercovera tylko że większy - były tam długie proste gdzie można było przetestować samochód i tereny pozamiejskie, a także miasta gdzie można było łatwo zgubić policję.
- Samochodów powinno być dużo - te 100, które Danio wymieniłeś według mnie jest optymalną liczbą - oczywiście powinny być podzielone na klasy jak w Worldzie, no może bez klasy E Smile Ale zamiast niej chciałbym SUVy: Cayenne, Q7, X6...
- Tuning powinien być bardzo rozbudowany - oczywiście im wyższa klasa, tym trudniej tuningować samochód, bo samochody mają taki kształt, że już praktycznie nic więcej nie potrzeba, jednak zawsze będzie coś do poprawienia nawet kosztem aerodynamiki. A skoro już o tym mowa, to tuning powinien wpływać na aerodynamikę samochodów.
- Oczywiście gra musi mieć fabułę. Powinna być mocna jak w Undercoverze lub The Run (odnośnie tych fabuł niedługo będę miał dla Was ciekawą informację), ale jednocześnie gra powinna być luźniejsza niż w The Run, by móc na każdym etapie gry wybrać czy chcemy pchać fabułę do przodu szybko, czy chcemy się delektować grą. Przeważnie do szybkiego skończenia gry wystarcza połowa wszystkich eventów.
- Sprawa Speed Pointsów może budzić spory. Ale wydaje mi się, że w Rivals zostały bardzo dobrze obmyślane. Dziwnie by się otrzymywało kasę za pościgi czy wyskoki, a z drugiej strony gdyby gotówka na samochody byłaby dostępna tylko w wyścigach, to nikt by nie patrzył na fotoradary czy skocznie (chyba, że by były wymagane do dalszej gry jak notowania w Most Wanted 2005). A znowu wprowadzenie kasy na samochody i przelicznika punktów na kasę za skoki i pościgi to zbędna robota. A tak jest uniwersalnie. Jak ktoś lubi pościgi, to się dorobi na pościgach, a jak ktoś lubi się ścigać, to się dorobi na wyścigach. O ile w Most Wanted nie bardzo widzę celu zbierania SP (z wyjątkiem odblokowywania graczy Most Wanted), to tu już pełnią one dużo większą rolę.
Danio
Danio Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 11 lata temu ( 07-05-2014 14:43 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Co ja bym zmienił?
- powinno być około 100 aut. Powinno być duże zróżnicowanie, a taka liczba samochodów oznacza podział na klasy
- zdecydowanie powiększyłbym świat! Po jakimś czasie miasto już absolutnie niczym nie zaskakuje, co szczególnie denerwowało w miastach z HP2010 i Rivals. Do dzisiaj kocham Fairhaven (MW2012), które miało tyle ciekawych zakamarków i miejscówek...
- popracowałbym nad tuningiem wizualnym. Jeśli mają być egzotyki, to muszą DOPRACOWAĆ naklejki i vinyle. A jeśli też auta zwykłe - poziom musi przewyższyć rzecz jasna Undergroundy Pfft
- dodałbym fabułę. Dla mnie wzorem jest ta z The Run - tryb kariery aż chce się przechodzić dalej. Chcemy osiągnąć zamierzony cel, mamy ciągłość rozgrywki itp.
- dla mnie może być tak jak w Rivals. Auta odblokowywało się stopniowo, trzeba było je kupić, broń można było ulepszyć, był fajny i przystępny tuning mechaniczny

Jeśli chodzi o Speed Points, mi w ogóle to nie przeszkadza i nie ma większego znaczenia. Pewnie wynika to z tego, że dziwnie byłoby zdobywać dolary za skoki czy drifty.
Radzio
Radzio Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 11 lata temu ( 07-05-2014 13:13 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Pierwsze co bym zrobił to:
- Wyje*ał te głupie Speed Points, którymi Craig Sullivan zniszczył ostatnie części. Zamiast tego dodałbym normalną gotówkę w grze.
- Dodałbym trochę słabszych wozów, a nie same Lamborghini i Ferrari.
- Zmniejszyłbym wielkość świata gry. Wolę coś jak miasto z najnowszego Most Wanteda albo z Undercovera. Koniec z ogromnymi autostradami i śmiganiem po 350 km/h.
- Rozbudowałbym tuning przynajmniej do poziomu: zmiany body, felg, spoilerów i ich kolorów. Nakładanie kilku warstw naklejek.
- Listę aut zamknął bym do 60 wozów. Chciałbym też podział na klasy.
- "Całkowicie otwarty świat - wszystko odblokowane już na początku" - totalny bezsens. Gracz nie ma wtedy celu w grze. Dałbym właśnie coś jak w MW 2005 - miasto podzielone, aby odblokowywały się "dzielnice" w trakcie przechodzenia kampanii. Z samochodami tak samo.
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Need for Speed 2015 - ogólnie 11 lata temu ( 07-05-2014 12:26 )
Re: Need for Speed 2015 - ogólnie
Wygląda na to, że Rivals pozostanie najnowszą grą z serii Need for Speed na dłużej niż przypuszczaliśmy. Marcus Nilsson z Ghost Games napisał kilka słów, które nie pozostawiają złudzeń - w tym roku nie ujrzymy nowego Need for Speed. Gdyby ten tekst opublikowano 1. kwietnia, uznałbym to za ponury żart. Przecież w tym roku mamy okrągłą, dwudziestą rocznicę powstania pierwszego Need for Speeda!

Jest jednak coś budującego w tym co napisał Nilsson - wygląda na to, że następny Need for Speed będzie nie tylko grą dla graczy, ale także grą OD graczy. Studio zamierza bardziej niż kiedykolwiek skupić się na wysłuchaniu uwag i sugestii graczy co do nowego produktu. Coś mi się wydaje, że projekt Underground 3 jest bardziej realny niż jeszcze 4-5 lat temu Smile

I jak wrażenia? Bo jak to przeczytałem wczoraj w nocy, to mnie zatkało.
  • You can view all discussion threads in this forum.
  • You cannot start a new discussion thread in this forum.
  • You cannot start on a poll in this forum.
  • You cannot upload attachments in this forum.
  • You cannot download attachments in this forum.